رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: طبق مذاکراتی که با شرکت پست انجام شد، این مجموعه تمایل به واگذاری خانه مستوفی الممالک به شهرداری تهران دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه لبنان از تمایل این کشور جهت تشکیل هیئتی برای حل‌وفصل موضوع آوارگان سوری و اعزام این هیئت به سوریه برای بررسی این پرونده خبر داد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، امروز اعلام کرد قصد دارد بار دیگر در انتخابات ریاست این لیگ شرکت می‌کند و تمایلی برای رها کردن پستی که در 10 سال گذشته در اختیار داشته ندارد.
وزیر خارجه کومور در دیدار با امیرعبداللهیان از تمایل کشورش برای ازسرگیری روابط رسمی با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
دبیر کل اتحادیه عرب اعلام کرد که بشار اسد رئیس جمهور سوریه می تواند در نشست سران عرب شرکت کند.
رئیس جمهور پرتغال ضمن استقبال از دعوت رئیس جمهور عراق برای سفر به این کشور وعده داد که به زودی به این دعوت پاسخ دهد.
سخنگوی کاخ سفید امروز در یک نشست خبری گفت: رئیس جمهور آمریکا تمایل دارد که با همتای چینی خود گفتگو کند.
به گفته محققان، مغز انسان خاطرات را بر اساس آنچه انتظار دارد ببیند تغییر می‌دهد. از آنجایی که افرادی که در این مطالعه شرکت کردند بسیار با الفبای غربی آشنا بودند، مغز آن‌ها انتظار داشت که حروف را در جهت گیری واقعی خود ببیند.
رئیس کمیته المپیک آمریکا (USOPC) گفت که سالت‌لیک‌سیتی می‌خواهد میزبان بازی‌های المپیک در سال 2034 باشد نه 2030.
یک رسانه یونانی خبر داد احسان حاج صفی مدافع ایرانی باشگاه آاک تمایل به تمدید قراردادش با این تیم دارد.
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به تمایل بالای کشورهای همسایه برای بهره‌گیری از دانش فنی ایران در زمینه اکتشاف اشاره کرد و از مذاکرات برای صادرات دانش بومی و تجهیزات به این کشورها خبر داد.
عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان گفت: سیاست غلط وزارت صمت منجر به توسعه مونتاژکاری شده و این در حالیست که واردات خودروی کامل بهتر از مونتاژکاری است.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: سطح تجارت ایران و قطر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار است که واقعاً عدد پایینی است بنابراین بیشترین تمرکز ما استفاده از ظرفیت صادرات مجدد و سرمایه گذاری مشترک است.
رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.
ستایشی با تاکید بر اینکه پرونده با مداقه از ناحیه بازپرس در حال بررسی و تحقیقات است، افزود: تحقیقات تا این مرحله طبق مدارک و مستندات حاکی از آن است که اختلافی میان افراد مجموعه باشگاه فوتبال وجود داشته و تعدادی از والدین توسط هدایتی که صورت گرفته با ۶ امضاء شکایتی را طرح و گلایه کرده‌اند که رفتار فرزندان ما تغییر کرده است و تمایل و رغبتی به شرکت در جلسات فرهنگی و انقلابی ندارند و به هیچ وجه نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره‌ای نشده است و هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشده‌اند.
رئیس فدراسیون هندبال از تمایل برای تمدید قرارداد «وسلین وویوویچ» سرمربی مونته نگرویی تیم ملی ایران خبر داد.
رئیس جمهور تاکید کرد: تمایل آمریکایی‌ها برای نزدیکی به ونزوئلا نه از سر دوستی بلکه ناشی از نیاز این کشور به منابع انرژی است.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد، با هشدار نسبت به گسترش ناتو در اروپا، این وضعیت را باعث سوق دادن به سمت تقابل نظامی عنوان کرد و گفت: غرب تمایلی به شرکت در گفت‌وگو درباره اوکراین ندارد.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۹ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲ ، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۹ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲ ، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: با رایزنی‌هایی که انجام دادیم و تمایل باشگاه سنگ آهن بافق، تیم ملی بانوان با نام این باشگاه در مسابقات شرکت خواهد کرد.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۱ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲ ، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۳ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل خبر داد.
قهرمان چهار دوره متوالی فرمول یک از تمایلش برای شرکت در سایر سری‌های اتومبیلرانی جهان خبر داد.
بیش از ۱۴۶۱میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۱۹روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ