کریم باقری می‌گوید خبر جدیدی درباره بازگشت او به جمع کادر فنی پرسپولیس وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس می‌گوید شماره ۶ متعلق به کریم باقری است که یکی از بهترین و کامل‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است.
اسطوره فوتبال ایران با انتشار پیامی در فضای مجازی به تاریخ‌سازی وزنه‌برداری ایران واکنش نشان داد.
کریم باقری در واکنش به خبر ممنوع‌الکاری‌اش پاسخ داده است: «نمی‌دانم که آیا موانعی هست یا خیر. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم. برخی در زمینه ممنوع‌الکاری چیز‌هایی به من گفته‌اند، ولی واقعیت این است که نمی‌دانم راست است یا دروغ. خودم هم این چیز‌ها را می‌شنوم. در مورد اینکه بخواهم پستی را از اینستاگرام پاک کنم، بعضی‌ها به من مطالبی را می‌گویند، ولی تا حالا جایی رسمی به من نگفته‌اند که پستی را حذف کنم».
مربی پرسپولیس به شایعاتی که امروز در خصوص او به گوش می‌رسید، پاسخ داد.
کریم باقری چیز‌هایی درباره ممنوع‌الکاری‌اش شنیده است، اما نمی‌داند این حرف‌ها واقعیت دارد یا خیر.
بعد از واکنش هواداران پرسپولیس و درخواست اعضای این تیم، پرونده تمدید با کریم باقری از سوی رضا درویش باز شده است.
بعد از واکنش هواداران پرسپولیس و درخواست اعضای این تیم، پرونده تمدید با کریم باقری از سوی رضا درویش باز شده است.
وحید هاشمیان در اینستاگرام استوری منتشر کرد.
احسان علیخانی، به قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با کریم باقری واکنش نشان داد.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
کنعانی گفت: ایران از همه امکانات برای تامین منافع مردم استفاده می‌کند. از ابتکارات عمان استقبال کردیم و از ظرفیت آن به عنوان کشور دوست استفاده کردیم.
مربی تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری در فضای مجازی نسبت به هدیه یکی از هواداران واکنش نشان داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهان از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز و طرح مطالبی علیه ایران، گفت: این حرکت یک حرکت نمایشی بود که ۳ نفر سوار یک ناو بشوند و در دریا حرکت کنند و این را نمایش داده و اعلام کنند که امنیت تنگه هرمز را بر عهده دارند. این شبیه یک نمایش و تئاتر است و آنچه واقعیت دارد این است که جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جنوبی خلیج فارس با هم در حال همکاری و تعامل هستند و توانایی بالایی برای تأمین امنیت منطقه دارند. ما برای تأمین امنیت منطقه نیازی به بیگانگان نداریم.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه توان پهپادی نیرو‌های مسلح در بیش از ۱۵ رشته عملیاتی تثبیت شده است، گفت: سامانه‌های پهپادی ما از جهت دقت، ماندگاری و مداومت عملیاتی و اجرای مأموریت در سطح بالای جهانی قرار دارند و مأموریت‌های متنوعی را انجام می‌دهند.
کریم باقری مربی کنونی باشگاه پرسپولیس به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.
سرلشکر باقری: در حقیقت این اروپایی‌ها هستند که با در پیش گرفتن مسیر به بن‌بست خورده ارباب‌شان آمریکا، دچار عارضه «خودتحریمی از حقیقت» شده‌اند.
پس از اعتراض آسیه باکری، فرزند شهید باکری به صحبت‌های تند رائفی پور درباره شهدا، حالا علی کریمی به این اعتراض واکنش نشان داده است.
کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
انتقاداتی به برگزار نشدن انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری زنان برای قهرمانی آسیا مطرح شده که مدیر تیم های ملی نسبت به آن واکنش نشان داد.
مربی پرسپولیس معتقد است که در دیدارهایی مانند بازی با فولاد باید از تک موقعیت ها استفاده کرد.
سرلشکر باقری با بیان اینکه سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ‌دهی و بازگو کردن ندارد، بیان داشت: او در برهه‌ای از زمان برای نظام سنگ‌اندازی و چوب لای چرخ کرد و حتی با عبارات سخیف شهیدان را یاد کرد. او با این کارش تنها جایگاه خودش را نزد مردم خراب می‌کند. در چنین شرایطی رسانه‌ها وظیفه دارند واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند.
سرمربی سابق استقلال در تمرینات تیم اماراتی لباس قرمز پوشید.
دیاکو حسینی، کارشناس مسائل بین‌الملل اظهارات علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات برجامی وین در توییتر را به باد انتقاد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ