شوت پرقدرت بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، در دیدار دیشب این تیم مقابل بودو گلیمت نزدیک بود هوادار نروژی که از بالکن خانه‌اش بازی تماشا می‌کرد را به شدت مصدوم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اینکه هری مگوایر از رفتن به وستهم امتناع کرد، پروژه انتقال بنجامین پاوارد به منچستریونایتد با شکست مواجه شد.
در بایرن مونیخ قوانین سختگیرانه‌ای در باره اتومبیل وجود دارد که هری کین باید آن‌ها را رعایت کند.
گفته می‌شود که حجامت، بی‌تحرکی خون را برطرف کرده و جریان انرژی را در بدن افزایش می‌دهد، عدم تعادل ناشی از آسیب یا بیماری در بدن را اصلاح می‌کند و به طور کل زندگی روزمره را بهبود می‌بخشد. حجامت می‌تواند تسکین قابل توجهی برای انواع بیماری‌ها باشد مانند درد‌های عضلانی استخوانی، اضطراب، افسردگی، سرفه‌های حاد و مزمن و بیخوابی.
بررسی ها نشان می دهد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو موعد تحویل خودرو به اغلب متقاضیان به سال بعد موکول شده؛ مساله ای که می تواند اهداف تاسیس سامانه را زیر سوال برد.
بررسی ها نشان می دهد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو موعد تحویل خودرو به اغلب متقاضیان به سال بعد موکول شده؛ مساله ای که می تواند اهداف تاسیس سامانه را زیر سوال برد.
رئیس جمهور آمریکا در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان آکادمی نظامی نیروی هوایی در ایالت کلرادو به شدت زمین خورد.
یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.
یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.
مارک تراورز (Mark Travers) روانشناس آمریکایی به ما توضیح می‌دهد که چگونه مثبت اندیشی زورکی و بیش از اندازه می‌تواند به سلامت روان ما آسیب بزند. اگر چه نفس مثبت‌اندیشی می‌تواند ابزاری قدرتمند برای پشت سر گذاشتن شکست‌ها و چالش‌های زندگی باشد، اما تحمیل کردن و همیشگی بودن آن ممکن است صدماتی به سلامت روان ما وارد کند و به ما اجازه ندهد که ریشه‌ی {حقیقی} مشکلات‌مان را پیدا کنیم. در اینجا سه دلیل برای اینکه چرا مثبت اندیشی زورکی آسیب زا است، بیان می‌کنیم:
افراد و بازیکنان مشهور در زندگی شخصی دردسر‌های زیادی را همراه خود دارند.
دو تیم سپاهان و نفت مسجد سلیمان برگزار کننده یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر هستند.
شاهرود- کشتی گیر وزن ۶۵ کیلوگرم و عضو سابق تیم ملی ضمن اشاره به مصدومیت‌های پی در پی در مسابقات انتخابی و کشوری، گفت: متاسفانه حمایتی از ما صورت نگرفته و با هزینه شخصی درمان شدم.
در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش به همت دادسرای جنایی تهران چهار محکوم به قصاص امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه به زندگی بازگشتند.
روایتی از زندگی و سیره انقلابی حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی و دیدارهای ایشان با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، که در ایام سالگرد رحلت این مرجع عظیم‌الشان منتشر میشود.
با خودکشی این پزشک معلوم شد که وی پس از عمل سقط جنین مرگبار روی بیمارش به‌شدت متاثر و دچار عذاب وجدان شده بود. همچنین وی به‌خاطر اتهامی که در برابر آن قرار گرفته و می‌بایست در دادسرای جنایی تهران حاضر می‌شد، دچار استرس زیادی شده بود و همه این‌ها باعث شده بود که تصمیم هولناکی بگیرد و به زندگی خودش پایان بدهد.
در جهانی که افراد با اپلیکیشن‌ها و با سوییپ کردن یک تصویر روی تلفن هوشمند و بعد گپ زدن در واتس‌اپ، دنبال شریک زندگی‌شان می‌گردند، به نظر می‌رسد قرن نوزدهم دوره‌ای ایده‌آل برای خواستگاری و اظهار عشق بوده است.
در یکی از نخستین دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف ملوان رفته است.
احتمال دارد در صورت باز نشده پنجره استقلال نام یکی دو بازیکن از لیست خارج شود.
محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: این دانشجو که شهاب نام داشته از مرداد سال ۹۴ در رشته کارشناسی تحصیل می‌کرده و با پتوی مسافرتی، خود را از میله‌ای که به سقف بوده آویزان کرده و به زندگی اش پایان داده است. در بازرسی از جیب‌های پسر ۳۵ ساله، دستنوشته‌ای تک برگی، یافت شد که خطاب به مادرش بوده و از او حلالیت خواسته و خداحافظی کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شهادت علیه متهم در دادگاه با قتل پایان یافت/ زندگی در وحشت!/ بچه‌ها را به دستور مادرشان دزدیدم!/ یک کشته بر اثر ورود لودر به یک منزل!/ رسیدگی به پرونده محیطبان کرمانی در دادسرای نظامی/ متهم به قتل دوباره محاکمه شد/ ماجرای هولناک شراب مرگ در جشن تولد!/ راز ناپدید شدن پدر با اعترافات پسر فاش شد
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که باید زندگی را به هسته مرکزی شهر بازگردانیم، گفت: ما شب مردگی در مرکز شهر داریم، مردم در این منطقه خیلی سکونت ندارند و یکی از دلایل آن هم موضوع طرح ترافیک است که برای ساکنین دردسرساز شده و باعث کوچ شهروندان از مرکز شهر شده است.
قضات دادگاه دو مرد جوان را به قصاص محکوم کردند و وقتی پرونده برای اجرا به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد با تلاش واحد صلح و سازش مستقر در دادسرای امور جنایی سرانجام خانواده مقتول به خاطر رضای خدا و به حرمت امام حسین (ع) از قصاص راننده سمند گذشتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی چهارشنبه ۱۸ خرداد، در دیدار دست‌اندرکاران حج امسال، حج را ستون زندگی انسان و دربردارنده پیام‌ها و درس‌های مهمی برای ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان دانستند و بر لزوم تأمین امنیت همه زائران بویژه زائران ایرانی به عنوان مطالبه جدی جمهوری اسلامی از دولت میزبان تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ