سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران ابراز امیدواری کرد بازیکنان پایه بتوانند در رده بزرگسالان بدرخشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد دوستی‌ها، محبت و همدردی در بین مردان، به ویژه مردان جوان، به طور پیوسته در حال کاهش است. بر اساس داده‌های موسسه نظرسنجی گالوپ و مرکز بررسی زندگی آمریکایی، درصد مردانی که گفته بودند حداقل شش دوست صمیمی دارند بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۲ به نصف کاهش یافته است.
صحبت از نوجوانان و دوستی‌هایشان که می‌شود خانواده‌ها بلافاصله از تأثیر منفی نوجوانانِ همسال بر یکدیگر حرف می‌زنند و گلایه می‌کنند که این رفاقت‌ها موجب رفتارهای ضداجتماعی، مصرف مواد و حرکات نابهنجار در نوجوانانشان می‌شوند. این حساسیت‌ها به تأثیر منفی نوجوانان همسال قابل‌درک است، چراکه نوجوانان عموماً در برابر فشار همسالان آسیب‌پذیرترند و ممکن است، در مسیر کسب استقلال بیشتر، روابطشان با خانواده‌ها متشنج شود. اما این دوستی‌ها، در کنار این معایب، یک مزیت مهم هم دارند، مزیتی که نه‌تنها خطرناک نیست، بلکه برای رشد سالم نوجوانان ضروری نیز هست.
شاگردان علی دوستی‌مهر موفق به کسب پیروزی مقابل تیم جوانان افغانستان شدند.
علی دوستی‌مهر می‌گوید بازیکنان حاضر در اردوی تیم زیر 20 سال ایران تنها 20 درصد از پتانسیل واقعی فوتبال ایران در این سن هستند.
سرمربی تیم نونهالان ایران، هدایت تیم جوانان ایران را در تورنمنت کافا به طور موقت در اختیار دارد.
انتخاب جدید فدراسیون فوتبال برای پرورش و توسعه تیم فوتبال زیر 14 سال ایران می‌گوید برای موفقیت به کمک همه نیاز دارد.
علی دوستی مهر به عنوان سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۴ سال منصوب شد.
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال منصوب شد.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات قطعاً منجر به افزایش دوستی‌ها و روابط بین ایران و کشورهای عربی می‌شود و نقش آمریکا را در منطقه کمرنگ می‌کند.
باج گیری عاطفی عمدتاً در روابط عاشقانه رخ می‌دهد، اما در کنترل دوستی‌ها یا در بین اعضای خانواده نیز غیرمعمول نیست. این دسته از افراد که باج گیری عاطفی انجام می‌دهند ممکن است اختلالات سلامت روان داشته باشند. آن‌ها از این نوع سوء استفاده عاطفی برای اعمال قدرت بر دیگران برای دستکاری دوستان، اعضای خانواده یا حتی همکاران استفاده می‌کنند.
وزیر دفاع ترکیه یونان را به کنارگذاشتن رویکرد آشتی‌ناپذیر و تحریک‌آمیز خود فراخوانده و اضافه کرد: در گرفتن دست دوستی‌مان درنگ نکنند.
ما مجبور نیستیم همیشه اجتماعی باشیم؛ گاهی اوقات لازم است از فضای خودمان لذت ببریم، اما همه مردم به تعاملات اجتماعی نیاز دارند. به همین دلیل است که مردم دوست می‌شوند و برای حفظ آن دوستی‌ها تلاش می‌کنند و دوستی‌های با کیفیت برای همه کسانی که درگیر هستند مفید خواهد بود.
دوست صمیمی روبرت لواندوفسکی فاش کرد که او در ماه مارس گذشته با بارسلونا به توافق قطعی رسیده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ