عبدالله بهلولی از خدمتگزاران ورزش ایران در غم از دست دادن فرزند جوانش نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت «زکیه اهوازیان» والده سردار شهید «علی هاشمی» را تسلیت گفت.
اعضای تیم ملی فوتبال درگذشت پدر پیام نیازمند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال را تسلیت گفتند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان روسیه در حادثه تلخ انفجار پمپ بنزین در شهر ماخاچ قلعه را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت استاد حاج سیدحسین عرب، ذاکر مخلص حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را تسلیت گفت.
در بیانیه روسیه آمده است: آمادگی خود برای افزایش بیشتر همکاری‌ها با شرکای ایرانی در مبارزه با تروریسم تاکید می‌نماییم.
سفارت روسیه در ایران در بیانیه ‌ای حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام حاج شیخ محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفتند.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی، درگذشت شیخ سعید بن زاید آل نهیان نماینده حاکم ابوظبی را به برادر ایشان، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات عربی متحده تسلیت گفت.
مدافع پرسپولیس درگذشت بازیکن جوان صنعت‌ نفت آبادان را تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی آتش سوزی‌های اخیر در مناطقی از الجزایر، جان باختن شماری از شهروندان این کشور بر اثر آتش سوزی در مناطق جنگلی این کشور را به دولت و ملت الجزایر تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام اسدالله، حیدر و امرالله اسدی، از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهداء مرحومه شهربانو عباس آزاد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی در گذشت حجت الاسلام‌ والمسلمین حاج شیخ حسن صانعی را تسلیت گفتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت همسر حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محسن اراکی را تسلیت گفتند.
دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبرکبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را به عموم مردم ایران و همکاران بانک شهر تسلیت گفتند.
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: در روایت است که اگر انسان نسب به زمان خودش شناخت داشته باشد، کمتر گرفتار اشتباه می‌شود. دقیقاً امام همین را می‌فرمایند که حوزه‌ها و روحانیت باید نبض تفکر و نیاز آینده جامعه را همیشه در دست داشته باشد و همواره چند قدم جلوتر از حوادث، مهیای عکس‌العمل مناسب باشند. یعنی وقتی می‌بینیم غرب دارد در فضای مجازی شب و روز توطئه می‌کند، مهیا باشیم. امام می‌فرمایند طوری برنامه‌ریزی کنید که از آنها جلوتر باشید.
سفیر جدید کشورمان در سئول، پس از تسلیم استوارنامه خود بر اهمیت منابع مالی ایران در کره جنوبی و نقش مؤثری که می‌تواند در تقویت همکاری‌های دو کشور ایفا نماید، تأکید کرد.
ایران و تاجیکستان بیشترین و بهترین همکاری ها را در راه علم میتوانند داشته باشند ولی متأسفانه این همکاری بسیار اندک است. امیدوارم درگذشت جناب میرزا ملااحمد مایه تذکر و توجه به لزوم این همکاری باشد.
امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد وقوع حادثه سقوط اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان آن گفت: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضایی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه های مسئول......
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی در گذشت عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران را تسلیت گفت.
طبق اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور ضمن ابراز تسلیت به همتای ایرانی در پی حمله تروریستی در شیراز، برای افزایش همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم اعلام امادگی کرد.
این آمادگی و جان‌فشانی جوانان بسیجی با بصیرت و پاسداران ولایت مدار خستگی ناپذیر در مسیر تحقق رسالت عظیم برای طلوع خورشید عالمتاب ولایت عظمی ، همواره بر تارک تاریخ آزادگی این ملت شجاع ، درخشان و ماندگار خواهد ماند و به کوری چشم مزدوران جاهل و عناصر دشمن حقیر این مرز و بوم ، انقلاب اسلامی با عزت و بالندگی بیشتر روز به روز قوی تر و حسادت و حسرت دشمنان روز به روز کریه تر و آنها را ذلیل تر خواهد نمود.
اسنادی که به تازگی از طبقه‌بندی خارج شده‌اند نشان می‌دهند که چگونه اسرائیل چندین دهه رژیم‌های نظامی متوالی را در میانمار تسلیح کرده و مورد آموزش نظامی قرار داده است. جنگ داخلی مرگبار؟ شکنجه؟ قتل عام؟ برای اسرائیل این مسائل و بسترها زمینه مساعدی برای همکاری قلمداد می‌شوند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ