لیونل مسی از غیبت در دیدار دیشب پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان استفاده کرد تا به همراه همسرش با یکی از شخصیت‌های تلویزیونی محبوب خانواده مسی دیدار کرده و عکس یادگاری بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این حملات تا سال ۱۹۴۱ ادامه یافت و همه گیری حتی پس از پایان جنگ جهانی دوم گسترش یافت، زیرا ریشه کنی آن تنها در سال ۱۹۴۷ کامل شد. در تمام این سال ها گزارش شد که بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر در اثر طاعون بوبونیک جان خود را از دست دادند.
در فرانسه همه، از جمله رئیس فدراسیون فوتبال، دوست دارند کیلیان امباپه ماندنی شود و در پی اس جی به فوتبالش ادامه دهد.
در فرانسه همه از جمله رئیس فدراسیون فوتبال، دوست دارند کیلیان امباپه ماندنی شود و در پی اس جی به فوتبالش ادامه دهد.
خوان لاپورتا سرمست از جذب ایلکای گوندوگان برای بارسا گفت که ستاره های بزرگ دنیا دوست دارند به این باشگاه ملحق شوند.
خوان لاپورتا سرمست از جذب ایلکای گوندوگان برای بارسا گفت که ستاره های بزرگ دنیا دوست دارند به این باشگاه ملحق شوند./
ولید رکراکی سرمربی مراکش عملکرد بازیکنانش را ناامیدکننده خواند.
حمزه ادریس، ستاره سابق الاتحاد عربستان معتقد است شهرت فوتبال این کشور برای هر بازیکنی جذاب است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کسانی که به بیرانوند توهین کردند تماشاگر نما هستند زیرا او سرمایه ملی است و همه او را دوست دارند.
پاستا همه خوردنی‌هایی را که بچه‌ها دوست دارند یکجا دارد؛ از گوشت، قارچ، ذرت و پنیر گرفته تا خامه و نخودفرنگی.
عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان طی مصاحبه‌ای تند به اظهارات مسئولان باشگاه مس کرمان پاسخ داده و خواهان انتخاب داوری مسلط برای بازی مقابل استقلال شده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: در سیاست خارجی دوست معنا ندارد چون همه کشورها دنبال منافع خودشان هستند و با هم رقابت دارند. مهم این است که این رقابت را رقابتی دوستانه کنیم و نگذاریم رقابت خصمانه شود.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
سادیو مانه ابراز اطمینان کرد که تیم سابقش لیورپول می تواند بار دیگر با یورگن کلوپ اوج بگیرد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان تایید کرد که دوست دارند لیونل مسی را نیز مثل رونالدو در لیگ‌شان داشته باشند ولی گفت که فعلا همه اخبار در رابطه با انتقال مسی به الهلال نادرست هستند.
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر آشتیانی عضو دفتر حضرت امام به جماران گفت: ما باید حتماً دست به یکسری اصلاحات بزنیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم باید یک سری اصلاحات را انجام دهیم. احزابی که شناسنامه‌دار هستند و نظام را قبول دارند باید با هم گفتگو کنند. حساب خارج‌نشین‌ها مشخص است. آن‌ها از روز اول با نظام جمهوری اسلامی مخالف بودند. به نظرم اکثریت مردم ایران اصل نظام را قبول دارند. آن‌ها اسلام و مملکتشان را دوست دارند و به دنبال آن نیستند که نظام تغییر کند. ما باید با خارج‌نشین‌ها برخورد کنیم و هویت آن‌ها را برای ملت مشخص کنیم. هویت بعضی از این خارج‌نشین‌ها که آرزوی نابودی نظام را دارند برای ملت مشخص نیست.
اورلین شوامنی می گوید با 16 بازی ملی خود را رهبر نسل جدید ملی‌پوشان فرانسه نمی داند.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می‌خواهد برای ایران پادشاهان را منصوب و بعد خود آن‌ها را تبعید و 40 هزار مستشار خود را در کشور ایران مستقر کند؛ دوست دارند خیابان‌های ما مملو از شراب خانه‌ها و مراکز قمار باشد و چهره زنان ما را بی هویت ساخته و همانند زنان غرب کنند آن‌ها دوست دارند همانند گذشته ما یکی از ستون‌های دوگانه سیاست نیکسون در خلیج فارس و ژاندارم منافع آن‌ها باشیم و جوانان ما خدا را تعظیم نکنند، می‌خواهند حجاب سنگر کلیدی حفظ عزت، حرمت و صیانت از ارزش‌های والای اسلام را از زنان ما بگیرند.
سلامی گفت: هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریاد‌های دشمن، فریاد‌های شیطان است و آن‌ها به جنگ خدا و رسول آمده تا معصومیت را از رخسار پسران و دختران ما بگیرند و نماد‌های شیطانی را به جوانان ما نسبت دهند و جوانان را از وطن، ولی و ملت دور کنند، این را همه بدانند که این توطئه دشمنان است.
همانطور که مهاجمان دوست دارند گل بزنند، من دروازه‌بان هم دوست دارم گل نخورم.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، دوست دارد لیونل مسی با آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 شود. او گفت که جای خالی این جام در کارنامه مسی حس می شود.
کلین شیت کردن برای یک گلر مهم است و طبیعتا همه گلر‌ها دوست دارند در هر بازی کلین شیت کنند. من هم همین حس را دارم، ولی قطعا موفقیت تیمم برای من از هرچیزی مهم‌تر است.
دکتر «منصوره اتحادیه» نویسنده، پژوهشگر و استاد بازنشسته دانشگاه تهران متولد سال ۱۳۱۲ است. با وجودی که بخشی از مهم‌ترین دوران زندگی‌اش را خارج ایران زندگی کرده، خاطرات خوبی از تهران و زندگی در آن دارد و خودش را تهرانی می‌داند و می‌گوید این شهر را با همه سختی‌ها، دود و دم و مشکلات بسیارش دوست دارد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی، مدعی شد همه سرمربیان در دنیای فوتبال دوست دارند با کریستیانو رونالدو کار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ