پیکانی‌ها عزم خود را برای موفقیت در بازی حساس با فولاد خوزستان جزم کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شادی گل جود بلینگام پس از گلزنی به بیلبائو نه به مذاق هواداران و نه کاپیتان بیلبائو خوش نیامد و به او تذکر جدی داده شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره سلامت و درمان بازنشستگان گفت: این دغدغه پس از مسائل حقوق و معیشت، یک اولویت جدی برای صندوق است.
با جدایی رسول خطیبی از مس کرمان، نارنجی‌پوشان به دنبال استخدام یک مربی سرشناس برای شروع فصل تازه هستند.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
باشگاه فنرباغچه برای تقویت بخش میانی و هجومی خود به دنبال دو ستاره از فوتبال ایران و آرژانتین است.
فصل جاری لیگ برتر امروز برای استقلال با دیدار در برابر تراکتور به پایان می رسد.
الکساندر لاکازت با چهار گلی که به مون‌پلیه زد، با تعداد گل‌های کیلیان امباپه در فصل جاری لیگ یک فرانسه برابری کرد.
دروازه‌بان باتجربه پیکان با انگیزه زیاد برای بازگشت به روزهای خوب خودش تلاش می‌کند.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی گفت: «از هفته آینده افرادی که کشف حجاب کنند ابتدا تذکر می‌گیرند؛ سپس به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.»
شاید بتوان گفت خودروی KMC T8، تنها خودروی پیکاپ چینی است که در همه قسمت‌ها، توانایی رقابت با پیکاپ‌های جهانی را داشته باشد.
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: جدی‌ترین خطری که سالمندان را تهدید می‌کند در انزوا قرار گرفتن و طرد شدن از سوی اطرافیان است.
پنج خریدار جدی آماده ارائه پیشنهاد خود به خانواده گلیزر برای خرید باشگاه منچستریونایتد هستند. قطری‌ها باید برای خرید این باشگاه با سِر جیم رتکلیف و گروهی از سرمایه‌گذاران آمریکایی رقابت کنند.
مهدی قایدی در حال بازگشت به روزهای خوب خود است و این اتفاق به طور حتم برای استقلال خاطرات خوبی را رقم خواهد زد.
فدراسیون فوتبال بلژیک همچنان به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم ملی این کشور است و حالا گزینه‌های نام آشنایی برای هدایت این تیم مطرح شده است.
وزرای امور خارجه ایران و سوریه در گفتگوی تلفنی بر عزم و اراده جدی مقامات عالی دو کشور بر توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه در ابعاد مختلف تاکید کردند.
اتحاد پنهانی و اشتراک منافع گسترده عربستان سعودی و اسرائیل، کنشگری‌های مرموز جمهوری آذربایجان و دیگر کنشگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در مرز‌های شمال غرب ایران و در نهایت،طرحواره سیاستیِ چینی‌ها مبنی بر "کار با تمامی طرف‌های منطقه‌ای و نَه صرفا محدود شدن به یک کشور"، ۳ اتحاد جدید منطقه‌ای در محیط پیرامونی ایران هستند که رصد و کنشگری دقیق دستگاه سیاست خارجی را طلب می‌کنند.»
پیکانی‌ها عزم خود را برای موفقیت در بازی حساس با فولاد خوزستان جزم کرده‌اند.
معاون اول رییس گفت: توسعه و ارتقاء همکاری با کشورهای همسایه از راهبردهای جدی دولت است و در این میان کشور روسیه از جایگاه خاصی برخوردار است.
ساعاتی پیش فرانکی دی‌یونگ به دلیل جدی بودن مصدومیتش اردوی تیم ملی هلند را ترک کرد و به بارسلونا برگشت. قبلا دو بازیکن دیگر بارسا نیز به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی خود را ترک کرده بودند.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (شنبه ۱۲ شهریور) یک جلسه تمرینی سخت و جدی را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی و تعاملات مردمی دو ایران و برزبل بر عزم و اراده جدی ایران برای توسعه همه‌جانبه روابط با این کشور تاکید کرد.
یحیی گل‌محمدی که فصل را به دلیل محرومیت از روی سکوها شروع می‌کند روز گذشته مانع ادامه‌دار شدن اعتراضات فراز کمالوند به داور شد.
از آنجایی که او در این مبارزات، خود را نماینده ایران معرفی کرده و با عناصر عرفی وارد رقابت می‌شده است، برخورد جدی با وی انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ