نماینده مردم دورود در مجلس گفت: ملت ایران با دشمن شناسی سیلی دیگری بر دشمن زد لذا محدودیت فضای مجازی جهت احیای مشاغل هر چه سریع‌تر رفع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده چابهار از گردش مالی بازار فیلترشکن ها روایت کرد و با کنایه به دولت گفت: نمی شود ما و رییس جمهور به دنبال تیک آبی در اینستاگرام و توئیتر باشیم و در این فضا فعالیت کنیم و بعد برای مردم محدودیت ایجاد کنیم.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه‌های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
وزارت دادگستری آمریکا از یک قاضی فدرال خواست تا با هدف جلوگیری از افشای جزئیات «حساس» جلسات دادرسی رئیس جمهور سابق این کشور، علیه او دستور محدودیت استفاده از فضای مجازی صادر کند.
رگولاتور فضای سایبری چین پیش نویس دستورالعملی برای سخت تر کردن محدودیت های مربوط به استفاده از اپ، پایانه های هوشمند و فروشگاه های اپلیکیشن برای کاربران زیر سن قانونی آماده کرده است.
پارلمان فرانسه با ضمن تصویب لایحه‌ای جدید استفاده نوجوانان زیر ۱۵ سال از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را محدودتر کرد.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
رییس کل موزه ملی ایران همچنین گفت: اگر فضای کافی داشتیم تا مثلا ۵ هزار متر به گالری هخامنشی اختصاص دهیم، حتما این شیء را برای نمایش عمومی به سالن برمی‌گرداندیم، ولی درحال حاضر به دلیل محدودیت فضایی که موزه ملی دارد، این شیء در مخزن نگهداری می‌شود.
جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مخالف طرح صیانت از فضای مجازی و محدودیت شبکه‌های اجتماعی نیز دراین‌باره گفت: «با فیلترینگ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بازار پرسود مکاره‌ای برای فروش فیلترشکن رقم می‌زنیم. متأسفانه اکنون چنین بازار مکاره‌ای شکل گرفته و صحبت از عدد‌های بالای ۴۰ هزار میلیارد و ۵۰ هزارمیلیارد تومان حاصل از فروش فیلترشکن است. بازاری که هیچ نظارتی هم روی آن وجود ندارد».
وزارت صمت ضمن تکذیب اخبار منتشرشده در فضای مجازی اعلام کرد فرآیند واردات خودروهای کره‌ای در حال انجام است و محدودیتی وجود ندارد.
مدافعان تعیین حداقل سن بلوغ دیجیتالی در اتحادیه اروپا معتقدند، این محدودیت موجب می‌شود که در صورت بروز تخلف یا تخطی، والدین پس از مطلع شدن بتوانند از طریق گفتگو با کودکان، خطرهای عدم فعالیت بدون محدودیت در فضای مجازی را به آنها گوشزد کنند.
ادهم، دکترای ارتباطات و پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی گفت: اعمال محدودیت و زیست با فیلتر در فضای دیجیتال برای چنین جامعه‌ای، شاید مورد پذیرش باشد ولی درباره ما چنین چیزی پذیرفته نمی‌شود و آسیب‌های بسیاری به بار خواهد آورد، چراکه بخش قابل‌توجهی از هویت‌یابی نسل زد و مسائل زیستی‌اش مرتبط با فضای آنلاین است و نمی‌توان به همین راحتی آن را نادیده گرفت یا محدود کرد.
مغز انسان محدودیت دارد. ما با خطا‌های شناختی، توهم‌های دیداری و کوریِ بی‌توجهی نسبت به چیز‌هایی که انتظار دیدن‌شان را نداریم، منحرف می‌شویم. یک پرسش اساسی در زمینه تحقیق درباره وجود حیات در کرات دیگر، آن است که آیا ما می‌توانیم در صورت مواجه شدن با نوعی از حیات که شباهتی به حیات روی کره زمین ندارد، آن را تشخیص بدهیم؟ ما باید بیاموزیم تا «از چیز‌های بدیهی، آشنازدایی کنیم.» به‌این‌ترتیب، ما یاد می‌گیریم که حیات در مکان‌های دیگر را با شرایط خودمان ننگریم بلکه با شرایطِ آن مخلوقات بنگریم.
فرزین با تاکید بر اینکه در یک فضای مجازی و ذهنی برای کشور محدودیت ایجاد کردند افزود: در حالی که عملیات واقعی این نیست و منابع ارزی کشور آزاد است و تامین ارز در بازار به خوبی در حال انجام است، اما در فضای مجازی عددسازی می‌کنند و می‌گویند این بازار آزاد است!
رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه در یک فضای مجازی و ذهنی برای کشور محدودیت ایجاد کردند افزود: در حالی که عملیات واقعی این نیست و منابع ارزی کشور آزاد است و تامین ارز در بازار به خوبی در حال انجام است اما در فضای مجازی عددسازی می کنند و می گویند این بازار آزاد است!
فرزین گفت: هیچ محدودیت ارزی برای تأمین نیاز‌های ارزی کشور نداریم. منابع ارزی قابل دسترس شده است. نتایج مذاکرات منطقه‌ای بسیار مثبت است. منابع ارزی آزاد است ارز را تأمین می‌کنیم، ولی در فضای مجازی بازار را ملتهب می‌کنند.
نظارت بر فضای مجازی و اعمال محدودیت‌های اینترنتی، اگرچه مغضوب کاربران، اما در کشورهای مختلف و به دلایل متفاوت، به عنوان راهکاری برای کنترل دغدغه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و همچنین وارسی و مراقبت از محتوای قابل انتشار در فضای مجازی و وب جهانی به‌کار برده شده است.
در دوران معاون اولی رابطه دوستی و برادری به حد ارتباط منظم و موثر کاری و سیاسی هم رسید. درباره وضعیت سیاسی کشور، اصلاحات و تنظیم روابط نیرو‌ها با رهبری گفتگو‌های راهبردی و کاربردی داشتیم. او در این ارتباطات در پی گشایش فضای سیاسی و حل محدودیت فعالیت‌ها و شخصیت‌ها و جریان‌هایی بود که همیشه در اندیشه ایران و اسلام بوده‌اند، افسوس که شهادت نابه‌هنگام او تلاش‌هایش را ناتمام گذاشت.
در بیانیه روبیکا آمده است: روبیکا از شرایط پیش آمده برای دسترسی به اینترنت و محدودیت سرویس‌های بین المللی متاسف است و ترجیح می‌دهد در یک فضای رقابتی، بر اساس مزیت‌های بومی با سایر پلتفرم‌ها رقابت کند.
روزنامه خراسان نوشت: اگر این محدودیت‌ها طولانی مدت اعمال شوند و دسترسی به پهنای باند بین الملل به صورت طولانی مدت از دسترس عموم مردم خارج شود، جمع زیادی از مردم و فعالان فضای مجازی با زیان اقتصادی مواجه می‌شوند و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن این مسئله به یک باره برای این محدودیت تصمیم گیری کرد.
بانک گردشگری در نخستین جشنواره تجلیل از برترین های اقتصاد و صنعت ورزش کشور، در حوزه بانکی به عنوان بانک سال ورزش شناخته شد.
در تمام زمینه‌های دیگر نوعی محدودیت اطلاع‌رسانی وجود دارد که در عمل فضای رسانه‌ای و نقد داخلی را از جریان امور حذف می‌کند. به نظرم این مسئله بیشتر ناشی از فقدان اعتمادبه‌نفس مذاکره‌کنندگان و تا حدی هم «نامحرم»‌دانستن مردم است
معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات گفت: در فضای سیاسی آرامشی را حس می‌کنیم، اما عده محدودی از فتنه گران ۸۸ و برخی گروه های سیاسی بدشان نمی‌آید که در حاشیه نشسته و دولت و اقتصاد و معیشت مردم را زیر سوال ببرند.
در ماده هشتاد همین دستوالعمل آمده است رسانه ها در صورتی مجازند از اشخاص تاثیرگذار در تبلیغات استفاده کنند که ممنوع الکار نباشند. این ماده مغایر حق نخستین کار و فعالیت اشخاص است. بر اساس قانون، ممنوعیت اشتغال یا ایجاد محدودیت از حقوق اجتماعی فقط به موجب قانون یا رای قطعی دادگاه صالح امکان پذیر است. اینکه صدا و سیما مایل است رفتار غیر قانونی خودش را در قبال فعالان این رسانه به پلتفرم های بخش خصوصی هم تسری دهد از ایرادات حقوقی این دستورالعمل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ