رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور هراز نیز گفت: برابر اعلام و برنامه‌ریزی قبلی این محور باید از ساعت ۱۲ ظهر امروز بازگشایی شود، تا زمان بازگشایی هراز تردد از دو محور چالوس و هراز به عنوان محور‌های جایگزین انجام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محور‌های کندوان و هراز امروز در صورت ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.
جاده هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب بصورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های جوی در خصوص بارش فصلی باران اشاره کرد و از مسدود شدن محور هراز از صبح امروز خبر داد و گفت: این انسداد تا فردا سه شنبه ادامه خواهد داشت و ممکن است متناسب با شرایط برنامه انسداد تغییر کند.
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
مرکز مدیریت راه‌ها محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۷ تیر تا روز شنبه ۱۰ تیر ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد تردد موتور سیکلت‌ها بجزر موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ۶ صبح شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و و بالعکس ممنوع می‌باشد.
روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا عناوین امروز را به جدایی لوچانو اسپالتی اختصاص داده‌اند.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت تا روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
رمز و راز‌های زیادی از گذشته تا به امروز برای ما فاش شده‌اند؛ با این حال، هنوز در‌های زیادی در دنیا هستند که مهروموم شده‌اند و نباید گشوده شوند.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محور‌های استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری در محور‌های ارتباطی این استان خبر داد و افزود: به احتمال محور‌های کندوان و هراز از عصر امروز جمعه از سمت مازندران به تهران و کرج یکطرفه می‌شود.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز یورش های گسترده را به مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده و شماری از فلسطینیان را نیز بازداشت کردند.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و فردا ۱۷ و ۱۸ اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
سرهنگ یدالله جهان تاب از مسدود بودن جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: محور هراز به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مهم در محدوده قلابن و آب اسک، از ۳۰ بهمن تا سوم اسفندماه از ساعت هفت صبح تا ۱۷ عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه از کیلومتر۶۴ تا ۸۴ این محور مسدود شد و تردد خودرو‌ها در طی این مدت از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه صورت می‌گیرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از انسداد محور هراز از امروز تا سوم اسفند ماه به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای خبر داد
سرهنگ شیرانی اظهار کرد: محور هراز از امروز تا ۳ اسفند ماه، از ساعت ۷ الی ۱۷ به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود است.
محمدحسن آصفری گفت: امروز بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس است. اگر قرار باشد اروپایی‌ها با نیرو‌های مسلح و نیرو‌های رسمی ما اینگونه برخورد کنند ما هم گزینه‌های دیگری را روی میز خواهیم گذاشت از جمله محدود کردن تردد کشتی‌های تجاری اروپا در تنگه هرمز در قالب طرح فوریتی در مجلس دنبال خواهد شد.
افرادی که پیش‌تر رویا و اهداف‌شان مشترک بود حالا باید در ورزشگاه آزادی رو به روی هم قرار بگیرند.
نظامیان صهیونیست در یورش های گسترده بامداد و صبح امروز به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی، ۲۱ فلسطینی را بازداشت و به مراکز امنیتی منتقل کردند.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تا روز شنبه ۲۱ آبان در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محور هراز از امروز یکشنبه ۲۴ مهر تا روز چهارشنبه ۲۷ مهر به دلیل اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری، مسدود است.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: غرب در هراس است چگونه زمستان پیش رو را با افزایش قیمت‌ها سپری کند.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای «هراز» از آب اسک به سمت رودهن و «چالوس» از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران از ساعت ۱۴ یک‌طرفه خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ