در حالی که شایعات پیرامون کریستیانو رونالدو به اوج خود رسیده، او با یک گل آمادگی خود را نشان داد و با چند اکت، به گمانه‌زنی‌ها دامن زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الاتحاد توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد الطائی عبور کند و به روند خوب خود ادامه دهد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس دقایقی پیش و بعد از بررسی چند متخصص با خبری خوب مواجه شد.
بارسلونا در هفته ماقبل پایانی لالیگا موفق شد مهمان خود رئال مایورکا را با نتیجه 3-0 شکست دهد.
داشتن یک خواب خوب در شب یکی از بهترین کار‌هایی است که می‌توانید برای حفظ وزن سالم و سلامت کلی انجام دهید. مطالعات نشان می‌دهند که کم خوابی با افزایش وزن و سایر اختلالات سلامتی مرتبط است.
ژابی آلونسو ابراز امیدواری کرد که لورکوزن با ارائه یک‌ نمایش خوب راهی فینال لیگ اروپا شود.
کلید مهار ولع پرخوری در اواخر شب با زندگی سالم و عادات غذایی خوب در طول روز شروع می‌شود. با تغییراتی در وعده غذایی خود خواهید دید که در نیمه شب هوس غذایی کم تری را تجربه می‌کنید.
ژوزه مورینیو و ژابی آلونسو شب گذشته در حالی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که دوستی و رابطه خوب آنها همچنان کاملا مشهود بود.
چلسی در لیگ قهرمانان سابقه بازگشت‌های خوب را دارد و سه شنبه شب با وجود شکست 2-0 در بازی رفت برابر رئال، امیدوار به صعود است.
احسان قهاری مدافع راست تیم نساجی در بازی شب گذشته با آلومینیوم اراک یکی از خوب های تیمش بود.
روبرت لواندوفسکی پس از جام جهانی دچار افتی آشکار شده و شب گذشته هم نتوانست برای بارسلونا گلزنی کند.
یکی از جلوه های خوب دیدار شب گذشته تیم های تراکتور و سپاهان حضور پرشور تماشاگران تبریز در استادیوم یادگار بود.
بارسلونا شب گذشته نمایشی ناامیدکننده برابر اینترسیتی داشت و به زحمت حریف دسته سومی را شکست داد تا نگرانی‌های ژاوی بیش از همیشه شود.
«هوراسیو دی لا ایگلسیا»، نویسنده ارشد مطالعه، می‌گوید: «بدن ما یک ساعت شبانه روزی طبیعی دارد که به ما می‌گوید چه زمانی در شب بخوابیم. اگر در طول روز که خورشید بیرون می‌آید به اندازه کافی در معرض نور قرار نگیرید، ساعت بدن شما به تعویق می‌افتد و شروع خواب شبانه را به عقب می‌اندازد.»
هواداران برزیل شب گذشته بنرهای بزرگ و تماشایی را برای حمایت از پله، اسطوره فوتبال این کشور، به ورزشگاه برده بودند.
میلانو با وجود عملکرد خوب میلاد عبادی پور نتوانست از سد پیاچنزا عبور کند.
اورال اوفا که روند خوبی را پشت سر می گذارد شب گذشته موفق شد گازپروم را شکست دهد.
ریس جیمز، ستاره تیم ملی انگلیس، در بازی شب گذشته چلسی برابر میلان دچار مصدومیت شد.
بارسلونا شب گذشته علی‌رغم ارئه بازی خوب و پایاپای برابر بایرن، با دو گل شکست خورد. نمایش بارسا در آلیانز آرنا نکاتی مثبت و منفی داشت.
همسر زن گفت: شب حادثه شام خوردیم و بعد فیلم دیدیم. همسرم حالش خوب بود و بعد خوابیدم، اما نیمه‌های شب با شنیدن صدای مهیبی از خواب پریدم و متوجه شدم که همسرم از بالکن به پایین پرتاب شده است.
پرسپولیس خیلی خوب نبود و پیروز شد، این همان شب هایی است که می تواند سرنوشت یک فصل را مشخص کند؛ آنهم برابر تیمی که همه منافذ را بسته بود
قضاوت یکی از مهم ترین بازی‌های هفته چهارم به عهده پیام حیدری بود.
شب گذشته همان طور که در زمین اختصاصی گل گهر یک بازی خوب از سوی تیم های گل گهر و سپاهان دیدیم روی سکوها هم شکوه و حضور پر تعداد تماشاگران جذاب و دیدنی بود.
بررسی‌های متعدد نشان داده، خواب خوب شبانه منبع شادی و قدرت بهتر است. پس بهتر است برای خواب خوب در شب خواب‌های طولانی در نیمه روز ترک شود و نکته آخر اینکه چیزی به نام جبران کمبود خواب در طول روز‌های هفته با خواب آخر هفته وجود ندارد.
امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ