اهواز- رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مشکلاتی که مردم خوزستان را نگران کرده با استفاده از ظرفیت مسئولان قوه‌های مقننه و مجریه رفع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان سنتی بودن را یکی از مشکلات کشاورزی استان اعلام کرد و گفت: با افزایش نفوذ دانش در این عرصه می‌توان در راستای رفع این مشکل گام‌های مثبتی برداشت.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان، سنتی بودن را یکی از مشکلات کشاورزی استان اعلام کرد و گفت: با افزایش نفوذ دانش در این عرصه می‌توان در راستای رفع این مشکل گام‌های مثبتی برداشت.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از رفع مشکلات و موانع حقوقی چهار واحد تولیدی در استان در سه ماهه اول امسال خبر داد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: در خصوص مشکلات نیروگاه حرارتی برای فولاد شادگان مقرر شد تا محیط زیست و آب و برق نتیجه مطالعات خود را تا ماه آینده مطرح کنند.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: باید بین مدیران خوزستان توافق و وحدت‌نظر وجود داشته باشد تا با تعامل، تعاون و همکاری در همه حوزه‌ها، موانع رشد تولید حدهای تولیدی و صنعتی برطرف شود.
اهواز- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هیئت فوتبال خوزستان برای اینکه فوتبال استان بهتر شود هیچ رایزنی انجام نمی‌دهد و پیگیر موضوعات مبتلا به فوتبال خوزستان نیست.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: آمار مناطق کم برخوردار در خوزستان بالا است و وظیفه داریم به مسائل و مشکلات این مناطق با جدیت رسیدگی کنیم.
اهواز رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات مردم خوزستان اگر لازم باشد ۷۰ بار به این استان سفر خواهم کرد.
اهواز رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات مردم خوزستان اگر لازم باشد ۷۰ بار به این استان سفر خواهم کرد.
رییسی گفت: مردم اهواز نباید مشکل فاضلاب داشته باشند و جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند. با ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد، نباید مشکل آب‌وفاضلاب و زیرساخت‌ها وجود داشته باشد.
اهواز - رئیس جمهور گفت: عقیده دارم حضور میدانی در استان حوزستان موجب رفع مشکلات مختلف استان از حمله آب و فاضلاب و بیکاری می شود.
اهواز - رئیس جمهور گفت: عقیده دارم حضور میدانی در استان حوزستان موجب رف مشکلات مختلف استان از حمله آب و فاضلاب و بیکاری می شود.
اهواز- نماینده تام‌الاختیار فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت پلیس در خوزستان گفت: سعی شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها و مشکلات مردم پاسخ داده بشود.
اهواز- هم‌زمان با سفر استانی هیئت دولت، میز خدمت وزارت آموزش و پرورش با حضور نماینده تام‌الاختیار این وزارتخانه در استان را راستای پاسخگویی به مشکلات این قشر برگزار می‌شود.
در نشست مشترک معاونان وزرای راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی روش‌های حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید در استان خوزستان بررسی شد تا کارگروه مشترکی برای رفع مشکلات تشکیل شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ورزش استان حدود ۲۱۰ پرونده حقوقی در بخش قضایی دارد، گفت: به دنبال تشکیل شعبه شورای حل اختلاف و قضایی ورزش خوزستان هستیم تا مسائل و مشکلات مربوطه به خانواده ورزش خوزستان در همین شورا حل و فصل شود.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۳۴۷ نفر از مردم خوزستان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از بارش باران در این استان خبر داد.
اهواز - در چند سال اخیر اولین باران پاییزی در خوزستان باعث تنگی نفس برخی از مردم و هجوم بیماران به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی می‌شود.
باشگاه فولاد خوزستان نسبت به مشکلات داوری در بازی با مس اعتراض کرد.
اهواز - رئیس جمهور گفت: لازم باشد هر ماه به خوزستان می آیم تا مشکلات خوزستان حل شود و به وعده‌هایی که به مردم دادم، عمل کنم.
اهواز - رئیس جمهور گفت: لازم باشد هر ماه به خوزستان می آیم تا مشکلات خوزستان حل شود و به وعده‌هایی که به مردم دادم، عمل کنم.
اهواز- مشکلات و معضلات وزنه برداری خوزستان با حضور سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشور بررسی شد.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ۹ قرارگاه برای ایجاد وحدت و حل مشکلات خوزستان تشکیل شده تا در پنج سال آینده مشکلات استان بر طرف شوند.
با گذشت ۵۰ روز از آغاز به کار درگاه ملی مجوز‌های کشور، آمار درخواست‌های ثبت شده در این درگاه به تدریج قابلیت تحلیل پیدا کرده است. آمار‌های ارائه شده نشان می‌دهد از میان ۴۵، ۷۱۷ درخواست مجوز کسب و کار ثبت شده در درگاه ملی مجوز‌ها طی این مدت، فقط برای ۱۹ درصد آن‌ها مجوز صادر شده که بدیهی است، این نسبت باید به تدریج افزایش یاید و به صد در صد نزدیک شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ