انار سرشار از ترکیبات محافظ است که دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند. این ترکیبات برای سلامتی مفید هستند، زیرا از سلول‌های ما نه تنها در برابر آسیب‌دیدگی، بلکه همچنین در مقابل ترکیباتی مانند کلسترول محافظت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.
در فاصله ۶ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه E این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
مرگ یکی از معدود موارد قطعی زندگی است؛ با این حال افرادی هستند که آن را تجربه کرده و بازگشته‌اند. در این مطلب روایت آنها از تجربه ای که از سر گذرانده‌اند می‌خوانیم.
در خصوص تغذیه لازم برای تقویت مغز هم باید گفت غذایی جادویی‌ای وجود ندارد که یک‌شبه کودک را به یک نابغه تبدیل کند، اما غذا‌هایی وجود دارند که مصرف منظم آنها، به رشد مغز و تقویت توانایی‌های شناختی در کودکان کمک می‌کند. مواد مغذی موجود در غذا‌ها منبع سوختی برای مغز هستند.
سخنگوی صنعت آب گفت: پنج ابرپروژه انتقال آب فعال هستند و پرقدرت جلو می‌روند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: اکنون پنج پروژه قطار حومه ای در شهرهای جدید در حال تکمیل و ساخت است که در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارند.
پاستا آلفردو یکی از غذا‌های خوشمزه و مشهور ایتالیایی است که با سس مخصوص تهیه می‌شود و پخت آن نیاز به رعایت فوت و فن‌های خاصی دارد.
این روز‌ها نامه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در ۱۷ اردیبهشت ماه غوغای در بازار سرمایه به پا کرده است و صدای سهامدار و کارشناسان را در آورده است. نامه‌ای که از شواهد پیداست که گویا از چشم همه جز عده خاصی مخفی مانده بود. در این شرایط بورس به استقبال هفته دوم تیرماه می‌رود. در گفتگو با ۵ کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی وضعیت بورس در هفته آینده پرداخته ایم.
عده‌ای همواره این سوال را دارند که چگونه سردرد را خوب کنیم در پاسخ می‌توان گفت که اگردلیل زمینه‌ای خاصی نداشته باشد، می‌توان از این روش هم برای درمان سریع سردرد استفاده کرد. این نقاط در دو طرف سوراخ بینی و بالای لب‌ها موازی با چشم‌ها قرار دارند. ماساژ آن به باز شدن سینوس‌ها، رفع سردرد و درد دندان و حتی کاهش استرس کمک می‌کند.
احمد پیشنهاد سرقت داد، اما من نپذیرفتم. آنقدر اصرار کرد و در گوشم خواند که اغفال شدم و تصمیم گرفتم برای ساختن زندگی مشترکمان وارد این بازی خطرناک شوم. احمد به من اطمینان داد که هرگز ماجرا لو نخواهد رفت. حتی می‌گفت بعد از سرقت بلافاصله، مقدمات سفرمان را فراهم می‌کند تا از ایران برویم. او تبحر خاصی در حرف زدن داشت و موجب شد تا من فریب بخورم. چون تصور می‌کردم عاشقم است و من هم دلباخته او شده بودم.
توت سفید، توت قرمز، شاه‌توت، توت فرنگی و زغال اخته خانواده توت‌ها را تشکیل می‌دهند. توت‌ها را به عنوان نیروگاه‌های مغذی کم کالری می‌شناسند. به عنوان مثال یک فنجان زغال اخته تنها ۴۰ کالری دارد، اما سرشار از ویتامین C و ویتامین K و منگنز می‌باشد؛ و یا توت فرنگی نیز به عنوان یک منبع کم کالری و سرشار از فیبر و انواع ویتامین‌ها و منگنز می‌باشد و به دلیل داشتن آنتی اکسیدان‌ها خاصیت ضد سرطانی دارد. علاوه بر این، خوردن انواع توت‌ها به کاهش سطح کلسترول خون، کاهش فشار خون و کاهش التهاب کمک می‌کند و برای افرادی که اضافه وزن دارند، بسیار مفید است.
تغذیه سالم در کنترل سطح قند خون، فشار خون و کلسترول نقش بسزایی دارد. همچنین پیروی از یک رژیم غذایی مناسب می‌تواند به شما در مدیریت وزن و کاهش عوارض دیابت مانند مشکلات قلبی، سکته مغزی و دیگر بیماری‌ها از جمله انواع خاصی از سرطان کمک کند.
حلیم یکی از غذا‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که بسیار مقوی و پر خاصیت است و معمولا برای افطار ماه رمضان تهیه می‌شود.
محافظت از استحکام و سلامت عضله‌های بدن، یکی از اصول کلیدی برای داشتن زندگی سالم و فعال است. با این‌حال، توده‌های عضلانی بدن پس از ۵۰ سالگی بین ۱ تا ۲ درصد در هر سال کمتر می‌شوند و استحکام و قدرت آن‌ها نیز سالانه بین ۱.۵ تا ۵ درصد کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل هم استفاده منظم از مواد غذایی خاصی که نقش موثری در افزایش توده‌های عضلانی دارند، بسیار مهم است.
چلو ماهیچه یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و پر طرفدار ایرانی است که در رستوران‌های بین المللی نیز سرو می‌شود و پخت آن نیاز به رعایت نکات خاصی دارد.
مدافع مس می‌گوید درگیری لفظی‌اش با بازیکنان هوادار مسئله خاصی نبود.
ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن با طراحی و لوازم جانبی هیجان‌انگیز به بازار آمد. این گوشی میان‌رده از طراحی ظاهری مخصوص نوشابه کوکاکولا بهره می‌برد و بسته‌بندی خاصی هم دارد. نکته بامزه و حتی خنده‌دار اینجاست که سازنده، یک حالت عکاسی برای این گوشی در نظر گرفته است که با فشردن دکمه شاتر، صدای بازکردن در نوشابه پخش می‌شود! این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵، ۵ G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.
با ریزش داربست و بتن ۱۲ نفر دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۵ نفر به بیمارستان اعزام می‌شوند و برای ۷ نفر دیگر هم مشکل خاصی به وجود نیامده است.
با وجود شرایط اضطراری گاز در کشور، تقریبا تغییر خاصی در مصرف گاز کلان‌شهر‌ها رخ نداده است و به نظر می‌رسد با این روند مصرف مردم شهر‌هایی که در انتهای شبکه گاز هستند با مشکلات مستمری مواجه شوند.
ترکیبات موجود در هل ممکن است به مبارزه با سلول‌های سرطانی کمک کنند. مطالعات روی موش‌های آزمایشگاهی نشان داده است که پودر هل می‌تواند فعالیت آنزیم‌های خاصی را که به مبارزه با سرطان کمک می‌کنند، افزایش دهد.
در هر ۱۰۰ گرم انجیر خشک، ۲۴۹ کالری، ۳/۳ گرم پروتئین، ۹/۰ گرم چربی، ۶۹ گرم کربوهیدرات و ۶/۵ گرم فیبر وجود دارد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش با دریافت ۵ گل در ۶ بازی مشکل دفاعی خاصی ندارد.
آمار‌های اُمیکرون می‌گوید میزان مرگ‌ومیر در ابتلا به سویه BA۴ و BA۵ نسبت به دلتا بسیار پایین‌تر است؛ خوشبختانه با وجود سرایت‌پذیری بالای این سویه جدید، اما با افزایش بارز مرگ‌ومیر مواجه نبودیم. با این همه، اما به قطعیت نمی‌توان گفت کسانی که واکسینه شده‌اند و بیماری زمینه‌ای خاصی هم ندارند، در خطر مرگ قرار ندارند.
ایزوفلاون‌های سویا تاثیر مثبتی بر سلامت سیستم قلبی‌عروقی دارند. در واقع، مصرف خوراکی‌های بر پایه سویا به کنترل کلسترول مضر خون یا LDL کمک می‌کنند که از همین‌رو برای سلامت قلب مفید هستند. این ترکیبات سطح کلسترول مفید خون یا HDL را نیز در حد مطلوب نگه می‌دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ