دوست مگی خانم ۱۰۰ ساله‌ای است که می‌گوید به این زودی دست از کار نمی‌کشد و دلیل جوان ماندن ظاهر خود و کمتر نشان دادن نسبت به سنش را عدم استفاده از صابون روی صورت خود دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملک جهان خانم ملقب به مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه، اشرف‌الملوک معروف به فخرالدوله نوه مظفرالدین شاه، تاج الملوک ملقب به ام‌الخاقان مادر محمدعلی شاه از جمله زنان بزرگ و تاثیرگذار خاندان قاجار بودند.
روزبه چشمی، هافبک دفاعی ملی‌پوش استقلال، غایب آبی‌پوشان در هفته نخست خواهد بود.
علیرضا بیرانوند همچنان تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند.
سید محمد موسوی به دنبال تکرار خاطرات خوش خود در لیگ ملت‌ها خواهد بود.
سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید به همراه رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای با وزیر ورزش شرکت کردند.
مهم‌ترین مساله در ریکاوری اطلاعات، زمان است، در واقع هرچه سریع‎تر اقدام به بازیابی کنید، احتمال اینکه اطلاعات بیشتری را بازیابی کنید بیشتر است. به زبان ساده روش‌های بازیابی عکس و اسناد هنگامی می‌تواند کاربردی باشد که شما پس از پاک شدن اطلاعاتتان هیچ چیز جدیدی وارد گوشی‌تان نکنید. چرا که وقتی عکس می‌گیرید و یا فایلی را ذخیره می‌کنید، این اطلاعات جدید با اطلاعات قبلی جایگزین شده و دیگر ریکاوری مفید نخواهد بود.
ستاره سابق و سرمربی کنونی تیم ملی کره جنوبی از شاخص‌ترین افراد حاضر در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا بودند.
مهاجم پیکان یکی از مهم‌ترین غایبان تیمش در دیدار برابر سپاهان است.
فرزاد حسین‌خانی بعد از مدت‌ها تغییراتی جالب توجه در چهره‌اش شکل داد.
پاکو خمس در ورزشگاهی موفق به رقم زدن یکی از مهم‌ترین پیروزی‌های فصل شد که چمن آن را قبول ندارد.
هافبک سپاهان پس از گلزنی در حساس‌ترین مسابقه لیگ برتر به اردوی تیم ملی رفت.
محمد کریمی احتمالا مهم ترین گل فصل لیگ برتر را مقابل پرسپولیس به ثمر رساند.
پرسپولیس و سپاهان دو ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی اگر نگوییم مهم‌ترین که یکی از سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل بیست و دوم را برگزار خواهند کرد.
مدرن‌ترین میدان پایتخت در زمان بهره‌برداری یعنی سال ١٣٠٩ به‌دلیل ۸ گنبدی که دور تا دور میدان موجود بود به میدان «هشت گنبد» معروف شد.
در هفته‌ای که استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیروزی‌های ارزشمندی به دست آوردند، شاگردان امیر قلعه‌نویی چند ثانیه مانده به پایان بازی برده را با تساوی عوض کردند.
کنکور زمستانی سراسری در حالی برگزار شد که باز هم داوطلبانی در میانسالی در آن شرکت کرده بودند. تصویری از مسن‌ترین شرکت کنندگان کنکور امسال را در ادامه می‌بینید.
مهم‌ترین قسمت در کوادکوپتر اوکراین، به مهمات آن مربوط می‌شود. این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما برخی منابع گفته‌اند که کوادکوپتر سه بعدی و انتحاری اوکراینی‌ها، به نوع بهبود یافته‌ای از نارنجک‌های دستی (موسوم به RKG-۳) مجهز شده است.
لیونل مسی ساعاتی پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین از احساس خود پس از فتح مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای گفته است.
مهم‌ترین شانس تیم‌ملی ایران برای بازگشت به مسابقه مقابل ایالات‌متحده را سامان قدوس از دست داد: دقیقه ۶۴، قدوس می‌توانست به‌معنای واقعی کلمه تعویض طلایی لقب بگیرد. در این لحظه پاس به بیرون علی قلی‌زاده پس از عبور از مهدی طارمی، در حالی به‌سامان رسید که او بدون مراقبت رها شده بود. قدوس هم با یک ضربه فنی دروازه حریف را هدف گرفت، اما توپ او با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.
فتوشوت‌های یکی از مهم‌ترین ستاره‌های جام جهانی قطر یعنی کریستیانو رونالدو هم از راه رسید.
روزبه چشمی که چهار سال قبل لقب مدرن‌ترین مدافع وسط ایران را از کی‌روش گرفته بود، حالا در پُست جدیدی به کار این سرمربی پرتغالی آمده است.
مرتضی پورعلی‌گنجی مهم‌ترین موقعیت پرسپولیس برای باز کردن دروازه سپاهان را داشت.
الصمیدی پس از کشته شدن ابوبکر البغدادی و عبدالله قرداش از مهم‌ترین سران گروه داعش بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ