محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات در راس قوه مجریه و توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی اتخاد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دولت اصلاحات با تأکید مجدد بر این که ما هم با براندازی مخالفیم و هم با نحوه حکمرانی که وجود دارد، گفت: بنابراین به اینجا رسیدیم که خود اصلاحی شاید کم هزینه‌ترین و بهترین راه باشد. البته به شرطى که حاکمیت نظرات خیرخواهانه دیگران را تحمل کند و دست به اصلاح خود چه در ساختار، چه رویکرد و چه رفتار بزند.
مراسم تشییع پیکر آیت الله حسن صانعی با حضور سید حسن خمینی، محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات برگزار شد.
محمد جواد ظریف گفت: کسانی که منتقد مذاکرات هسته‌ای‌اند و فکر می‌کنند دولت یازدهم و دوازدهم توجهش را به موضوع هسته‌ای برد، توجه داشته باشند که مذاکرات مسقط یک سال قبل از دولت یازدهم، علی‌رغم مخالفت دبیر و رئیس شورای عالی امنیت ملی و با مجوز رهبری (البته برخی می‌گویند دستور رهبری که به نظر من درست نیست، بلکه با مجوز رهبری بود) شروع شده بود.
مستند این یک اعتراض است، پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز بر روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی و شکل‌گیری جریان دوم خرداد روایت را می‌کند.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، با اشاره به گزینه‌های مطرح برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی گفت که به احتمال بسیار زیاد سیدمحمد آقامیری به عنوان گزینه‌ نهایی وزارت کشاورزی معرفی خواهد شد.
رئیس دولت اصلاحات از منحرف شدن انقلاب سخن راند و با صراحت تاکید کرد که رویه کنونی، گام برداشتن در مسیر خودبراندازی است. مهم نیست که اشارات خاتمی تا چه اندازه حقیقت دارند یا منطبق با واقعیات است. نکته مهم این است که محور‌های جدی مطرح شده از سوی او در جدال میان منتقدان و طرفداران، مورد کنکاش و بررسی قرار بگیرد
سیدمحمد خاتمی، رییس جمهور پیشین کشورمان در دیدار جمعی از فرهنگیان و نمایندگان تشکل‌های صنفی معلمان گفت: پیش از این گفتم براندازی نه ممکن است نه مطلوب اما آنچه الان جاریست خودبراندازی است و حرف اصلاحات به حاکمیت این است که خودبراندازی نکنید، اصلاح کنید تا جامعه راضی باشد و زمینه پیشرفت فراهم شود.
مجری برنامه ضمن دعوت از سیدمحمد حسینی برای ترک نکردن جلسه، هنگامی که با ادامه حرکت وی به سمت درب خروجی مواجه شد، با چندین بار تکرار جمله «آقای دکتر!، زشته»، کوشید، معاون پارلمانی رئیسی را از تصمیم خود منصرف کند.
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، محمد بن راشد آل مکتوم نائب رئیس دولت و رئیس هیئت وزیران حاکم دوبی و منصور بن زاید آل نهیان نائب رئیس دولت و نائب رئیس هیئت وزیران در پیام‌هایی جداگانه به آیت‌الله رئیسی، ضمن ابراز خالصانه‌ترین تهیات و شایسته‌ترین آرزو‌های خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از خداوند متعال مسئلت کردند که این مناسبت فرخنده را با کمال صحت و سعادت آن‌جناب و خیر و میمنت و برکت ملت‌های امت عربی و اسلامی قرین فرماید.
مراسم تشییع پیکر عماد افروغ تحلیل‌گر سیاسی و استاد جامعه‌شناسی و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی صبح امروز از مقابل مسجد دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس‌مجلس، عباس سلیمی‌نمین، بیژن نوباوه وطن نماینده فعلی تهران، حجت‌الاسلام سعید عاملی، محمدصالح مفتاح، حسین انتظامی، سیدمحمود رضوی، علی ربیعی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد میدری، سردار علایی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و برخی از اساتید دانشگاه حضور داشتند.
بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شد.
بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شد.
بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» سرپرست وزارت جهاد و کشاورزی شد.
بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» وزیر جهاد کشاورزی شد.
سید محمد صدر در واکنش به توافق ایران و عربستان گفت: واقعیت این است که برداشت‌هایی که از سیاست خارجی دولت بعد از روی کار آمدن می‌شد این بود که خیلی سیاست خارجی را جدی نمی‌گیرند، مهم نمی‌دانند و حتی صحبت‌هایی که در مورد برجام می‌کردند یا موضع‌گیری‌هایی که در مورد FATF و همین طور کشورهای مختلف داشتند، درک صحیحی از روابط بین‌الملل این واقعیت نداشتند که در دنیای کنونی نمی‌توان تکی زندگی کرد و سیاست انزواطلبانه داشت.
کیهان نوشت: امثال آقای صدر، یا باید همان زمان با هشدار صاحب‌نظران همراه می‌شدند و دولت و وزارت خارجه وقت را از پذیرش توافقی چنین نامتوازن، نامعتبر و فاقد تضمین بر حذر می‌داشتند، یا دست‌کم امروز باید اذعان کنند که به اندازه صاحب‌نظران منتقد، دوراندیشی نداشتند.
فعال رسانه ای در یادداشتی خطاب به سعید جلیلی رئیس تیم مذاکره کننده در دولت دهم نسبت به اظهارات اخیر وی واکنش نشان داد.
رئیس جریان حکمت ملی و دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق ضمن دیدار در بغداد بر حمایت از دولت «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر این کشور تأکید کردند.
سعید محمد در تازه‌ترین توییت خود از دولت رئیسی انتقاد کرد
دعوای قالیباف و رییسی، امروز و با درگیری‌های لفظی اخیر بر سر نوع حضور اعضای کابینه در دولت و گزارش‌های متعدد نظارتی نمایندگان از نحوه مدیریت کشور آغاز نشده است. احتمالا یکی از اولین سنگ بنا‌های این دعوا بر سر انتصاب «سعید محمد» است که گفته می‌شد رییسی او را برای وزارت راه کنار گذاشته، اما به دلیل مخالفت شدید قالیباف با حضور او در کابینه، سرانجام به جایی دور از دسترس مستقیم مجلس فرستاده شده است.
سیدمحمد حسینی در گفت‌وگویی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.
سیدمحمد حسینی در گفت‌وگویی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.
مدیرعامل ساپکو، توسعه صنعتی اغلب کشورهای پیشرفته را مدیون تولید صنعتی دانست و اظهار کرد: تولید، ضامن ارزش پول ملی و رشد اقتصادی کشورهاست و بخش مهم تولید صنعتی به تحقیقات علمی وابسته است.
سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات عصر دیروز در مرقد امام خمینی و در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دعائی حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ