عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از روزی که مردم اسلام را انتخاب کردند، سعی دشمن این بود با لطائف‌الحیل آن­ها را از این انتخاب پشیمان کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوالفضل جلالی در دیدار دوستانه اخیر فیکس بود و احتمال این روند در لیگ برتر هم ادامه خواهد داشت.
گلکسی ال ۷ در واقع یک کراس اوور هیبریدی است که قیمت آن در بازار چین از ۱۹۵۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود. این پلاگین هیبرید همانند اکثر خودرو‌های روز بازار جهانی، طراحی جذاب مبتنی بر چراغ‌های اصلی بسیار باریک در قسمت دماغه، جلوپنجره بسته یکپارچه و شیب سقف کوپه در ستون آخر را ارائه می‌دهد.
جلیل رحیمی جهان آبادی در توییتی خطاب به وحید یامین پور، معاون وزیر ورزش و جوانان نوشت: کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم نداره و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام میده و ادعای انقلابیگری هم داره! باید دهنش را ببنده هرچند شما‌ها! سالهاست گوش‌ها و عقلتون بسته است و دهنهاتون باز و از کل عالم ایراد میگیرید.
با اتفاقات پیش آمده برای جناح چپ استقلال حضور محمد نادری در جمع شاگردان جواد نکونام منتفی شد.
مربی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک گفت: شرایط جسمانی ملی‌پوشان عالی و مطلوب است، اما به دلیل لغو پیاپی اعزام‌ها، به لحاظ روحی و روانی صفر هستند.
در بخش دوم گفتگو با مجید جلالی در مورد روزهایی صحبت می کنیم، که نتایج زحمات مجید جلالی به بار نشست.
سه بازیکن استقلال که دیدار سایپا را از نزدیک مشاهده می کردند، ترجیح دادند درباره حواشی امروز باشگاه صحبتی نکنند.
از این انتخاب خوشحالم چون احساس می‌کنم در طول سال‌ها در این زمینه به خیلی از ما ظلم شد و حالا این نگاه در حال ترمیم است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به دشمنان ملت ایران، گفت: 44 سال شما هر گزینه‌ای را که دارید در سخت‌ترین شکلش علیه یک ملت یران به کار بردید. از همان روزهای اول انقلاب ناامنی و ترور؛ چقدرش را استفاده کرده‌اید. 17 هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندید.
مدافع چپ استقلال معتقد است توانایی بازگشت به کورس قهرمانی و کسب نتایج بهتر را دارند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی مدعی شعار زن، زندگی، آزادی هستند که بدترین رفتارهای ضدزندگی را داشته‌اند.
سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران در دوره احمدی نژاد می گوید: ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم.
پیکان بعد از 5 سال مقابل پرسپولیس در لیگ برتر بازنده نشد تا این طلسم ویژه شکسته شود.
استقلال قهرمان لیگ برتر و سوپر جام سه بازیکن در اردوی تیم ملی دارد. سید حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی.
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به سخنان حسین جلالی نماینده اصفهان گفته امروز این حمایت‌ها از حرف دشمنان بدتر و ضربه سنگین‌تری است. حمایت از نظام خوب است، اما اینکه بخواهید هر چیزی را برای دفاع از آن فدا کنید، سرانجامی نخواهد داشت.
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به سخنان حسین جلالی نماینده اصفهان گفته امروز این حمایت‌ها از حرف دشمنان بدتر و ضربه سنگین‌تری است. حمایت از نظام خوب است، اما اینکه بخواهید هر چیزی را برای دفاع از آن فدا کنید، سرانجامی نخواهد داشت.
کارشناس فوتبال ایران مدعی است کار شاگردان کارلوس کی‌روش برای صعود غیرممکن نیست اما سخت خواهد بود.
در هفته هفتم لیگ برتر، ساپینتو در مصاف با گل‌گهر به دو ملی پوش خود استراحت داده بود و تنها از حسینی استفاده کرد.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. سعید شریعتی در این برنامه گفت: حکومت مطلقه به خودش اجازه می‌دهد سبک زندگی واحد را به مردم تحمیل کند. حتی اتاق خواب مردم را هم حیطه خود می‌دانند. جلیل محبی نیز اظهار کرد: آمریکا هر جا به نتیجه برسد کاری درست است بسیار بدتر از ما عمل می‌کند. می‌گویید جمهوری اسلامی به اتاق خواب مردم کار دارد. دوستان خود شما در مورد این مساله قانون تصویب کردند.
مریم جلالی با انتقاد از برخی رویکردهای و عدم توجه به عزتمندی هنرمندان صنایع دستی گفت: تمام عزم من این است که رویکرد صنایع دستی را از نگاه گیرندگی به نگاه بالندگی برسانم.
استقلال در هفته چهارم لیگ برتر و در یک دیدار سخت در خانه نفت MIS به تساوی بدون گل رسید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۴۳۱ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۲ هزار و ۹۷۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.
حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!
مجید جلالی مربی سرشناس فوتبال ایران که با پاس قهرمان لیگ برتر شد و در صبا نیز جام حذفی را فتح کرد، با اطمینان از انگلیسی بودن شکل‌گیری رقابت قرمز و آبی و جدال بین پرسپولیس و تاج می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ