مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: کیفی سازی شرکتهای دانش بنیان موجود در استان مورد تاکید است و در جهت راه‌اندازی و حمایت از ایجاد شرکت‌های فناور دیگر نیز تلاش می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرپسولیس با انتشار جزئیات توافق با لئاندرو پریرا شفاف سازی کرد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوم تیر بر اساس داده‌های پنج ایستگاه پایش فعال با میانگین ۸۷ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.
رشت- رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به برپایی دوره‌های آموزشی برای تقویت سازه‌ها و کیفی سازی ساختمان گفت: سیستم نظام مهندسی باید به سمت دانش بنیان سوق داده شود.
رشت- معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه گیلان سرآمد تولید برنج با کیفیت در کشور است، گفت: با افزایش تولید، بهره وری و کیفی سازی محصول برنج می‌توان سد راه واردات شد.
رشت- رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان با تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای صادرات محصولات کشاورزی، گفت: فعال سازی ایستگاه تحقیقات کیوی تحول آفرین است.
حوادث ایجاد شده در بلندمرتبه ها درس عبرت نشده است و کیفی سازی ساختمان های بلند مرتبه همچنان بلاتکلیف است و این موضوع موجب تشدید نگرانی ها شده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه الگوی ما برای تعریف کارگر، فرمایش مقام معظم رهبری است، گفت: سال‌های گذشته به موضوعات تولید و کار توجه نشده بود، از همین رو گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های جامعی در خصوص کیفی سازی محصولات، افزایش تیراژ تولید، تنوع بخشی به محصولات و صادرات خودرو، تدوین کرده که در راستای آن بتوان صنعت خودروی کشور را توسعه داد.
وزیر نفت با حضور در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به پرسش‌های تعدادی از نمایندگان مجلس پاسخ داد.
ادر سخا مدیرعامل گروه صنایع تولیدی کروز با اشاره به شعار سال ١٤٠٢ تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: رشد اشتغال و تولید در کنار توجه به داخلی سازی کیفی از برنامه‌های اصلی کروز است
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور بر کیفی سازی نوع کارکرد و مأموریت‌های پلیس تاکید کرد و گفت: خدمت به زائران راهیان نور قطعاَ رحمت الهی است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: به طور طبیعی بر اساس قواعدی که داریم همه کنترل‌ها برای مدارس انجام می‌شود.
محورها و ساز و کارهای عملیاتی سازی گام دوم طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو برای اجرا در سال ۱۴۰۲ تشریح و روندهای طی شده در یک سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت.
در ادامه طرح تحول کیفی محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو و به منظور یک‌پارچه سازی نظارت‌های کیفی، محصولات ایران خودرو دیزل در دامنه ارزش‌یابی معاونت کیفیت ایران خودرو قرار گرفتند.
دستگاه نانوحباب ساز ایران ساخت در یکی از گلخانه های پرورش گل رز مورد استفاده قرار گرفت.
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به فراوانی عرضه و ذخیره سازی کافی برآورد می‌شود که بازار میوه شب یلدا نوسانی نداشته باشد.
استاندار خراسان رضوی بدشمن به شرایط موجود طمع کرده است زیرا بنا ندارد همه موفقیت‌های کشور و از جمله کیفی سازی و استاندارد سازی به نفع مردم شکل بگیرد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیستم آبان با میانگین ۱۱۵ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
فاطمی امین کیفیت خودرو را منوط به رضایت مشتری عنوان کرد و گفت: طرح‌های بسیاری در زمینه کیفی سازی محصولات آغاز شده البته در این راستا ما انتظار بیشتری از قطعه سازان و خودروسازان داریم.
زامیاد به عنوان بزرگترین شرکت تجاری ساز گروه خودروسازی سایپا در حالی وارد فصل پاییز شد که عملکرد این شرکت در تولید، فروش، کیفیت و توسعه محصول در بین شرکت‌های تولیدکننده خودرو کم نظیربود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: کیفی سازی شرکتهای دانش بنیان موجود در استان مورد تاکید است و در راستای راه‌اندازی و حمایت از ایجاد شرکت‌های فناور دیگر نیز تلاش می‌شود.
معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با تشریح عملکرد کمیته اسکان و تغذیه اربعین حسینی، از برنامه‌ریزی برای تدوین استاندارد و کیفی‌سازی خدمات موکب‌ها خبر داد.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی به وسیله غنی سازی کودهای مورد نیاز صورت می گیرد.
رئیس سازمان ملی استاندارد از استاندارد سازی خودروهای اقتصادی خبر داد و گفت: خودروسازان در مسائل بهبود کیفی تولیدات، هنوز انتظارات این سازمان را به‌خوبی برآورده نکرده‌اند.
در جریان رویکردهای تحول گرایانه در ساختار سازمان صداوسیما، شبکه‌های تلویزیونی «شما» و «ایران‌کالا» در راستای آنچه «بیشتر دیده شدن برنامه‌های شاخص» عنوان شده، تعطیل شدند تا بدین ترتیب نخستین گام یعنی کوچک سازی ساختار عظیم پخش صداوسیما که محتوای کیفیت متناسب با حجم شبکه برای آن وجود ندارد، برداشت شود و هزینه‌های بی حاصل راه اندازی شبکه‌های کم مخاطب نیز صرف تولید باکیفیت در دیگر شبکه‌ها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ