مسجد احمدیه در خیابان آیت کانون اصلی هدایت و سازماندهی مبارزات انقلابی مردم محسوب می‌شد و به عبارتی نخستین پایگاه مبارزان مردمی در آن دوران بود. حضور آیت‌الله «جلالی خمینی» نماینده امام (ره) در شرق تهران در این مسجد، که نقش محوری در فعالیت‌های انقلابی داشت، موجب شده بود که همه کار‌ها از تهیه اعلامیه و توزیع و برنامه‌ریزی تظاهرات همگی با اشتیاق انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که چندین دهه از عمر فناوری لیزر می‌گذرد، این پرتو‌های پرانرژی آن‌قدر گرمای اضافی تولید می‌کنند که هنوز کسی نتوانسته سلاح موفقی از آن بسازد. سیستم خنک‌کننده جدید چینی از گازی استفاده می‌کند که از طریق سلاح می‌وزد تا گرمای اضافی را از بین ببرد.
پرتو‌های گاما که نسا و همکارانش مشاهده کردند، حدود یک تریلیون الکترون ولت یا یک ترا الکترون ولت بودند که به اختصار «۱ TeV» نامیده می‌شود. این سطح از انرژی نه تنها شگفت‌انگیز بود، بلکه دیدن مقدار زیادی از آن نیز شگفت زیادی را در پی داشت.
بیگی گفت: در موضوع دستفروشی، مشکل ما با افرادی است که معابر را مسدود می‌کنند، وگرنه همین حالا حدود ۶ هزار دستفروش در ۶۰ روزبازار شهرداری تهران مستقر شده‌اند که هیچ مشکلی با آن‌ها نداریم، زیرا این افراد کسانی هستند که کاملا به صورت قانونی ثبت‌نام می‌کنند و بدون سد معبر به دستفروشی می‌پردازند. شهرداری هیچ مشکلی با اختصاص فضا به دستفروشان ندارد.
آفتاب‌سوختگی واکنشی نسبت به آسیب پوستی است که در اثر قرارگرفتن در معرض پرتو‌های UV خورشید ایجاد شده است. وقتی سلول‌های پوست در اثر تابش خورشید آسیب می‌بینند، بدن ما یک واکنش التهابی ایجاد می‌کند تا این آسیب را ترمیم کند و نتیجه‌اش این است که پوست، قرمز و ملتهب و دردناک می‌شود.
محققان می‌گویند که می‌توان از پرتو‌های کیهانی برای مکان‌یابی زیر آب یا زیر زمین استفاده کرد.
حادثه اخیر ایذه، ریشه در تحریف و سمپاشی همین رسانه‌های معاند و برخی پادو‌های رسانه‌ای و مجازی آن‌ها در داخل و آن دسته از سلبریتی‌های اجاره‌ای داشت که در جریان اغتشاشات سعی داشتند بین مردم و نیرو‌های حافظ امنیت کشور فاصله بیندازند، اما قطعاً این روز‌ها باز هم عصبانی و سرخورده‌اند چرا که مردم ارزش خون سربازان خود که با نثار جانشان این کشور را از چنگ و دندان گرگ‌های طمعکار و خباثت روباه‌های به ظاهر دوست حفظ کرده‌اند می‌دانند و در تجلیل و قدردانی از آن‌ها غافل نخواهند شد.
محققان می‌گویند برای نخستین‌بار توانسته‌اند با آرایه فرستنده‌های MAPLE پرتو‌های انرژی خورشیدی را که در فضا گردآوری شده بود، از طریق ریزموج‌ها به گیرنده‌ای در پشت‌بام آزمایشگاه «گوردون و بتی مور» در پردیس مؤسسه فناوری کالیفرنیا منتقل کنند.
حیات پاتوغ‌ها را می‌توان در دوره‌های تاریخی و اجتماعی مختلف پیگیری کرد. چنانچه تقی آزاد ارمکی در کتاب «پاتوغ و مدرنیته ایرانی» آن را به سه دوره قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی تقسیم می‌کند. اما این پاتوغ‌نشینی پیش از قاجار نیز در ایران وجود داشته و باید گفت ایرانیان مکان‌های مختلفی را در بازه‌های زمانی و تاریخی متفاوت برای پاتوغ کردن انتخاب کرده‌اند.
سعید معروف با وجود نزدیک شدن به سن ۴۰ سالگی همچنان یکی از بهترین پاسور‌های دنیا محسوب می‌شود.
اصفهان- معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای پاتوق‌های گفت و گو محور پیرامون چالش های اجتماعی تحت عنوان «چهارباغ گپ» در روزهای پنجشنبه هر هفته خبرداد.
پرتو‌های تابوت که به عنوان پرتو‌های بی حس کننده نیز شناخته می‌شوند، به دلیل توانایی خود در رساندن شوک الکتریکی به طعمه بدنام هستند. چندین کاربر شبکه‌های اجتماعی اشاره کردند که پرتو تابوت "کمی خشک شده" و خمیده به نظر می‌رسد.
دانشمندان نمی‌دانند چگونه فعالیت انفجار رادیویی سریع را پیش بینی کنند. آنان می‌توانند پرتو‌های نور را پس از رویداد‌های بین ستاره‌ای تشخیص دهند، اما نمی‌دانند چگونه پیش بینی پیشگیرانه وقایع را انجام دهند.
جیمرسون، که مار پیتون‌های مشبک را پرورش می‌دهد، گفت که او و همسرش در ۳ مارس در حال کمک به تخم‌گذاری دسته‌ای از تخم‌ها بودند که یک تخم را پیدا کردند که درست به نظر نمی‌رسید. جیمرسون به نیوزویک گفت که مار داخل بند ناف دور گردنش بود. وقتی جیمرسون آن را از پوسته بیرون کشید، دید که دو چشم مار در یک حفره است.
دانشمندان پس از سال‌ها وجود یک حفره ۹ متری را درون هرم بزرگ جیزه تأیید کردند، اما با کدام فناوری به این موفقیت رسیدند؟
در حال حاضر این مار‌ها محدود به منطقه‌ای در غرب میامی هستند، اگر این شکارچیان به جنگل‌ها بروند و با غول مهاجم دیگری - پیتون‌های برمه‌ای - آمیخته شوند، می‌توانند یک مار فوق‌العاده انسان‌خوار به دنیا بیاورند. مقامات در حال مبارزه برای متوقف کردن این بیگانگان قاتل وحشی هستند.
دستفروشی که این زن از او صحبت می‌کرد مردی ۷۶ساله بود که به‌صورت دوره‌گرد لباس می‌فروخت. مأموران با اطلاعاتی که زن جوان در اختیارشان قرار داده بود پاتوق‌های دستفروش را تحت نظر گرفتند و چند روز بعد موفق شدند او را دستگیر کنند. این مرد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت نتوانست حضورش در محل جنایت را انکار کند، اما گفت او مرتکب قتل نشده و وقتی به محل حادثه رسیده بود مقتول روی زمین افتاده بود.
این کشف جدید مبتنی بر فناوری‌های غیرتهاجمی و دانش بنیان مانند ترموگرافی مادون قرمز، شبیه سازی‌های سه بعدی و تصویربرداری با استفاده از پرتو‌های کیهانی است که از این ابزار‌ها برای مشاهده درون این ساختار باستانی استفاده شده است.
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه اوزاکا ژاپن فناوری جدیدی را توسعه داده اند که با پرتو‌های لیزر سوسک ها، مگس‌ها و دیگر حشرات را از بین می‌برد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
شریعتمداری نوشت: چرا با وجود دستگیری بسیاری از عوامل اصلی آشوب‌های اخیر هنوز هم برخی از پادو‌های دشمن ـ هرچند بسیار اندک ـ دست به آشوب می‌زنند؟! و چرا شبکه‌های رسانه‌ای دشمن کماکان به تشویق آن‌ها برای آشوبگری مشغولند؟
طیف غربگرا از آنجا که پادو‌های آمریکا و اروپا در ایران هستند و همچنین به آن دلیل که روسیه نیز در برابر غرب قرار دارد، تمام خیانت‌ها، خباثت‌ها و دشمنی‌ها اروپا و آمریکا علیه مردم ایران را نادیده می‌گیرند و در عین حال در تلاشند تا در راستای رضایت غربی‌ها به دشمن‌نمایی از روسیه بپردازند.
ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید ساخته شده است. استفاده از آن مانعی را در برابر پرتو‌های فرابنفش ایجاد می‌کند. به همین دلیل، در دهه‌های اخیر، متخصصان بهداشت استفاده از آن را بسیار توصیه کرده اند.
تحقیقات گذشته نشان می‌دهد پتو‌های سنگین ممکن است به افرادی که به دلیل بی خوابی، اختلال بیش فعالی و اوتیسم، دچار اختلال خواب هستند، کمک کند.
جوان ۳۳ ساله گفت: با خودم عهد کردم که دیگر به دنبال موادمخدر نمی‌روم و دور خلاف را خط می‌کشم، اما بعد از آزادی باز هم شیطان به سراغم آمد و سه روز بعد از آزادی سر از پاتوق‌های مصرف موادمخدر درآوردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ