سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: دهه ۸۰ و ۹۰ ما خالقین سرود زیبای «سلام فرمانده» هستند که بسیاری از شما قدیمی‌ها نتوانستید چنین سروده‌ای داشته باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اشاره به اینکه دهه هشتادی‌ها در آمار ازدواج پیشی گرفته‌اند، گفت: مراکز انتخاب همسر برنامه‌هایی برای دهه شصتی و هفتادی‌ها دارند.
نشست خبری جشنواره رسانه‌ای آرمان با حضور دبیر جشنواره و خبرنگاران در سالن کنفرانس موسسه همشهری برگزار شد.
در لیست جدید تیم ملی چند بازیکن جوان مشاهده می شوند که نشان از آغاز جوانگرایی در این تیم دارد.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه زمینه‌ساز اقتدار ایران اسلامی دانش‌آموزان عزیز هستند، گفت: دهه هشتادی‌ها بسیاری از پیشرفت‌ها را رقم خواهند زد.
دهه هشتادی و نودی‌ها همگام با سایر نسل‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مُهر پایانی بر همه توطئه‌هاست و از طرفی برای ناکام گذاشتن دشمنانی است که در طی ۱۲۰ روز برای براندازی نظام خیز برداشتند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مُهر پایانی بر همه توطئه‌هاست و از طرفی برای ناکام گذاشتن دشمنانی است که در طی ۱۲۰ روز برای براندازی نظام خیز برداشتند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مأموریت دهه هشتادی‌ها کابوسی برای صهیونیست‌ها، آمریکا و همه مستکبران و زورگویان عالم است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مأموریت دهه هشتادی‌ها کابوسی برای صهونیست‌ها، آمریکا و همه مستکبران و زورگویان عالم است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مأموریت دهه هشتادی‌ها کابوسی برای صهونیست‌ها، آمریکا و همه مستکبران و زورگویان عالم است.
رئیسی: چرا به ما از کانال‌های مختلف پیام می‌دهید که آماده گفتگو هستیم و قصد براندازی نداریم؟ ما شما را می‌شناسیم / به معاندین رحم نخواهیم کرد / با سخن از آزادی و شعار‌های فریبنده ملت‌ها را به بدبختی می‌اندازند/ برای ما دوگانه‌های غلط درست نکنید / بی‌سواد کسی است که نداند در مقابل چه کسی بایستد / به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بگویید که این نظام رهبری دارد که در هدایت امت بی‌نظیر است/ رهبری به وظایف خود عمل کرد و کاستی‌ها مربوط به نظام اداری است
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان می‌توانند حدس بزنند که دهه هشتادی‌ها چه بلایی می‌توانند سرشان بیاورند چون مأموریت ناتمام شهیدان سلیمانی و تهرانی‌مقدم را به اتمام می‌رسانند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اظهار این که ماموریت نیمه تمام سردار شهید سلیمانی را دهه هشتادی ها با از بین بردن رژیم اسرائیل تمام می کنند، هشدار داد که اگر این رژیم و آمریکا اشتباه فاحشی علیه ایران مرتکب شوند ،ببیند این نسل با شما چه می کند.
احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی معتقد است که نسل جدید در دانشگاه با یک تعارض جدی مواجه شده، و آن هم اینکه آنچه پیش از دانشگاه دیده با آنچه درون دانشگاه روبرو شده، تفاوت زیادی داشته است. این صحبت‌ها در میزگرد نقد و نظر گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد در تحلیل وقایع اخیر مطرح شده است.
دهه هشتادی‌ها بومی‌های دیجیتالی هستند که شاید شناختی از قواعد پیچیده جهان سیاست نداشته باشند، اما رادیکال‌ترین حوزه سیاست، یعنی اعتراضات خیابانی را برگزیده‌اند
اجتماع هزار نفری دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در راستای تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب همراه با گرامیداشت شهدای نوجوان حرم مطهر شاهچراغ (ع) و با تشییع پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس در گلزار شهدای شهر قم برگزارشد.
ضرغامی ادامه داد: امروز دختران جوان و دانش آموز ما بدون روسری در خیابان راه می‌روند. چه شد؟ اتفاقی افتاد؟
مطالبه اصلی این افراد زندگی است. زندگی در سرزمین، کشور و میهن محقق می‌شود. برای زندگی باید امکانات یعنی آبادانی و آزادی هم فراهم باشد. پس به طور کلی مطالبه اصلی جوانان این نسل «زندگی، آزادی و آبادانی» است.
رئیس جمعیت امام رضایی‌ها گفت: معظم رهبری فرمودند دهه هشتادی‌ها انقلاب را به اوج می‌رسانند. دهه هشتادی‌ها فرصتی هستند که اگر به آن‌ها نپردازیم به تهدید تبدیل می‌شود. دشمن بنا دارد این اوج‌نشینان را، دره‌نشین کند.
ما نباید از این نکته غافل شویم که طرف حساب ما معترضین، اغتشاشگران و حتی ضدانقلاب ها و داعش نیستند، اگر آمریکایی‌ها خیال می‌کنند که می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از پشت پرده اصلی و روندهای منطقه‌ای و جهانی غافل کرده و حواس آنها را به خیابان ها پرت کنند، کور خوانده اند.
حضور قابل توجه دهه هشتادی‌ها در اعتراضات اخیراتفاقی قابل توجه بود. برخی علت آن را گفت وگو نکردن با این نسل و نشنیدن صدای آن‌ها می‌دانند و حتی به شکاف نسلی اشاره می‌کنند. اما آیا واقعاً با شکاف نسلی مواجهیم؟
ویکرد حذف، انکار و نادیده گرفتن طی سال‌های گذشته نه تنها جواب نداده بلکه همواره موجب انباشت بیشتر مطالبات نیز شده است؛ لذا ضروری به نظر می‌رسد که اکنون نهاد‌های مسئول در مسیر تعامل با نسلی گام بردارند که بر خلاف یک زندگی کودکانه معصومانه به عمیق‌ترین حوزه سیاست یعنی اعتراض و نافرمانی ورود پیدا کرده‌اند
مقصود فراستخواه، استاد دانشگاه معتقد است که این نسل سیاست زندگی را می‌خواهد؛ اما به‌دلیل عدم به رسمیت شناخته شدن به سویه‌های دیگری کشیده شده است. با این حال در بیان چنین مطالباتی دهه هشتادی‌ها تنها نیستند، بلکه والدین آنها نیز به پروسه غمخواری برای این نسل وارد شده‌اند.
روزنامه رسالت نوشت: این نسل بعضا هیجان‌طلب و بی‌اعصاب، اساسا قدرت‌ستیز و تقدس‌ستیز است. مادر را مقدس نمی‌داند و هر نوع احترام به پدر را پدرسالاری می‌شمارد. تکلیفش با حاکمیت که دیگر مشخص است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ