دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان تایید کرد که دوست دارند لیونل مسی را نیز مثل رونالدو در لیگ‌شان داشته باشند ولی گفت که فعلا همه اخبار در رابطه با انتقال مسی به الهلال نادرست هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان فصل گذشته بارسلونا در گفت‌وگویی دلایل رد پیشنهاد بارسلونا و الهلال از سوی لیونل مسی و حضور این ستاره در آمریکا را فاش کرد.
امیلیانو دیاز، سرمربی سابق الهلال، با انتقاد از کریستیانو رونالدو مدعی شد که نباید لیونل مسی را با او مقایسه کرد.
سایت گل مدعی شد لیونل مسی از باشگاه الهلال درخواست کرده انتقال او به این تیم را تا سال 2024 به تعویق بیندازند. این خبر احتمال بازگشت او به بارسا را افزایش داده است.
الهلال آماده است تا روز سه‌شنبه به صورت رسمی انتقال لیونل مسی به این باشگاه را اعلام کند.
علی البلیهی، ستاره الهلال، می‌گوید نگران است که انتقال لیونل مسی به این تیم باعث اخراج او شود چرا که در جام جهانی با پیراهن تیم ملی عربستان با لیونل مسی درگیر شده بود.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد باشگاه الهلال عربستان برای راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به این تیم پیشنهاد نجومی‌اش به ستاره آرژانتینی را افزایش داده است.
لیونل مسی درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال او به الهلال وجود دارد فعالیت به عنوان سفیر گردشگری عربستان را آغاز کرد.
فهد بن سعد بن نافل، مالک باشگاه الهلال عربستان واکنشی جنجالی به انتقال لیونل مسی داشت.
موندو دپورتیوو نوشت: مقامات عربستان در انتقال احتمالی لیونل مسی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به الهلال نقش دارند. انتقال احتمالی این بازیکن آرژانتینی در سطح محلی تحت کنترل عربستان است.
رئیس باشگاه الهلال درباره انتقال احتمالی لیونل مسی، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرد.
خبرگزاری فرانس‌پرس از توافق نهایی لیونل مسی با الهلال عربستان خبر داد و اعلام کرد که این انتقال نهایی شده است.
خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
یک رسانه کاتالان ادعای امروز ال‌چیرینگیتو درباره قطعی شدن انتقال لیونل مسی به الهلال را تکذیب کرد و گفت مسی در این باره هیچ تصمیمی نگرفته است.
رسانه اسپانیایی مدعی شد انتقال ابرستاره آرژانتینی به همراه کاپیتان بارسلونا به الهلال نهایی شد.
لیونل مسی در حال مذاکره بر سر انتقالی به ارزش سالانه 320 میلیون پوندی به عربستان سعودی است. قراردادی که می تواند یک بار دیگر ستاره آرژانتینی را در مقابل رقیبش رونالدو قرار دهد.
طبق ادعای اسپورت، در حال حاضر در مورد آینده مسی تنها یک قطعیت وجود دارد و آن هم منتفی بودن انتقالش به الهلال عربستان است.
پدر لیونل مسی در سفری غیرمنتظره، وارد عربستان شد. گفته می‌شود که او قرار است درخصوص حضور پسرش در الهلال با مدیران این باشگاه مذاکره کند.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، برای انتقال به الهلال عربستان در فصل آینده، وارد مذاکره شده است.
صفحه لیگ قهرمانان آسیا در توییتر بعد از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا با منتشر کردن تصویری از لیونل مسی از انتقال این بازیکن به لیگ عربستان خبر داد.
گابریل کالدرون در گفت‌وگو با روزنامه الریاضیه عربستان، درباره حضور احتمالی لیونل مسی در لیگ این کشور صحبت کرده است.
بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، حالا شایعات حضور لیونل مسی در الهلال، فضای خبری فوتبال را تسخیر کرده است.
بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، حالا شایعات حضور لیونل مسی در الهلال، فضای خبری فوتبال را تسخیر کرده است.
پس از انتقال ۲۰۰ میلیون یورویی «کریستیانو رونالدو» ستاره تیم ملی پرتغال به تیم النصر عربستان، طرفداران تیم الهلال نیز از سران متمول باشگاه خود خواستند «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی را به تیم خود بیاورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ