عدم تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، منجر به جدایی لیونل مسی اسطوره آرژانتینی از پاری‌سن‌ژرمن خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره فوتسال ایران در بازگشت از چین با باشگاه کراپ الوند قرارداد بست.
سید مهدی میرجلیلی یکی از ستارگان تیم فوتبال ساحلی ایران در جام ملت‌های آسیا بودکه موفق شد دستکش طلای این مسابقات را از آن خود کند به تیم فولاد هرمزگان پیوست.
گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید پائولو مالدینی پیش از کنار گذاشته شدن از پست مدیر ورزشی میلان با روملو لوکاکو تماس گرفته بود تا او را راهی روسونری کند.
بمبی با وسعت انفجار بالا که توسط جنگنده های روسی به شهر ادلب سوریه اصابت کرد، ساکنین را ترساند. قابل ذکر است که تروریست‌های داعشی در این منطقه ساکن هستند.
منابع عراقی از کشته و زخمی شدن دو نظامی این کشور بر اثر انفجار بمبی در استان صلاح الدین خبر دادند.
بابی تمام عمر خود را با صاحبش لئونل کاستا در دهکده‌ای [به نام Conqueiros]در پرتغال زندگی کرده است. کاستا اعلام کرد که روز شنبه برای جشن تولد ۳۱ سالگی بابی یک مهمانی برگزار می‌کند که در این مهمانی بیش از ۱۰۰ نفر، از جمله طرفداران بابی از کشور‌های دیگر، حضور دارند.
یک جنگنده سوخو-۳۴ روسیه به اشتباه بمبی را بر فراز یکی از شهرهای این کشور رها کرد.
به اعتقاد ستاره‌شناسان ULX‌ها می‌توانند سیاهچاله باشند، اما M۸۲ X-۲ جرمی است که به عنوان "ستاره نوترونی" شناخته می‌شود. ستاره‌های نوترونی هسته‌های باقی مانده و مرده از ستارگانی مانند خورشید هستند. یک ستاره نوترونی آنقدر متراکم است که جاذبه روی سطح آن تقریبا ۱۰۰ تریلیون بار قوی‌تر از جاذبه زمین است.
بمبی که منجر به اخراج گراهام پاتر شد، خبرهای شگفت‌انگیزتری هم داشت: انتصاب برونو سالتور به عنوان مربی موقت آبی‌ها.
علی فتح‌الله‌زاده به درستی در زمان بازگشت به استقلال خودش را به عنوان بمب معرفی کرده بود. بمبی که این بار باشگاه را منفجر کرد.
منابع افغانستانی از کشته شدن شماری بر اثر انفجار بمبی در غرب این کشور خبر دادند.
منابع وابسته به حشد شعبی از زخمی شدن شماری از نیروهای حشد شعبی بر اثر انفجار بمبی در کرکوک خبر دادند.
شبکه ۱۳ اسرائیل نیز در این باره گزارش داد، حمله به برج مراقبت حماس در پی انفجار بمبی در نزدیکی تیم مهندسی انجام گرفت که در نزدیکی دیوار امنیتی مشغول عملیات مهندسی بودند. انفجار این بمب تلفاتی نداشت.
سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی لیونل مسی و هم‌تیمی سابق او در تیم ملی آرژانتین، می‌گوید لئو به شکل جدی به بازی کردن در تیم دوران کودکی‌اش نیوولز اولد بویز فکر می‌کند.
رسانه های افغانستان امروز از کشته شدن یک فرمانده ارشد طالبان و زخمی شدن ۴ نفر دیگر در انفجار بمبی در کابل خبر می دهند.
رسانه های افغانستان امروز از کشته شدن یک فرمانده ارشد طالبان و زخمی شدن ۴ نفر دیگر در انفجار بمبی در کابل خبر می دهند.
منابع سوری از انفجار بمبی در جنوب این کشور خبر دادند که به زخمی شدن شماری از نظامیان سوری منجر شده است.
بمبی که برخی رسانه‌ها از آن دم می‌زنند بازیکن مازاد ، تنبل ، بی انضباط و چاق فولاد خوزستان است که در نیم فصل اول با غیبت های عجیب و طولانی حوصله نکونام را سر برده است.
رئیس باشگاه الهلال عربستان برای انجام مذاکره نهایی با لیونل مسی ستاره آرژانتینی به پاریس سفر کرد تا پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی را به مهاجم پاری‌سن‌ژرمن بدهد.
به دنبال کشف چند بمب در اسپانیا به ویژه ارسال بمبی برای دفتر «پدرو سانچز»، تدابیر امنیتی در این کشور افزایش یافت.
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک نظامی روسی که در سنگر خود استراحت می‌کند، ناگهان با اصابت بمبی از یک پهپاد اوکراینی روبرو می‌شود، اما به طرز معجزه آسایی نجات پیدا می‌کند.
ملی‌پوش جوان سپاهان تا تبدیل شدن به قهرمان سکوهای نقش‌جهان فاصله‌ای نداشت.
در آخرین روز از فعالیت پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی نهایی‌شدن فرآیند یک خرید بزرگ از سوی آبی‌پوشان پایتخت وجود دارد.
در سال ۱۲۸۷ بمبی دست‌ساز زیر کالسکه محمدعلی شاه و در نزدیکی عمارت مسعودیه منفجر و باعث شد محمدعلی شاه به لیاخوف روسی دستور دهد مجلس را به توپ ببندد. پس از واقعه بهارستان و به توپ بستن مجلس، عمارت مسعودیه، خانه ظهیرالدوله و برخی از خانه‌های مشروطه‌خواهان دیگر نیز به رگبار بسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ