عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوید رجایی گفت: آزادسازی منابع تأثیر به سزایی در ارزش پولی ندارد و زمانی می‌تواند این ازادسازی معنا داشته باشد که معادل ریالی خرج نشده باشد ولی چشم انداز انتظارات را کاهش می‌دهد.
بررسی جزییات آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۲ بانک کره جنوبی حاکی از پیچیدگی‌های فنی قابل توجه می‌باشد.
علی فراقی گفت:دولت قبل از این که این پول‌ها وارد چرخه آزاد اقتصاد شود آنان را خرج کرده است و اگر منابع جدیدی در آینده به دست دولت برسد صرفاً خرج اقتصاد انقباضی و کنترل شدید قیمت‌ها خواهد شد.
محمد غفوری گفت: آزادسازی منابع ارزی ایران در کوتاه مدت آثار خوبی بر روی اقتصاد دارد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آزادسازی منابع بلوکه شده ایران قطعاً برای ما گشایش‌های اقتصادی به دنبال خواهد داشت و این منابع به چرخه اقتصادی کشور وارد می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی با اشاره به توافق اخیر ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان بین دو کشور و آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران تضمین‌های لازم را برای اجرای مفاد تفاهم ایجاد شده، توسط آمریکایی‌ها دریافت کرده است و این روند در چارچوب خودش پیش می‌رود.
در این روز‌ها که خبر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره توسط دولتی‌ها حسابی سروصدا کرده بود نرخ دلار در بازار آزاد و به تبع آن قیمت سکه با افت‌هایی همراه شدند و این نوسان برای بازار سرمایه شدت بیشتری داشت و روز گذشته شاخص افت سنگینی را تجربه کرد. در ادامه افت روز گذشته در بازار بورس تهران شاخص کل نیمه اول را نیز با رخ منفی تمام کرد؛ اما با شروع نیمه دوم در بازار سرمایه بازار در مسیر سبزرنگی قرار گرفت و در نهایت شاخص افت حدود یک هزار و ۷۰۰ واحدی را تجربه کرد تا ترمز افت روز قبل کشیده شود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: قطعاً آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران روی سفره و معیشت مردم تأثیر مثبت خود را نشان خواهد داد، اما عده‌ای این دستاوردها را کم‌اهمیت جلوه می‌دهند.
خاندوزی درباره اقدامات انجام شده برای آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی، گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده ای صورت گرفته و به محض پایان مذاکرات از طریق رییس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می شود.
وزیر اقتصاد گفت: مذاکرات بسیار خوب و سازنده‌ای برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی انجام شده و به محض پایان مذاکرات از طریق رئیس کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می‌شود.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این‌که کره‌ جنوبی کشوری غیر مستقل و تحت تاثیر ایالات متحده است،‌ اظهار داشت: کره‌ای‌ها که با زبان خوش نسبت به آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران اقدامی انجامی ندادند با شکایت دولت از آنان، ناگزیر می‌شوند نسبت به بازپرداخت پول‌های بلوکه شده اقدام کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در خصوص پول‌های بلوکه شده ایران در عراق به صورت مستقیم توافقاتی انجام شده است که بتوانیم نزدیک به ۸ میلیارد دلار پول بلوکه شده‌ای را که در عراق داریم، آزاد کنیم. روند آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در عراق و کره جنوبی روان شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران از تلاش برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده خبر داد.
وزیر اقتصاد درباره آزادسازی پول‌های بلوکه شده کشور، گفت: تدابیر خوب و رو به جلویی توسط بانک مرکزی و وزارت خارجه در این باره اتخاذ شده و مذاکرات به خوبی با طرف‌های خارجی پیش رفته است.
وزیر اقتصاد درباره آزادسازی پول‌های بلوکه شده کشور، گفت: تدابیر خوب و رو به جلویی توسط بانک مرکزی و وزارت خارجه در این باره اتخاذ شده و مذاکرات به خوبی با طرف‌های خارجی پیش رفته است.
رئیس اتاق مشترک ایران و عراق گفت: آزادسازی ۲.۷ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده ایران نزد عراق نیز از نتایج دیپلماسی اقتصادی کشور است که آثار آن بلافاصله ملاحظه شد.
مخبر معاون اول رئیس‌جمهور گفت: پول‌های بلوکه شده در برخی کشورها آزاد شده و مقدمات آزادسازی از برخی کشورها نیز آغاز شده است.
میلر گفت: «همچنین ما بر این باوریم که دیپلماسی بهترین راه رسیدن به این هدف است، اگرچه صراحتا نشان داده‌ابم که گزینه‌های دیگر را حذف نکرده‌ایم. مورد دیگری که مایلم به موضوع توافق موقت هم درباره این گزارش‌ها اشاره کنم که کاملا کذب است.»
رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند سئول و واشنگتن در حال مذاکره درباره راه‌هایی برای آزادسازی پول‌های مسدودشده در کره جنوبی هستند.
منابع آگاه دیپلماتیک و دولتی در سئول مدعی شدند که مقامات کره جنوبی و آمریکا در حال رایزنی در چارچوب یک کارگروه برای آزادسازی ۷ میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران در بانک‌های کره هستند.
علی فتح‌الله‌زاده در دیدار با مهدی تاج از وی خواسته برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده در AFC تلاش کند.
آقایی با تاکید بر اینکه به احتمال زیاد حکم به نفع ما صادر خواهد شد، بیان کرد: دلایل ما قوی است. ما به هر حال اوراق قرضه‌ای را خریداری کرده‌ایم که باید از مصونیت لازم برخوردار باشد. همچنین دیوان عالی آمریکا نا بجا بدون دلیل و منطق این حکم را صادر کرده و برهان قاطعی وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ