روزبه چشمی پیش از بازی با ذوب‌آهن برخوردی صمیمانه با مهدی تارتار داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهیار صیادمنش در مراسم رونمایی از کیت جدید هال سیتی حضور دارد.
مدافع اسبق استقلال درباره بازی جنجالی این تیم مقابل شموشک در دومین دوره لیگ برتر توضیحاتی ارائه داد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درحالی با پیشنهادی از سوی استقلال روبه‌رو شده که یک هوادار متمول آبی‌ها حاضر شده بخشی از دستمزد بیرانوند را بپردازد.
یکی از دغدغه‌های مهم سرمربی استقلال در آستانه بازی با پرسپولیس مرتفع شده است.
هافبک استقلالی‌ها در اواخر دهه ۷۰ به عنوان مربی کمپ یوونتوس انتخاب شد.
مهدی مهدی پور که دیدار فینال جام حذفی را از دست داد، پس از تعویض با چهره ای در هم روی نیمکت تیم نشست.
ریانه برناوی و علی القرنی، نخستین فضانورد زن سعودی و دومین فضانورد مرد عربستان سعودی وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند. ریانه برناوی که به عنوان اولین زن عربستان سعودی به فضا رفته بسیار تلاش کرد تا در ایستگاه فضایی نیز حجاب خود را حفظ کند. درحالی که سه فضانورد دیگر هنگام استقبال در آغوش دیگر فضانوردان قرار گرفتند، ریانه از انجام این کار امتناع کرد و بار‌ها کلاهی که برای پوشاندن موهایش استفاده کرده را جابجا کرد. برناوی و القرنی روز دوشنبه با یک موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس عازم ایستگاه بین‌المللی فضایی شدند. آن‌ها و دیگر همراهانشان به سلطان النیادی فضانورد اماراتی خواهند پیوست که هم‌اکنون برای یک ماموریت شش ماهه در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد.
رشید مظاهری و محمدرضا اخباری پیش از بازی امروز تراکتور-پیکان خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره وضعیت این روزهای این باشگاه تهرانی گفت: بر جسم یک فرد ضربه مغزی شده نشسته‌ایم و منتظریم تا ببینیم کی فوت می‌کند اما آینده باشگاه استقلال چه می‌شود؟
مدافع استقلال پیراهن خود را پس از دیدار با آلومینیوم به یک هوادار داد.
احتمالا آندرانیک تیموریان جای رحمان رضایی را در تیم ملی می‌گیرد.
تیم فوتبال استقلال برای رسیدن به رده دوم جدول لیگ بیست و دوم باید از سد تیمی بگذرند که یک آبی‌پوش سابق هدایت این تیم را برعهده دارد. فولاد اما می‌تواند مرهمی بر زخم عمیق پرسپولیس باشد.
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
مسئولان باشگاه سایپا پس از دیدار جنجالی تیم فوتبال این باشگاه و استقلال خوزستان، محمود فکری را از سرمربیگری تیمشان برکنار کردند.
تیم فوتبال سپاهان با توقف برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و یکم لیگ برتر، دو امتیاز مهم را از دست داد با این حال صدرنشین ماند.
مدیران تیم فوتبال آریوی اسلامشهر محمد نیک‌سیرت مهاجم سابق استقلال را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرده‌اند.
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در آغاز ماموریتی سخت برای خارج کردن تیم جنوبی از انتهای جدول قرار دارد.
مدافع چپ سپاهان روی گل پیروزی تیمش مقابل استقلال نقش داشت.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یک پیشکسوت استقلال را به هفت سال محرومیت از فعالیت در این رشته محروم کرد.
تیم فوتبال استقلال در صورت پیروزی مقابل نساجی، برای اولین بار فاتح سوپرجام می‌شود.
مدافع نفت مسجدسلیمان در تقابل با تیم سابق خود بالاترین نمره را گرفت.
ترکیب تراکتور برای دیدار حساس امشب برابر فولاد اعلام شد که چند تغییر نسبت به بازی قبل در جمع نفرات اصلی دیده می‌شود.
گروه بانکی و سهام حاضر در آن این روزها با خبرهایی که از وین مخابره می شود و احتمال توافق روند صعودی را در پیش گرفته اند. در این مطلب سعی شده است با توجه به سهامداران بسیار وتجارت و وبصادر، این دو نماد به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار بگیرند. این دو نماد چه روندی را طی خواهند کرد؟
براى خاطر حفظ یک کشورى، براى خاطر استقلال یک کشورى که باز یک قدرت هایى نیایند دوباره در کشور ما و بخواهند چه بکنند، باید مردم را نگه دارید. هر کدام در هرجا هستید مردم را همراه خودتان نگه دارید و مردم را با هم جوش بدهید... مردم ما واقعاً خوبند. شاید نظیر ملت ایران در هیچ جا نباشد. ما‌ها بدیم. آن‌ها خیلى خوبند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ