اینترمیامی با پیروزی برابر نشویل موفق شد جام قهرمانی رقابت‌های لیگز کاپ را بالای سر ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر آرون اونروپ، نویسنده اصلی این تحقیق، از دانشگاه گوتنبرگ، گفت که خطر ابتلا به سرطان به طور کلی با افزایش سطح تناسب اندام شرکت‌کنندگان کاهش می‌یابد. او گفت: اما برای اینکه خطر کمتری شما را تهدید کند، لازم نیست به سطح بالای ورزشکاران نخبه برسید.
تکنیک جدید کشف شده توسط تیم دانشگاه مک‌کواری، فرآیند بهره‌گیری از گرمای فشرده را دور زده و این امکان را فراهم می‌کند تا نانوحسگر‌ها را از طیف وسیع‌تری از مواد بسازند.
به مانند لیمو، پرتقال نیز یکی از منابع غنی از ویتامین C است. با این وجود، تنها مغز آب دار میوه نیست که حاوی این ویتامین است. متخصصان می‌گویند پوست پرتقال به وفور حاوی ویتامین C است. مصرف ویتامین C با تقویت سیستم ایمنی بدن، خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا را کاهش می‌دهد.
مطالعه طولانی مدت نشان می‌دهد که حتی کمی ورزش روزانه می‌تواند به کاهش خطر افسردگی کمک کند.
لیونل مسی، ستاره جدید اینترمیامی، در اولین دیدارش موفق به گلزنی شد تا نوید روزهای درخشانی را در لیگ آمریکا بدهد.
زمانیکه با معده خالی آب می‌نوشید این اسیدها رقیق شده و از بدن بیرون می‌روند. بنابراین مشکل سوزش معده رفع می‌شود و معده آماده صبحانه می‌شود.
برد پیت، ستاره سرشناس هالیوود، در حال بازی در فیلمی مربوط به فرمول یک است و در این فیلم با لوییس همیلتون همکاری دارد.
احتمالا همه می‌دانیم که نوشیدن آب در صبح فواید بسیاری دارد. اما آیا از فواید نوشیدن آبگرم و ولرم با معده خالی (ناشتا) اطلاعی دارید؟ خوردن آب گرم ناشتا توصیه بسیاری از پزشکان است که شما را با فواید شگفت انگیز آن آشنا خواهیم کرد.
مردم از زمان‌های گذشته مردم در زمستان‌ها قطعه‌ای پیاز خام در جوراب خود می‌گذاشتند تا از شیوع بیشتر سرماخوردگی جلوگیری کنند، زیرا آن‌ها بر این باور بودند که با این کار می‌توان خون را پاکسازی کرد، این فرآیند پاکسازی می‌تواند در درمان سرماخوردگی یا آنفلوآنزا موثر باشد.
خیار حاوی ویتامین C بوده و روشن‌کننده و نرم‌کننده است. خیار را حلقه کنید و روی چشم‌هایتان بگذارید. حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید؛ سپس صورت‌تان را با آب شست‌وشو دهید.
یبوست به حالتی گفته می‌شود که مدفوع خشک و سفت باشد و تعداد دفعات کمتر از سه بار در هفته باشد.
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
صبر مدیران اینتر به سر رسیده و سیمونه اینزاگی، سرمربی این تیم، نیاز به معجزه برای ادامه حضور روی نیمکت تیمش دارد.
میلیون‌ها نفر از سراسر جهان هر هفته بازی، درخشش و واکنش‌های رونالدو در لیگ عربستان را دنبال می‌کنند.
دومین حضور متوالی تیم ملی کرواسی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی تحسین بسیاری را برای این تیم به همراه داشته است.
مدافع وستهام شانس زیادی برای همراهی تیم ملی کشورش در بازی حساس روز شنبه ندارد.
پروفسور اورتگا، بدنساز اتلتیکو مادرید و تیم ملی اروگوئه، به وعده خود عمل کرد و رونالد آرائوخو را به مرز آمادگی لازم برای حضور در اولین بازی اروگوئه برابر کره جنوبی در جام جهانی رساند.
از زمان حضور گراهام پاتر روی نیمکت چلسی، این تیم موفق به کسب نتایج درخشانی شده است.
از زمان حضور گراهام پاتر روی نیمکت چلسی، این تیم موفق به کسب نتایج درخشانی شده است.
مدیر برنامه سردار آزمون آخرین وضعیت مصدومیت مهاجم تیم ملی ایران و احتمال غیبتش در جام جهانی قطر را اعلام کرد.
تیم فوتبال پورتو در هفته هفتم لیگ پرتغال با حضور و گلزنی مهدی طارمی برابر استوریل به تساوی رسید.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی گفت: اربعین یک معجزه الهی است، عاشورا همچنان زنده است و زنده می‌ماند.
در این خبر سوژه اصلی فرهاد مجیدی بود که سرمربی کنونی اتحاد کلباء است. او به نوعی با حضور در دو تیم العین و الاهلی برای آن‌ها معجزه کرد و قهرمانی به ارمغان آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ