فرمانده کل ارتش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: امروز در عالی‌ترین مدارج موفقیت و اقتدار قرار داریم و با نقش‌آفرینی سربازان ظهور، در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی، گام‌های بلندی برداشته‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: احساس‌برانگیزی مداحی در معرکه‌های حساس به داد کشور رسید. در دفاع مقدس، مداح‌ها و شاعرها توانستند فضا را آماده حماسه بزرگ کنند.
بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شهر تهران به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج از تاریخ ۲۹ آبان تا ۵ آذر رایگان است.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نگاه ما به انقلاب باید این باشد که حق حیات به گردن ما دارد چون اسلام ناب را احیا کرد و قرآن فرمود یکی از کارکردهای اسلام حیات بخشیدن به جامعه است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و روز «مهمانی لاله‌ها» تأکید کردند: پیام شهیدان به ما یادآور میشود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می‌رسد.
تصاویری از دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب / پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی امروز با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس دیدار کردند که در ادامه فیلم کامل بیانات ایشان را مشاهده می‌کنید.
جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما در حال پخش است، جمع دیگری از پیشکسوتان دفاع مقدس در مراکز استان‌ها از طریق ارتباط تصویری با حسینیه امام خمینی (ره) در ارتباط هستند.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: جوانانی که در زمان جنگ تحمیلی نبودند باید بدانند که تدبیر در هشت سال جنگ وجود داشته است.
جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب گفت: اگر دفاع مقدس نبود، ممکن بود پیکره دفاع مقدس هم باقی نماند. دفاع مقدس بود که توانست سپاه را با نظم با میدان بیاورد.
دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند، فرمودند: باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس فرمودند: دفاع مقدس دوران پرهیجان، پرمعنا و پرفایده‌ای بود و پیشکسوتان آن دوره باید مورد احترام قرار بگیرند.
سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس آغاز شد.
دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر انقلاب آغاز شد.
دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر انقلاب آغاز شد.
سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش خواهد شد.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.
جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: مراسم روز ۳۰ شهریور در حسینیه امام خمینی (ره) در محضر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.
مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: ما در موزه ملی انقلاب اسلامی بزرگترین کتابخانه ایران را داریم که بیش از ۳۰ هزار عنوان کتاب و ۱۳۰ پایان‌نامه رساله دکتری در آن وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ