مالک جدید توییتر قصد دارد سازوکار حضور افراد با تیک آبی را در توییتر تغییر دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به سرمربی این تیم توصیه کرد برای دیدار حساس برابر سپاهان تدابیری در نظر بگیرد که یکی از آماده‌ترین بازیکنان فعلی فوتبال ایران را ناکام بگذارد.
دستیار امیر قلعه نویی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود دقایقی پشت در ورودی جایگاه ویژه معطل شد.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
‌شرکت توییتر به دلیل آنکه نتوانسته است اجاره خود را پرداخت کند، با حکم تخلیه دفترش در ایالت کلرادو روبرو شده است! توییتر
مسئولان تیم امید و فدراسیون فوتبال به دنبال هماهنگی کامل با سازمان نظام وظیفه برای اعزام بدون دردسر بازیکنان به عراق هستند.
دستمالی کارشناس مسائل ترکیه گفت: برخی از ما در ایران فکر می‌کنیم که قلیچ‌دار اوغلو، چون لاییک بود نمی‌توانست با ما همکاری کند و اردوغان، چون اسلام‌گراست بیشتر با ما راه می‌آید. در معادلات بین‌الملل نباید گول مسلمان بودن اشخاص را خورد. الان طالبان که جریان اسلامی و اصیل است به زعم برخی از آقایان بیشتر برای ما دردسر درست کرده تا آن نیمچه دولت غرب‌گرای پیشین افعانستان!
نشریه پرتغالی از دردسرسازی ستاره ایرانی برای پورتو در ایام جام ملت‌های آسیا خبر داد.
انتخاب رحمان رضایی به عنوان مربی تیم ملی فوتبال ایران، با اظهارنظر نسنجیده یکی از اهالی سیاست به موضوعی پیچیده بدل شد.
سرمربی پرتغالی استقلال در فصل جاری توانسته است فوتبال تهاجمی و موفقی را در لیگ برتر ایران به نمایش بگذارد.
انتشار سورس کد توییتر در فضای آنلاین همزمان با انتشار خبری درباره ارزش واقعی این پلتفرم خبر خوبی برای ماسک و دیگر سهامداران توییتر نخواهد بود. بر اساس شنیده‌ها ایلان ماسک مدعی شده که ارزش این شبکه اجتماعی حتی نصف ۴۴ میلیارد دلاری که برای آن پرداخت کرده هم نیست.
جوانان ایران برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، حریفی دست و پا گیری دارند و کار سختی مقابل ویتنام خواهند داشت.
مشخص نیست بازیکنی حرفه‌ای مثل کاوه که در فوتبال اروپا مدتی درخشیده و با ارقام سنگین به عضویت تیم های برتر لیگ بلژیک در آمده ، چگونه اصول اولیه قرارداد بستن را نمی‌دانست و اینچنین خودش را به دردسر انداخت؟
آخرین آمار کرونا در ایران/ طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد/ جان مرد میانسال را گرفت/ دردسر دوستی فوتبالیست لیگ برتری با دختر دزد/ مرگ مشکوک پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد/ بازداشت یک مدعی طب سنتی در غرب تهران/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار/ ماجرای دود سیاه در عملیات کوهستان!/ محاکمه ۲ پسر به اتهام آزار دختر جوان در باغ
بازی پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یکی از جنجالی‌ترین و چه بسا عجیبترین قضاوتهای این فصل فوتبال ایران را داشت.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
دو ملی‌پوش فوتبال ایران بدون سوال چالشی نشست خبری را به پایان رساندند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نسبت به پست بازی یکی از بازیکنان مورد اعتماد خود تصمیم جدید گرفت.
۱۳ ملی‌پوش قایقرانی ایران به مسابقات قهرمانی رویینگ آسیا اعزام می‌شوند.
چمن استادیوم فجر که میزبان مسابقات فوتبال زنان ایران در شهر بَم است، پس از سال‌ها انتظار بالأخره تعویض شد.
امام جمعه گرگان؛ قتل مهسا امینی، به خاک و خون کشیدن دانشگاه صنعتی شریف، سقوط شهر اشنویه و فوت مقام معظم رهبری و بیماری معظم له را از جمله دروغ‌های پرتکرار رسانه‌های معاند در مدت اخیر اعلام کرد و گفت: دشمن با این اقدامات به دنبال شلوغ کردن کشور است، ایران در گذشته حیاط خلوت آمریکا بوده و ارتش، اقتصاد و فرهنگ آن در اختیار آمریکایی‌ها قرار داشت حال امروز جمهوری اسلامی به نقطه‌ای رسیده که برای کشور‌های استکباری دردسر شده لذا طبیعی است که دشمن نتواند ایرانِ امروز را تحمل کند.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ