رئیس‌جمهوربا بیان اینکه نقش علما، فرهیختگان، تاریخ‌سازان نقش بی‌بدیل است، گفت: امروز اتحاد برای ما نه یک تاکتیک بلکه راهبرد و استراتژی اساسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لزوم اتحاد کشورهای عربی در مقابل دیکته‌های خارجی و هدف آمریکا از آموزش عناصر مسلح در مرزهای عراق از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه تمام گزینه‌ها مقابل تجاوزات دشمن صهیونیستی روی میز است اعلام کرد که اتحاد میادین نبرد یک تفکر مبارزاتی نزد ملت فلسطین به شمار می‌رود.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه هدف آمریکا نابودی روابط سازنده میان کشورهای عضو اتحاد جماهیر شوروری سابق است، گفت که واشنگتن هرگز به هدف خود برای تسلط بر جهان نخواهد رسید.
اینکه ارگان حزب تندروی اتحاد ملت آشوب‌ها را شکست‌خورده می‌داند، قابل تأمل است. گرچه که هدف آشوب‌ها به استناد سخنان و شعار‌ها و مواضع لیدر‌ها و حامیان «زن، زندگی، آزادی»، نه حل مشکلات اقتصادی یا رابطه بهتر با دنیا، بلکه براندازی جمهوری اسلامی بود. اینکه اصلاح‌طلبان دنبال چسباندن شعار‌ها به عنوان خواسته‌های معترضان (بخوانید اغتشاشگران) هستند، نشانه ضعف جریان اصلاحات است که خود را خالی می‌بیند و دنبال قوی نشان دادن خود از این مسیر است.
یکی از مسئولان برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تقویت اتحاد ملی میان گروه‌های فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
نمایندگان احزاب اللقاء المشترک یمن در دیدار با نمایندگان دفتر جنبش جهاد اسلامی در صنعاء بر اثبات اتحاد مقاومت فلسطین و قدرت موشکی این نیروها در جریان نبرد اخیر غزه تاکید کردند.
گوبل با اشاره به فروپاشی خونین دولت سابق بالکان پیش بینی کرد که جهان با "یوگسلاوی با سلاح‌های اتمی" روبرو است. هنگامی که اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۹۱ به ۱۵ کشور جدید تجزیه شد، کشور‌هایی که زرادخانه عظیم تسلیحات هسته‌ای این ابرقدرت در آن‌ها مستقر بود متقاعد شدند که از آن‌ها دست بکشند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی آغاز شد که شاهد شرایط متفاوتی از تحولات منطقه‌ای و بین المللی هستیم و اتحاد شکل گرفته در دنیای اسلام، رژیم صهیونیستی را در شرایط ضعف و استیصال قرار داده است.
راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی آغاز شد که شاهد شرایط متفاوتی از تحولات منطقه‌ای و بین المللی هستیم و اتحاد شکل گرفته در دنیای اسلام، رژیم صهیونیستی را در شرایط ضعف و استیصال قرار داده است.
نکته جالب توجه در این حمله استفاده از توپولف تو ۱۴۱ است که یکی از پهپاد‌های قدیمی جهان و مربوط به دوران اتحاد جماهیر شوروی است. اوکراینی‌ها پیش از این نیز با این پهپاد‌های ساخت زمان شوروی سابق پایگاه‌های هوایی مهم روسیه را هدف قرار داده بودند که در این حملات بمب‌افکن استراتژیک توپولوف ۹۵ مورد اصابت قرار گرفته بود.
جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در «اریحا» به دست نظامیان صهیونیست، اتحاد ملت فلسطین را برای دفع تجاوزات رژیم اشغالگر خواستار شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه راه اصلی و اثربخش خنثی‌سازی فتنه‌ها، جهاد تبیین و روشنگری است، گفت: مردم باید بدانند که شبکه‌ها و تلویزیون‌های خارجی دوست ملت ما نیستند و به دنبال نابودی اتحاد و تمامیت ارضی ایران هستند.
اصطلاح «کیش شخصیت»، در سخنرانی معروف نیکیتا خروشچف، رهبر شوروی در رابطه با جوزف استالین در بیستمین کنگره حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی در فوریه ۱۹۵۶ رایج شد. خروشچف گفته بود که «برای روح مارکسیسم-لنینیسم، ناروا و نامناسب است که شخصی را تا حدی بالا ببریم که او را به اَبَرمردی با ویژگی‌های ماوراء طبیعی شبیه به ویژگی‌های خدا تبدیل کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: شهید سلیمانی با تفکرهای تاکتیکی و راهبری خود، موجب تقویت بیش از پیش اتحاد نیروهای مسلح شد.
روس‌های سراسر جهان در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲، یکصدمین یادبود تشکیل اتحاد جماهیر شوروی را گرامی داشتند؛ اما ۷۰ سال موجودیت شوروی چگونه جهان را دست‌خوش تغییر کرد؟!
سرمربی تیم امید کاراته کفت: تمرین با تیم بزرگسالان خیلی به تیم امید کمک کرد و مطمئنم به‌زودی و در آینده نزدیک نتیجه اتحاد تیم امید و بزرگسالان را می‌بینیم.
مراسم بدرقه کاروان کاراته ایران برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در رده های پایه پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.
آیت الله مکارم شیرازی بیان کردند: ترویج تکفیر از خطرناک‌ترین نقشه‌ها و فتنه انگیزی‌های دشمن بوده که هنوز خطر آن به صورت کامل از جامعه اسلامی رفع نشده است؛ توطئه‌ای که هم یکپارچگی امت را هدف قرار داده و هم سعی در مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام در جهان دارد.
رئیس جمهوربا بیان اینکه نقش علما، فرهیختگان، تاریخ‌سازان نقش بی‌بدیل است، گفت: امروز اتحاد برای ما نه یک تاکتیک بلکه راهبرد و استراتژی اساسی است.
وزیر خارجه چین با اشاره به تمامیت ارضی کشورش و تأکید بر این‌که تایوان بخشی از چین بزرگ است، به رهبران جهان هشدار داد که هر طرفی که در مقابل اتحاد چین بایستد، توسط چرخ‌های تاریخ نابود می‌شود.
«الهام علی اف» امروز در پیام تبریکی خطاب به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به مناسبت روز پیروزی اعلام کرد: اتحاد باکو- آنکارا بر اساس اصل یک ملت، دو کشور در جهان بی‎نظیر است.
«الهام علی اف» امروز در پیام تبریکی خطاب به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به مناسبت روز پیروزی اعلام کرد: اتحاد باکو- آنکارا بر اساس اصل یک ملت، دو کشور در جهان بی‎نظیر است.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفت: «تعمیق اتحاد روسیه با ایران چیزی است که کل جهان باید آن را ببینند و آن را بعنوان یک تهدید عمیق در نظر بگیرند».
در دکترین دریایی جدیدی روسیه اعلام شده است که اصلی‌ترین تهدید روسیه «سیاست راهبردی ایالات متحده آمریکا برای تسلط بر اقیانوس‌های جهان» و حرکت اتحاد نظامی ناتو به سمت مرز‌های روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ