سرمربی آلومینیوم اراک به انتقاد شدید از نحوه برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خط‌مشی گوگل برای حساب‌های غیرفعال، اکنون برای حساب‌هایی اعمال می‌شود که حداقل دو سال در همه محصولات این شرکت از آن‌ها استفاده نشده یا صاحب حساب وارد آن نشده است.
رضاشاه برای آن که این خیابان طولانی را از سایر خیابان‌ها متمایز کند از کفیل بلدیه درخواست کرد ۲ طرف خیابان را با درخت چنار تزیین کند. بوذرجمهور با هر زحمت و جان کندنی بود، ۱۱ هزار اصله درخت چنار را که کمتر از ۱۰ سال داشتند، در دو طرف خیابان کاشت و با حفر دو حلقه چاه در محمودیه آن‌ها را سیراب کرد. چنار‌های خیابان ولیعصر (عج) از زیباترین ویژگی‌های این خیابان زیبا به شمار می‌رود.
رئیس‌جمهور آمریکا دراین‌باره گفت: زمانی که دو سال پیش رئیس‌جمهور شدم گفتم که نگران خشک‌شدن رودخانه کلرادو هستم، همه طوری به من نگاه می‌کردند که انگار دیوانه‌ام. موقعی هم که درباره احتمال استفاده پوتین از سلاح هسته‌ای گفتم، همین برخورد و نگاه با من داشتند؛ این تهدید (پوتین) واقعی است.
دو ستاره فصل اخیر استقلال حالا در تیم ملی مشغول خودنمایی هستند.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
آنتونیو کاسانو، ملی‌پوش سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر با انتقاد از رفتارهای ژوزه مورینیو به او حمله کرد.
اسماعیل گرامی مقدم گفت: با گذشت دو سال از عمر دولت نه تنها نشانه‌ای از تحقق این وعده‌ها مشاهده نمی‌شود؛ بلکه شاخص‌های کلان اقتصادی، اجتماعی و راهبردی کشور به سمت نزول حرکت کرده است.
قانون جهش تولید مسکن با تکیه بر معضلات مسکن برای مردم، از دو محل اعطای زمین و تسهیلات ساخت مسکن به دنبال شکستن انحصار و قیمت زمین و همچنین تامین مالی ساخت مسکن بوده است و همه عوامل و بخش‌های مختلف جهت تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در این قانون دیده شده است.
کوثری گفت: بنده به اتفاق فرمانده سپاه و شهید سلیمانی و دو نفر عزیز دیگر در سال ۹۶ رفتیم پیش آقای روحانی و گفتیم ما همه جوره آماده هستیم که به شما کمک بکنیم تا سیاست‌های کلانی که مقام معظم رهبری در جهت خدمت به مردم مشخص کردند در خدمت شما باشیم.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
اوایل بهمن ماه سال جاری بود که خبر افتتاح مرکز مبادله ارز و طلا توسط محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی منتشر شد. این مرکز از روز سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ رسما کار خود را آغاز کرد. حالا دو وزیر در راستای سیاست های جدید ارزی از عرضه ارز شرکت ها در این مرکز مبادله خبر دادند.
دانشمندان دو سیاه‌چاله کلان‌جرم را کشف کرده‌اند که در کنار هم همه چیز را می‌بلعند و تنها ۷۵۰ سال نوری بین آن‌ها فاصله وجود دارد.
وقتی صیاد‌های لنج «مهران» بعد از ۱۵ روز روی آب ماندن، پای‌شان به ساحل سومالی رسید، نمی‌دانستند آن مرد‌های نقابدار که با اسلحه به استقبال‌شان آمدند، قرار است آن‌ها را به اسارتی دوساله ببرند و کسی از آن‌ها خبر نداشته باشد. سفر صیادی‌شان به اقیانوس هند همیشه کوتاه بود، ولی این‌بار همه‌چیز فرق می‌کرد و راه خانه دورتر شده بود.
فاصله ۲۰ گله دو ابر ستاره فوتبال تاریخ و رقابتی نفس گیر در آخرین سال های فوتبالی این دو در جدول برترین گلزنان فعال همه ادوار فوتبال
طی دو سال اخیر طرح الکترونیکی شدن نسخ و حذف دفترچه‌های کاغذی با جدیت در کشور استارت خورد تا همه چیز در بستر اینترنت شکل بگیرد و هم برای بیماران آسان باشد و هم پزشکان و بیمه‌ها، اما اکنون اینترنت که زیرساخت اصلی مورد نیاز این طرح است به دلیل ناآرامی‌های اخیر چندین روز است که دچار قطعی‌های مکرر شده و این امر باعث سرگردانی و تحمیل هزینه‌های فراوان به بیماران شده است.
احساسم اینست که من ظرف دو سه سال اخیر همه انتقادهایی را که به ذهنم می رسید همراه با راه حلها با مسئولان و عالیترین سطوح سیاسی مطرح کردم و به تعیبر شاعر آنچه شرط بلاغ بود گفتم و اگر تاکنون شنیده نشده، پس از این هم شنیده نخواهد شد و من باید به تکرار مکررات رو بیاورم که برای همه ملال آورست.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
همه چیز برای تمدید قرارداد کریم بنزما با رئال مهیاست و خبر رسمی آن به زودی اعلام خواهد شد.
زاوه با اشاره به اینکه دولت هر کاری می‌کند تا زیر بار اشتباه خود نرود، اظهار داشت: در حالی که دولت چند سال گذشته مدام بر روی قیمت گذاری در خودرو اصرار می‌ورزید، این موضوع نتیجه‌ای جزء نارضایتی تمامی ذینفعان از این وضعیت نداشته است، به طوریکه از یک طرف شاهد هستیم دولت با فشار بر روی خودروسازان موجبات تولید همراه با زیان محصولات دو خودروساز بزرگ را رقم زده، آن‌ها نیز در چنین وضعیتی با زیان انباشته بسیار وحشتناکی روبرو هستند که در نهایت هزینه این موضوع را نیز مردم باید بپردازند.
میرلوحی گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند... دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند.
شاید چند سال پیش نگاه من به فوتبال بسیار معمولی بود اما در دو سال اخیر نگاهم حرفه‌ای تر شده و همه چیز را به هم ربط می‌دهم تا پیشرفت کنم.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند و امروز هم می‌بینید اگر آقایان تصمیم قوی و پایدار داشتند، امروز به این شکل سکوت نمی‌کردند و به همین دلیل دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند. این موارد دستاورد مجلس یازدهم و عدم محاسبه دقیق جوانب کار و فضای بین‌المللی است.
طلا و نقره در بحبوحه کاهش اندک دلار آمریکا در بازده اوراق قرضه، شاهد افزایش قیمت بودند.
مدیرعامل شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان اعلام کرد: میزان تولید سنگ‌آهن شرکت در سال 1400 در مجموع به 2 میلیون و 800 هزار تن رسید که علاوه بر ثبت بالاترین رکورد، در مقایسه با سال قبل آن ۱۷ درصد افزایش داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ