روزنامه یسرائیل هایوم در گزارشی از پذیرش تلویحی توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان از سوی مقامات تل آویو، به شدت انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان، ایران با سه طلا و یک نقره صدرنشین است.
پرسپولیس در زمان گل محمدی تنها یک بار از دو هفته ابتدایی امتیازات کامل را کسب کرده که همان یک بار هم قهرمان نشده است
هفته دوم دو تک‌گل سه امتیازی داشت که یکی از آنها در فضای کاملا خاص و متفاوت به ثمر رسید.
زیدآبادی نوشت: برخلاف تصور آقای حداد، مسئلۀ ایران دیگر نه مشارکت اصلاح‌طلبان در قدرت است، نه نوع امتیازدهی و امتیازگیری جناح‌های سیاسی از یکدیگر و نه حتی نحوۀ برگزاری انتخابات اسفندماه. مسئلۀ اصلی تغییر معنادارِ رویکرد‌هایی است که انبوهی از مشکلات را بر سر جامعۀ ایرانی ریخته و بحران‌هایی در همۀ جوانب زندگی به وجود آورده است که اگر با روش‌های علمی و کارشناسی و شناخته‌شده حل یا کنترل نشوند، ممکن است نه از تاک نشانی ماند نه از تاک نشان!
مدل امتیازدهی اعتباری اشخاص حقیقی بازنگری و مورد تصویب شورای سنجش اعتبار قرار گرفت.
مهدی طارمی گفت که آنها در این فصل امتیازات زیادی را از دست داده اند و همین منجر به قهرمانی بنفیکا شد.
کریستال پالاس با هدایت روی هاجسون توانست 4-3 وستهم را مغلوب کند و 40 امتیازی شود. به این ترتیب تیمی که خطر سقوط را حس می کرد، چهار هفته تا پایان فصل ماندنی شدنش تقریبا قطعی شد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از این که تیمش به راحتی امتیازها را از دست می‌دهد ناراحت است.
مس شهر بابک به نتیجه تساوی مقابل خوشه طلایی رضایت داد تا از قافله صعود به طور کامل فاصله بگیرد.
استقلال در 4 هفته پایانی برای تکرار قهرمانی بازی های سختی پیش رو دارد اما کاملا به این اتفاق امیدوار است و شاید این سخت تر از 8 امتیازی نبود که از صدرنشین عقب افتاد و جبران کرد.
صنعت نفت آبادان در انتظار تعیین و تکلیف دو پرونده انضباطی در فدراسیون فوتبال است.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
محمد کریمی، زننده گل سه امتیازی سپاهان مقابل پرسپولیس معتقد است که این تیم امروز کاملا شایسته پیروزی بوده است.
همانطور که رجب‌زاده دستیار عنایتی در کنفرانس خبری تاکید داشت، امروز مهم‌ترین مسابقه فصل نفت مسجد سلیمان در پیش است.
سرمربی بارسا تاکید کرد که با خوش شانسی و درخشش ترشتگن دروازه تیمش مقابل کادیز بسته ماند.
پرسپولیسی‌ها با این برد 35 امتیازی شدند و مقتدرانه به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند و اختلاف خود با تیم دوم (سپاهان) را به پنج و با استقلال را به هشت امتیاز افزایش دادند.
منچستریونایتد امشب بازی‌ای که ابتدا از سیتی عقب افتاده بود را به پیروزی تبدیل کرد تا به یک امتیازی تیم پپ گواردیولا برسد. دو ستاره تهاجمی این دو تیم اما امشب شرایطی کاملا متفاوت داشتند.
جدال تیم‌های صدرنشین کنفرانس شرق لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به سود بوستون سلتیکس به پایان رسید.
برای نخستین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد ۹ امتیازی شود. برزیل هم پس از ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد.
برای اولین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد 9 امتیازی شود. برزیل هم بعداز ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت و حالا به کره‌جنوبی رسید. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد
جام‌جهانی قطر | برزیل بعداز ۲۴سال در مرحله گروهی باخت ، هیچ تیمی ۹ امتیازی نشد! + نمودار کامل مرحله حذفی
اهواز- رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: امتیازاتی برای جهادگران حوزه دامپزشکی در نظر گرفته شده تا برای دریافت پروانه داروخانه، بیمارستان، مجتمع‌های درمانی و… از این امتیازات استفاده کنند.
دفتر رسانه ای ریاست جمهوری لبنان با صدور بیانیه ای هرگونه امتیازدهی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را رد کرد.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان قهرمانی در فصل بیست و دوم لیگ برتر است، دیدار هشتم خود در این دوره را برابر فولاد خوزستان با تساوی خانگی به پایان برد تا به رقیبش روحیه بدهد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ