مدافع مس می‌گوید درگیری لفظی‌اش با بازیکنان هوادار مسئله خاصی نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از اول مرداد سال گذشته تا ۳۰ تیرماه امسال، ۱ میلیون و ۷۷ هزار و ۳۳ درخواست در درگاه ملی مجوز‌ها ثبت شده که از این تعداد ۴۸۱ هزار و ۴۴۱ نفر موفق به دریافت مجوز کسب و کار خود به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به حضور شدند.
واردات برنج در ۴ ماهه نخست سال جاری با ۳۱ درصد کاهش در وزن نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۰۹ هزار و ۳۴۸ تن رسید.
معاون وزیر کار گفت: امسال با کمک بانک مرکزی ۴ هزار میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است.
سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ از همان چیپست اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی اس ۲۳ اولترا استفاده خواهد کرد. سال گذشته، اس ۲۲ اولترا دارای Exynos ۲۲۰۰ یا Snapdragon ۸ Gen ۱ بود، در حالی که «گلکسی زد فولد ۴» از Snapdragon ۸+ Gen ۱ کارآمدتر استفاده می‌کرد، به نظر می‌رسد امسال اختلافی در چیپست‌ها وجود نخواهد داشت.
هیچ تیمی را پیدا نمی کنید امسال ۴ تا مربی عوض کرده باشد و مانده باشد شاید دوتا عوض کرد و ماند و شوک مثبت بود ولی ۴ تا شوک نمی شود
اهواز- رئیس بنیاد مسکن گفت: امسال بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است طرح‌ هادی چهار هزار روستا در کشور بازنگری شود.
سیتی به احتمال زیاد لیگ قهرمانان امسال را می‌برد. شما چه فکر می‌کنید؟
میراحمدی معاون وزیر کشوردر خصوص عاملان مسمومیت دانش آموزان گفت: تاکنون ۵ نفر دستگیر شدند ، یکی از افراد دستگیر شده دارای ۴ کانال تلگرامی بوده که در اغتشاشات پاییز امسال هم دستگیر شده بودند.
دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در ۳ لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی ۱۴۴ روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود ۱۰۰ نفر (۶۱ روانشناس‌نما و ۳۲ صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل ۳۰ نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر فرایند مددکاری و ارزش ریالی خدمات ارائه شده به بیماران نیازمند در حوزه دارو، بستری، توانبخشی، دندان پزشکی را در ۹ ماهه نخست سال جاری تشریح کرد.
عبدالامیر یاقوتی متوسط رشد مصرف برق خانگی را بین ۵ تا ۶.۵ درصد عنوان کرد و گفت: مقایسه انرژی فروخته شده ۶ ماه نخست امسال با سال گذشته نشان می‌دهد رشد مصرف این بخش به طور متوسط کاهش یافته است
با اینکه امسال تولید تراکتور نسبت به سال گذشته ۳۳درصد افزایش یافت اما با این وجود، تراکتورهای تولید داخل پاسخگوی نیازمندهای‌ کشاورزان نبوده و متقاضیان باید ۳ تا ۴ سال در صف انتظار باشند.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درباره مرگ و میر‌های ناشی از آنفلوآنزا در سال جاری، تصریح کرد: مرگ و میر زیر ۱۰ سال ۶ نفر، بین ۱۰ تا ۲۰ سال دو نفر، بین ۲۰ تا ۳۰ سال سه نفر، بین ۳۰ تا ۴۰ سال ۴ نفر، بین ۴۰ تا ۵۰ سال ۳ نفر، بین ۵۰ تا ۶۰ سال ۵ نفر، بین ۶۰ تا ۷۰ سال یک نفر و بالای ۷۰ سال ۷ نفر بوده است.
اصفهان- معاون عمران شهری شهردار اصفهان از بهره برداری از چهار طرح بزرگ عمرانی در کلانشهر اصفهان تا پایان سال جاری خبرداد.
سازمان پزشکی قانونی کشور در گزارشی درباره مسمومیت‌های منجر به فوت در ۶ ماهه ابتدای سال اعلام کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۴۱۱۱ نفر به دلیل مسمومیت جان خود را از دست داده‌آند که از این تعداد ۳۲۴۳ نفر مرد و ۸۶۸ نفر زن بوده‌اند.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پرتصادف‌ترین بزرگراه‌های تهران در ششش ماهه اول امسال گفت: بر اساس آمار ۵۴ درصد متوفیان تصادفات در محور‌های بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند. بزرگراه آزادگان ۱۰ درصد کل سهم تصادفات فوتی را به خود اختصاص داده و بعد از آن بزرگراه امام علی (ع) قرار دارد. همچنین ۴۰ درصد تصادفات نیز در خیابان‌های اصلی اتفاق افتاده است.
بررسی وضعیت تولید ۱۱ محصول منتخب معدنی در ۵ ماه امسال نشان می دهد که ۷ محصول معدنی افزایش تولید و ۴ محصول کاهش تولید داشته اند.
در چهار ماهه نخست امسال تخلیه و بارگیری کالاها در بخش دریایی و بندری ۴ درصد و جابه‌جایی مسافران دریایی نیز ۸۱ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.
وزارت راه و شهرسازی از اعزام و پذیرش بیش از یک میلیون نفر در پروازهای خارجی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: با وجود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری، در چهار ماهه نخست امسال، رکورد ۱۰ ساله جابجایی تعداد مسافر شکسته شد.
به گفته سخنگوی گمرک میزان کالاهای عبوری خارجی از مسیر کشور در ۴ ماه نخست امسال، به ۴ میلیون و ۹۲۱ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رئیس ستاد اربعین در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و پیش‌بینی می‌شود ۴ تا ۵ میلیون ایرانی امسال راهی کربلا شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ