بازیکنان استقلال امروز از انجام تمرین به دلیل دریافت‌نکردن مطالبات امتناع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه نساجی مازندران نسبت به عدم اخراج بازیکن مس رفسنجان معترض شد.
مدیر تیم پرسپوليس نسبت به عدم حضور تماشاگران در جدال این تیم مقابل آلومینیوم واکنش نشان داد.
تعدادی از معترضین به ماجرای عدم رعایت پوشش اسلامی در مقابل یکی از پاساژهای تجاری مشهد تجمع کردند و نماز اقامه کردند .ویدیوی این تجمع در فضای مجازی منتشر شده است .
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا اعلام کردند که به‌نشانه اعتراض به‌عدم رعایت حقوق‌بشر در سرزمین‌های اشغالی در سخنرانی رئیس رژیم‌صهیونیستی حضور نخواهند یافت.
تعدادی از شهروندان و طلاب در اعتراض به وضعیت حجاب، معیشت و فضای مجازی اقدام به برگزاری تجمع و تحصن در مقابل دفتر رئیس قوه‌قضاییه در تهران کردند.
انتقادی که ورزشکاران همواره به عدم دریافت به موقع پاداش مدال‌آوری خود دارند در آستانه بازی‌های آسیایی وبه خاطر طلب دو ساله آنها می‌تواند دوباره موجی از اعتراض و بی‌انگیزگی را ایجاد کند.
حسن روحانی گفت: ازصداوسیما استفاده کنیم و مردم را بیاوریم. حکومت که ۳ میلیون یا ۵ میلیون نفر نیستند، ما همه ۸۵ میلیون کنار هم هستیم.
مهاجم استقلال بعد از اینکه عدم دریافتی‌اش از این باشگاه به پنجمین ماه خود رسید، با ارسال نامه‌ای خواهان مشخص شدن این موضوع شد.
بازیکنان استقلال در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی از سوی همراه اول، دست به اعتراض جالبی زدند.
باشگاه پرسپولیس نسبت به عدم درج ستاره بالای لوگوی این تیم در فرم بازی با تراکتور اعتراض کرد.
عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی مدافع چپ سپاهان سبب اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها شد.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مکاتبه با رییس سازمان صدا و سیما از عدم پذیرش درخواست اش به منظور حضور در برنامه فوتبال برتر با شرایط برنامه هفته گذشته انتقاد کرد.
باشگاه بارسلونا درخواستی برای عدم محرومیت فران تورس، مهاجم این تیم، پس از اخراج برابر اتلتیکو مادرید ارائه کرده است.
هافبک هوادار مدعی است شرایط جوی و تاخیر در برگزاری بازی روی عملکرد آنها در جدال با نساجی تاثیر گذاشته است.
فدراسیون کشتی ایران اعتراض خود را درباره عدم همکاری برای ورود به موقع آزادکاران به آمریکا به فدراسیون کشتی این کشور و همچنین اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان پیش از دیدار با ژاپن در یک حرکت اعتراضی به تصمیم فیفا درباره عدم امکان حمایت از دگرباشان واکنش نشان دادند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: به سوالات دانش آموزان پاسخ دهید زیرا اگر پاسخ ندهیم به اعتراض و سپس به اغتشاش آنان منجر می‌شود.
تیم کشتی فرنگی ایران نسبت به عدم تغییر برنامه مسابقات جام جهانی بعد از کناره‌گیری صربستانی‌ها از شرکت در رقابت‌ها، اعتراض کرد.
تیم کشتی فرنگی ایران نسبت به عدم تغییر برنامه مسابقات جام جهانی بعد از کناره‌گیری صربستانی‌ها از شرکت در رقابت‌ها، اعتراض کرد.
به همین منظور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو طی نامه‌ای به دکتر «چو» اعتراض رسمی خود را از عدم همکاری انگلستان و صدور نشدن روادید اعلام و خواستار رسیدگی فدراسیون به موضوع فوق شد.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهار نظر رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم حضور پرسپولیس در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد.
باشگاه استقلال اعلام کرد با توجه به عدم حضور تماشاگران در دیدار با سپاهان، بازی برگشت نیز باید بدون تماشاگر برگزار شود.
امیررضا واعظ آشتیانی نسبت به عدم احراز صلاحیت برای شرکت در انتخابات هشتم شهریورماه فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ