آبادان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فوتبال ایران لیاقت این را دارد که زمین‌های مناسبی داشته باشد و فدراسیون فوتبال باید یک دپارتمان برای زمین داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همه تیم ها و باشگاه های کشور باید مجوز حرفه ای سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کنند و از حالت سنتی خارج شوند.
چند روز پیش حرفهای علی میرزابیگی درباره انجام تست دوپینگ از داوران امروز با واکنش مسعود مرادی همراه بود.
علی وزیری‌پناه می‌گوید باغ خرمای او در بم باعث شده تا قید حضور در لیگ برتر را بزند و به مس کرمان بپیوندد!
بوشهر- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ایران برای موفق‌شدن در جام ملت‌های آسیا و دیگر عرصه‌ها باید با تیم‌های بزرگ فوتبال دنیا بازی کند.
کمیته انضباطی برای گرفتن موقعیت گل قطعی از تیم‌های مقابل جریمه نقدی لحاظ می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران ابراز امیدواری کرد بازیکنان پایه بتوانند در رده بزرگسالان بدرخشند.
سرمربی تیم ملی می‌گوید موافق آمدن افشین قطبی به تیم امید بوده اما پیشنهاد ویژه‌ای هم در این خصوص داده است.
سرمربی تیم ملی راگبی گفت: در شرایطی باید در مسابقات راگبی غرب آسیا مقابل تیم چند ملیتی قطر قرار بگیریم که مجبوریم از زمین‌های چمن که متعلق به فوتبال است، برای تمرین استفاده کنیم.
رحیم زهیوی بازیکنی است که چند سال پیش بر سر خریدنش بین تیمها دعوا بود اما حالا به کلی از ذهن فوتبالدوستان خارج شده است.
وزیر ورزش با اشاره به حضور در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس و با تاکید بر اینکه فوتبال محور این نشست بود، گفت: فوتبال ایران باید متحول و استانداردسازی شود.
تیم فوتبال استقلال در شرایطی باید به مصاف نفت آبادان برود که به نظر می رسد شرایط این تیم با هفته های اخیر تفاوت بارزی پیدا کرده است.
خبرنگار و کارشناس فوتبال عمان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ را لایق این تیم دانست و درباره عملکرد تیم ملی ایران گفت: انتظارات از بهترین تیم قاره آسیا خیلی بیشتر بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید مقابل ولز با شرایطی متفاوت باید به میدان برویم، گفت: برای رسیدن به موفقیت در این دیدار به تغییرات اساسی در ترکیب تیم ملی نیاز داریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران مقابل انگلیس ترکیبش را تغییر داد و باید ببینیم مقابل ولز از چه ترکیبی استفاده می‌کند.
کارشناس فوتبال اروپا که برای تمامی بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کرده است، گفت: همه چیز در قطر عالی است و ایران به عنوان یکی از همسایگان این کشور باید بهترین استفاده را ببرد.
یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه شکست سنگینی را برابر انگلیس به دست آوردیم گفت: ترکیب اصلی ایران اشتباه بود و هیچکس جز «کارلوس کی‌روش» نمی‌تواند در این مورد پاسخگو باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فوتبال ایران لیاقت این را دارد که زمین‌های مناسبی داشته باشد و فدراسیون فوتبال باید یک دپارتمان برای زمین داشته باشد.
سرمربی نساجی مازندران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با گل‌گهر به تمجید از قلعه‌نویی پرداخت.
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است تیمش لایق پیروزی برابراستقلال بوده است.
نشریه دیلی میل انگلیس پنج بازیکن کلیدی ایران که تیم ملی انگلیس باید مراقبشان باشد را نام برد و از حسین کنعانی‌زادگان به عنوان ستون دفاعی تیم ملی یاد کرد.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: حضور در ازبکستان و انجام سه بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا بازیکنان تجربه بالایی را به دست آورند.
کارشناس داوری گفت: حرکت سرمربی تیم فوتبال استقلال در دیدار برابر ملوان غیراخلاقی و غیرحرفه ای بود و باید اخراج می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ