عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افزایش کیفیت و تنوع محصول در غرفه ایران خودرو نسبت به سال‌های گذشته کاملا مشهود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور پیشرفت‌های هسته‌ای کشور را از عوامل اقتدار کشور برشمرد و گفت: تاکید رهبر انقلاب بر پیشرفت‌های هسته‌ای کشور با هدف افزایش اقتدار و سرعت بخشیدن به روند توسعه است.
مدیرکل آژانس همچنین تاکید کرد که پیشرفت‌هایی درخصوص تاسیسات هسته‌ای ایران حاصل شده است، اما این پیشرفت‌ها تنها بخشی از خواسته‌های ما را محقق می‌کند.
دزفول- نماینده دزفول در مجلس با اشاره به پیشرفت چشمگیر ایران در حوزه درمان گفت: افراد زیادی از کشورهای اروپایی برای دریافت خدمات درمانی به ایران می آیند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آگاه کردن جوانان نسبت به پیشرفت‌های ایران باعث می‌شود جوانان حس بهتری داشته باشند و ما هم در روایت پیشرفت‌ها باید تحرک بیشتری داشته باشیم.
مرتضی شاه میرزایی گفت: صنعت نفت و به‌ویژه صنعت پتروشیمی ایران در جایگاهی از نظر پیشرفت وتوسعه قرارد داردکه هیچ‌کس نمی‌تواند جلوپیشرفت را بگیرد ومانع صادرات محصولات پتروشیمی کشور به خارج شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران پیشرفت علمی، فنی و تکنولوژیک خود در زمینه هسته‌ای را متوقف نکرده است.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
فرمانده بخش فضایی ارتش آمریکا می‌گوید چین در سال‌های اخیر در این عرصه پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی داشته و این مسئله برتری آمریکا در عرصه فضا را در خطر جدی قرار می‌دهد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مشکل استکبار با جمهوری اسلامی ایران است که اگر پیشرفت بکند و رونق بگیرد و جلوه کند در دنیا منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ساخت سامانه موشکی هایپرسونیک گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای عظیمی که از سوی جوانان دانشمند حاصل شده هراسی بزرگ بر پیکره دشمنان انقلاب وارد کرده است.
بوشهر- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: استکبار جهانی نگران پیشرفت های به وجود آمده در حوزه علمی و اقتصادی است.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف ارتقا یافت و زنان به عنوان نیمی از جمعیت اجتماعی کشور در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز بوده اند.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف ارتقا یافت و زنان به عنوان نیمی از جمعیت اجتماعی کشور در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز بوده اند.
رئیس جمهور گفت: دشمن از کار و تلاش مستمر در جهت تحقق پیشرفت‌های کشور لطمه خورده و می‌خواهد در این مسیر اخلال و وقفه ایجاد کند.
امیرعبداللهیان در خصوص گفتگو‌های رفع تحریم‌ها اظهار داشت: پیشرفت‌های زیادی در مذاکرات انجام شده و ما معتقدیم که توافق دست یافتنی است اگر طرف آمریکایی واقع بینانه برخورد کند.
رئیس‌جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با بیان واقعیات پیشرفت‌های علمی کشور دشمن را در رسیدن به اهداف خود در ناامید کردن جامعه ناکام گذاشته و جامعه نخبگانی را بیش از پیش امیدوار کنند.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: پیشرفت‌های نیروی زمینی ارتش مایه مباهات نیروهای مسلح است.
رئیس‌جمهور از نمایشگاه پیشرفت‌های طراحی هواپیما و جت مسافربری ۷۲ نفره که اتحاد دانش‌بنیان‌ها به محوریت دانشگاه امیرکبیر و با حضور دیگر دانشگاه‌های کشور برگزار کرده‌اند، بازدید کرد.
عضو تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ری‌را جایگاه خوبی در بازار پیدا خواهد کرد گفت: این خودرو از نظر بن‌سازه و شکل ظاهری مناسب است و با قوای محرکه پیشرفته‌ای که به آن مجهز خواهد شد، سال آینده تولید و عرضه می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس تلاش می‌کنیم و این تاکید را داریم که دستاوردها و پیشرفت‌های اساسی صنایع دفاعی به بخش مردمی و کشوری نیز انتقال یابد.
محسنی اژه‌ای گفت: پیشرفت‌های نظام و کشور در حوزه صنایع دفاعی بواسطه تلاش‌ها و مجاهدت‌های فعالان این حوزه در بخش‌های مختلف از جمله وزارت دفاع، نه تنها با چهار دهه پیش که حتی با چهار سال پیش هم قابل مقایسه نیست و این امر بیانگر توسعه روزافزون صنایع دفاعی کشور است.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: مطلع هستید که تیم مذاکره کننده برای رسیدن به توافقی پایدار و خوب شرکت کردند تا تحریم‌های ظالمانه علیه ایران لغو شود.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: موضوع حائز اهمیت این است که پیشرفت‌های علمی و فناوری بتواند در خدمت جامعه، اقتصاد کشور و توسعه اجتماعی قرار گیرد.
مصوبه نیم‌بها شدن اوراق وام مسکن که تا پایان اردیبهشت امسال برقرار بود، دیگر تمدید نشد و همین یکی از عوامل افزایش قیمت اوراق وام خرید مسکن است، هم‌چنین سفته‌بازی هم عامل دیگر افزایش نجومی قیمت اوراق تسهیلات خرید مسکن عنوان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ