پرسپولیس پس از رفتن شهریار مغانلو گمشده‌ای در ترکیب خود داشته و یحیی گل‌محمدی نیز در دو فصل اخیر در تلاش برای جذب فورواردهایی با این سبک بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشپیتیم آرفی: بعد از اولین بازی در ایران رفتم استخر ریکاوری، بازیکنان در جکوزی جمع شدند دورم و من رو می‌مالیدند!! سی سال در آلمان زندگی کردم یک مرد به من دست نزد!
مهاجم تیم فوتبال پیکان از اینکه تیمش از امتیاز میزبانی بازی با پرسپولیس بهره نبرده است، انتقاد کرد.
مربی پرسپولیس گفت که پریرا هم برای اولین بار وارد فوتبال ایران شده و هنوز با تیم آن‌طور که باید هماهنگ نیست.
مهاجم برزیلی پرسپوليس بار دیگر با اعتماد یحیی گل‌محمدی به صورت فیکس به کار گرفته شد اما نتوانست طلسم گل نزدن را بکشند و اینبار اخراج هم نصیب وی شد.
بعد از بازی مقابل تراکتور و تداوم ناکامی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تازه‌ وارد پرسپولیس حالا باید این سؤال را به‌صورت جدی مطرح کرد که آیا خرید زمستانی یحیی برای تقویت خط حمله خرید ناکارآمد و شکست خورده‌ای بوده است؟
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از گذشت ۱۵ ماه توانست گلزنی کند.
عیسی آل‌کثیر امیدوار است بعد از ۴۳۶ روز برای پرسپولیس گلزنی کند.
سرمربی برزیلی نفت آبادان از عملکرد داور و تیم پرسپولیس انتقاد زیادی انجام داد.
مهاجم پرسپولیس بعد از جلسه با مدیران باشگاه به صورت توافقی از جمع سرخپوشان جدا شد.
پرسپولیس برای چهارمین بازی پیاپی بعد از جدایی یورگن لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته، مقابل حریف خود بدون مهاجم تخصصی به میدان خواهد رفت.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از مصدومیت قرارداد خود را فسخ کرده بود، با این باشگاه دوباره قرارداد امضا کرد.
رضا درویش با عجله از بین خبرنگاران گذشت و خود را به دفتر کارش در باشگاه پرسپولیس رساند.
یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را به زودی در یک تیم هلندی آغاز خواهد کرد.
شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس بعد از اولین گل برای سرخ‌ها گفت: مدتی با بدشانسی و مصدومیت روبرو شدم و نتوانستم به صورت کامل در خدمت پرسپولیس باشم، اما در نهایت در بازی مقابل مس کرمان به کمک همبازیانم گل زدم و مهم‌تر اینکه تیم هم پیروز شد.
یکی از مشکلات ملوان بعد از صعود به لیگ برتر، در فاز تهاجمی است و مازیار زارع تا این لحظه نتوانسته چاره‌ای برای آن پیدا کند.
مهاجم جدید پرسپولیس با انتشار پیامی به حضورش در این تیم واکنش نشان داد.
این باشگاه اماراتی با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: تیم فوتبال شباب الاهلی قرارداد خود را با توماس اولسن مهاجم نروژی پایان داد و برای او در مقصد بعدی آرزوی موفقیت کرد.
تمیروف امروز با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس فسخ توافقی قراردادش را امضا می‌کند تا بتواند در فصل جاری برای پیکان بازی کند.
خانواده یورگن لوکادیا تا آخر هفته در تهران باشند و سپس به هلند برمی‌گردند. بعد از آنکه باشگاه پرسپولیس برای لوکادیا خانه‌ای تهیه کند، خانواده این مهاجم هلندی هم به تهران برمی‌گردند تا در کنار هم باشند.
پس از جذب مهاجم خارجی از سوی باشگاه پرسپولیس اکنون شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی این تیم در مسیر خروج از جمع سرخپوشان قرار گرفته است.
پرسپولیس در یک بازی نفسگیر نتوانست در گام اول از پس ذوب آهن بربیاید و بدون گل زده منتظر مهاجم هلندی خود در بازی‌های بعدی خواهد بود.
آلف مانگا مهاجم موردنظر پرسپولیس شب گذشته به دلیل درگیری با داور کارت زرد گرفت و بازی بعدی تیمش را از دست داد.
پیشکسوت فوتبال ایران عدم شفافیت مالی در فوتبال باشگاهی کشور را مشکلی اساسی دانست و تاکید کر که پرسپولیس باید با جذب مهاجم مشکل خود را حل کنند.
باشگاه پرسپولیس پس از ناکامی در جذب لوکادیا مذاکرات خود را با آلف مانگا پیش می‌برد و به توافقاتی نیز دست یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ