جرارد پیکه تماشای بازی‌های بارسا به عنوان یک هوادار را سخت و رنج‌آور توصیف کرد و گفت در دوران فوتبالش شرایط متفاوت بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید بکام فاش کرد بعد از اینکه فرگوسن او را مجبور به ترک منچستریونایتد کرد، تا سه سال بازی‌های این تیم را تماشا نکرده است.
جرارد پیکه تماشای بازی‌های بارسا به عنوان یک هوادار را سخت و رنج‌آور توصیف کرد و گفت در دوران فوتبالش شرایط متفاوت بود.
هافبک تیم ملی روسیه گفت که او تمام بازی های ایران در جام جهانی را تماشا کرده است.
در اتفاقی باورنکردنی، کلا ماجرای حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های لیگ به دست فراموشی سپرده شده است! واقعیت امر این است که کلیدواژه «زیرساخت» هم در این پرونده بیشتر شبیه به بهانه است؛ چون در حالی که زیرساخت باید مهیا باشد تا زنان علاقه‌مند به فوتبال در ورزشگاه حاضر شوند، چنین بحثی برای اجرای برنامه‌های غیرفوتبالی در ورزشگاه آزادی مطرح نیست.
خویچکا کواراتسخلیا از کودکی هوادار رئال مادرید است و تماشای بازی‌های گوتی او را عاشق فوتبال کرد.
رئیس و سخنگوی فدراسیون فوتبال برای تماشای بازی‌های تیم ملی فوتسال به تایلند سفر کردند.
آورام گلیزر، مالک آمریکایی منچستریونایتد، که در شش ماه گذشته در هیچیک از بازی‌های این تیم شرکت نکرده بود فردا برای تماشای دیدار شیاطین سرخ در فینال جام اتحادیه در ومبلی خواهد بود.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، قصد دارد از این به بعد به صورت ناشناس به تماشای بازی‌های بازیکنان مدنظرش بنشیند.
بلیت‌های بازی استقلال و ملوان با قیمت بسیار بیشتر از گذشته به فروش می‌سد که این موضوع می‌تواند تردیدهایی برای علاقه‌مندان به فوتبال به منظور تماشای نزدیک بازی‌ها پس از مدتها به وجود آورد.
مهاجم محبوب هواداران پرسپولیس یک بازی دیگر را هم از روی سکوها دنبال کرد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد نوجوانانی که بیشتر اوقات فراغت خود را صرف تماشای ویدیو‌های آنلاین یا بازی‌های ویدیویی می‌کنند، ممکن است در معرض خطر ابتلا به اختلال وسواس فکری جبری باشند.
محمد الحجری معروف به ماجومبا، یک سلبریتی عمانی در شبکه‌های اجتماعی است که تصمیم گرفت برای تماشای بازی‌های جام جهانی عازم قطر شود. اگر به خرافات معتقد باشید، قطعا حضور او در قطر را عامل ناکامی بسیاری از تیم‌های جام جهانی می‌دانید! چند روز پیش بود که تصاویری از این هوادار عمانی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نکته عجیب، شکست خوردن و حذف تمامی تیم‌هایی بوده که ماجومبا پیراهن آن‌ها را بر تن کرده است!
اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید که از تماشای بازی‌های مرحله گروهی بیست‌ودومین دوره جام جهانی لذت برده است.
روزنامه بیلد می‌گوید بر اساس یک نظرسنجی معتبر که در آلمان برگزار شده به نظر می‌رسد آلمانی‌ها از مانشافت آچنان دل‌زده هستند که دیگر تمایلی به تماشای بازی‌هایش ندارند.
دیدار تیم‌های آرژانتین و عربستان بیشترین تماشاگر را در بازی‌های انجام شده جام جهانی داشت.
تماشاگران تیم‌های لیگ برتر می‌توانند بعد از جام جهانی برای تماشای بازی‌های لیگ برتر برنامه ریزی کنند.
به نظر می‌رسد شرایط بغرنج اقتصادی و اجتماعی باعث شده که ایرانیان زیادی برای تماشای بازی‌های تیم ملی اقدام به خرید بلیت نکنند.
کی‌روش با حضور در تهران قرار است برای اردوی آتی تیم ملی و تماشای بازی‌های لیگ برتر برنامه ریزی کند.
تیم ملی فوتبال ایران در کنار ۳ رقیبش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازی‌های دشواری را در پیش دارند.
بانوان هوادار پرسپولیس که قصد دارند برای تماشای بازی‌های سرخپوشان در ورزشگاه حضور یابند، حتما باید برای جایگاه بانوان و با کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.
بانوان هوادار پرسپولیس که قصد دارند برای تماشای بازی‌های سرخ‌پوشان در ورزشگاه حضور یابند، حتما باید برای جایگاه بانوان و با کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.
چندسال است که خانم‌ها با عزت و احترام به استادیوم‌ها می‌آیند و بازی‌های تیم ملی فوتبال را می‌بینند. حتی بازی ایران و عراق شب‌هنگام برگزار شد، ولی برای تردد خانم‌ها اتوبوس گذاشتیم و ورودی مستقل و خوبی داشتند.
سرمربی تیم ملی بر خلاف اعلام قبلی برای دیدار با لژیونرها و همچنین تماشای بازی‌های آنها راهی دوحه نشده و این ماموریت را وحید هاشمیان انجام داده است.
بعد از تماشای بازی‌های مهم هفته نخست لیگ برتر، حالا وحید هاشمیان به قطر رفته تا عملکرد بازیکنان ایرانی شاغل در این کشور را زیر نظر بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ