راهپیمائی گسترده مردم ایران در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی با صدور قطعنامه‌ای پایان یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را از اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌های مختلف، بر تداوم این اقدامات تأکید کرد.
مردم شمال سوریه، در اعتراض به اقدامات شبه‌نظامیان وابسته به اشغالگران آمریکایی و چپاول منابع طبیعی مناطق اشغالی توسط آنان، دست به اعتصاب عمومی زدند.
آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه بیشتر آب نمرود به گرمسار انتقال داده می شود در حالی که آرادان نیازمند آب بوده و تشنه تر از همیشه است، گفت: حقابه آرادانی ها از نمرود داده نمی‌شود.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پرکار و بی ادعای سیزدهم در طول عمر کاری خود اقدامات مهم و خوبی انجام داد که شایسته تبیین و تنویر بیشتر افکار عمومی است.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در گفتگوی با مردم به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: دشمنان سال گذشته دیدند که قوای سه گانه در حال اقدامات مثبت هستند بنابراین تصمیم گرفتند داخل را به هم بریزند.
اقدامات مهم شرکت ارتباطات زیر ساخت در توسعه‌ خدمات‌ زیرساخت ‌ارتباطی، حمایت ‌از پیام‌رسان‌ها و توسعه‌ قطب‌ مراکز داده اعلام شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما می‌خواهیم اقداماتی عملی را که در راستای خدمت به مردم و گسترش و بسط عدالت انجام می‌دهیم برای مردم تشریح کنیم و به افکار عمومی پاسخگویی داشته باشیم.
نماینده مردم تهران درمجلس گفت: باید اقدامات نظارتی خود را درمجلس تقویت کنیم و وقت بیشتری را صرف کارهای نظارتی کنیم تا قوانین به تصویب رسیده در قوه مجریه به درستی اجرا شود.
نماینده مردم تهران درمجلس گفت: باید اقدامات نظارتی خود را درمجلس تقویت کنیم و وقت بیشتری را صرف کارهای نظارتی کنیم تا قوانین به تصویب رسیده در قوه مجریه به درستی اجرا شود.
سخنگوی اسبق وزارت خارجه گفت: مردم حضور بی سابقه ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند و اقدامات دشمنان باعث شد که ملت در تجدید میثاق با انقلاب راسخ‌تر شوند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکار‌های تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد، موافقت کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکارهای تعیین هزینه های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد موافقت کردند.
رئیسی ارائه گزارش عملکرد‌ها و موفقیت‌های حاصل شده را موجب افزایش امید و اعتماد عمومی عنوان کرد و از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند.
وزیرکشور با اشاره به اقدامات کمیته تحقیق و تفحص گفت: کمیسیون تحقیق لیستی از کارها را بر عهده دارد و جبران خسارات وارد شده به مردم در اغتشاشات اخیر در حال پیگری است.
گزارشگر ویژه سازمان ملل درمورد تاثیر منفی اقدامات قهری یکجانبه بر بهره‌مندی افراد از حقوق بشر، اخیرا گزارش خود را به طور رسمی درباره سفر به ایران منتشر کرد.
وزیر کشور گفت: اقدامات تروریستی در وحدت مردم از هر قوم و مذهبی و در همدلی با مسئولان خللی ایجاد نخواهد کرد.
فیلمی از اقدامات یگان ویژه در کمک به مردم و برقراری امنیت در زمان اغتشاشات را مشاهده می‌کنید.
فیلمی از تلاش نیروهای امنیتی برای خاموش کردن آتش اموال مردم را مشاهده می‌کنید که توسط اغتشاشگران رخ داده بود.
فعال سیاسی گفت: آثار اقدامات دولت سیزدهم در زندگی مردم نه تنها مشهود نیست بلکه این اقدامات نتایج معکوس هم داشته است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حضور مردم در صحنه همواره تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز و خط بطلانی بر اقدامات ضد منافع و مصالح ملی بوده است.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر نگرانی مردم از خشک شدن دریاچه ارومیه گفت: دریاچه درحال خشک شدن کامل است.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
سخنگوی ریاست‌جمهور روسیه می‌گوید بازنده اصلی سیاست‌های «نامعقول» سران اروپا در حوزه انرژی، مردم عادی کشورهای اروپایی هستند.
رئیس جمهور افزایش اعتماد و امید مردم به دولت را مهمترین وظیفه و دستاورد دولت برشمرد و تاکید کرد: هرگونه سخن یا اقدامی که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ