کارشناس فوتبال با بیان اینکه ذوب آهن تنها تیم بدون شکست این فصل است گفت: آبی پوشان می‌توانند با یک بازی خوب این رکورد را بشکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در سخت‌ترین شرایط هم باید دنبال قهرمانی باشد گفت: بی ثباتی مدیریت و رفت و آمدهای پرتعداد وضعیت نامناسبی را برای این تیم به وجود آورده است.
اگرچه سرویس جدید کوپایلوت قیمت بالایی دارد، اما مجموعه ابزار‌های هوش مصنوعی این شرکت را ارتقا می‌دهد و به‌خصوص برای کاربران تجاری کاربرد‌های بسیاری خواهد داشت. همین قیمت بالا می‌تواند در صورت استقبال، به جریان درآمد بزرگی برای این شرکت تبدیل شود.
با اضافه شدن ایمان سلیمی به جمع بازیکنان استقلال حالا شرایط برای بازی کردن با سه مدافع مرکزی هم برای نکونام فراهم شده است.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه طولانی، درخصوص اتفاقات رخ داده در جریان انتقال محمد محبی به این تیم، شفاف سازی کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
این دربی می تواند یکی از پرهیجان ترین تقابل های استقلال و پرسپولیس در تاریخ باشد.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
ارسلان مطهری با زدن یک گل دیگر در دربی به رکورد علی جباری و غلامحسین مظلومی می‌رسد.
برای سی و چهارمین دربی متوالی، یک داور ایرانی جدال پرسپولیس و استقلال را قضاوت خواهد کرد.
سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه دیدار سختی برابر استقلال تهران خواهد داشت گفت: آبی ها در این فصل هم می توانند به قهرمانی دست پیدا کنند.
عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه داوران کم تجربه بازی‌های حساس را به جنجال کشیده اند، گفت: با روندی که استقلال در پیش گرفته می‌تواند درپایان فصل به قهرمانی برسد.
بعد از آمدن آقای خمز، تیم ما شکل هجومی‌تری به خود گرفته و فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهد که در لیگ ایران واقعا نمونه است.
گلزن استقلال ملاثانی می گوید در تیم های خوزستانی با ایجاد بومی گرایی می توان شاهد موفقیت آن ها بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات و تعویض‌های ساپینتو مقابل نفت به سود استقلال تمام شد گفت: به خاطر احتیاط تیم‌ها، فقر گلزنی در لیگ برتر به وجود آمده است.
کارشناس فوتبال گفت: روزبه چشمی مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و عجیب بود که ساپینتو او را تعویض کرد.
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: به خوب یا بد مدیران کاری ندارم اما این نوع مدیریت‌های کوتاه مدت به سود هیچ تیمی نیست.
شاگردان ساپینتو در شرایطی روز جمعه به دیدار ذوب‌آهن می‌روند که برای پاره‌کردن نوار نباختن‌های حریف کار سختی دارند.
دروازه‌ استقلال تنها در ۷ هفته از لیگ پنج بار باز شده تا به نظر آید آنها قادر به ارتقا و یا حتی حفظ رکورد خود در زمینه کمترین گل خورده نیستند.
استقلال نتیجه بسیار خوبی برابر نساجی گرفت، اما این تیم هنوز نیاز به پیشرفت بیشتر دارد.
پیشکسوت آبی پوشان با بیان این موضوع که استقلال نباید مس را دست کم بگیرد، تاکید کرد: ساپینتو ابزار بازی تهاجمی را داشته و باید از آن بهتر استفاده کند.
سپاهان برنده دوئل حساس و بزرگ مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم بود و رکورد تاریخی استقلال و مجیدی در همان هفته اول شکسته شد.
سپاهان برنده دوئل حساس و بزرگ مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم بود و رکورد تاریخی استقلال و مجیدی در همان هفته اول شکسته شد.
مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: با توجه به بازی دوستانه‌ای که از استقلال دیدم این تیم می‌تواند این فصل هم قهرمان لیگ برتر بشود.
در روزهای اخیر روزنامه‌های آبولا و رکورد پرتغال از جدایی محبی به مقصد استقلال خبر دادند و حالا وب سایت زیرو زیرو دیگر رسانه معتبر پرتغالی با ذکر جزئیات دقیق این انتقال، پیوستن محبی به آبی‌های پایتخت را قطعی می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ