پدری، هافبک اسپانیایی بارسلونا، تاکید کرد دیدار فردا شب برابر اینتر برای آنها مانند یک فینال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی پیش از دیدار اینترمیامی و آتلانتا با پسر خردسال یک دی‌جی وارد زمین شد که به نظر می‌رسید از همراهی با مسی راضی نیست و گریه‌هایش سوژه شد.
گمان چنین بود که اولین دیدار و سفر اردوغان به تهران خواهد بود، اما او به باکو رفت و در مصاحبه‌ای در کنار «علی‌اف» کلماتی علیه ایران بیان کرد که هیچ انتظارش نبود.
سرخیو راموس در بازی امشب مقابل کلرمون اولین گل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند.
پدر مهدی قایدی برای تماشای دیدار استقلال و پارس جنوبی، در استادیوم محل برگزاری مسابقه حاضر شده است.
پدر مهدی قایدی برای تماشای دیدار استقلال و پارس جنوبی، در استادیوم محل برگزاری مسابقه حاضر شده است.
فرانکی دی‌یونگ و پدری، دو ستاره مصدوم بارسا، بعد از مدتها بازگشته و امشب در دیدار مقابل اتلتیکو در میدان حضور دارند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار فردای تیمش با آنژه گفت با وجود همه شایعات، معتقد است فصل آینده هم هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده خواهد داشت.
پدری، ستاره جوان بارسلونا، که به دلیل مصدومیت همسترینگ دیدار دیشب تیمش مقابل رئال را از دست داد به ال‌کلاسیکوهای روز 5 آوریل در کوپا دل‌ری هم نخواهد رسید.
زینب مولایی، مادر کیان پیرفلک، در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی از سفر میثم پیرفلک همراه دیگر اعضای خانواده برای دیدار از مزار کیان منتشر کرده است.
فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی، امروز وظیفه بسیار مهمی را در ترکیب بارسلونا در دیدار برابر منچستریونایتد بر عهده دارد.
پدری، ستاره جوان بارسا، که در دیدار امشب مقابل منچستریونایتد مصدوم شد 3 تا 4 هفته از میادین دور خواهد بود و دیدار برگشت مقابل یونایتد و ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.
مصدومیت پدری، ستاره جون بارسا، در اواخر نیمه اول دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد ژاوی و هواداران بارسا را نگران کرده است.
پاری سن ژرمن امشب در هفته بیست و سوم لیگ یک فرانسه در خانه موناکو نتیجه‌ای بهتر از شکست 3-1 به دست نیاورد.
دختران ۹ ساله به دیدار رهبر انقلاب رفتند تا «جشن فرشته‌ها» در سایه گرم پدرانه او را برگزار کنند؛ جشنی که حال و هوای تازه به حسینیه امام داد و فرشته‌هایی که با خودشان رنگ و لعاب آورده بودند.
باشگاه پاری سن ژرمن رسما از پیراهن چهارم خود در فصل 23-2022 رونمایی کرد.
پاری سن ژرمن از دیدار دوستانه‌ای که به زودی در عربستان برگزار خواهد کرد درآمد قابل توجهی به دست می‌آورد.
پدری، ستاره بارسلونا، در دیدار برابر رئال مادرید بود و اشک‌های خانواده او پس از بازی بسیاری را تحت تاثیر قرار داد.
در حالی توماش لیتسکیه‌ویچ به عنوان کمک داور دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شده که ۳۲ سال پیش پدر او فینال آرژانتین و آلمان را سوت زده بود.
خیبر خرم‌آباد با دو برد متوالی مقابل بالانشینان لیگ دسته اول حالا به تحقق رویای دیرین مردم لرستان برای حضور در لیگ برتر امیدوار تر شده است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار فرداشب تیمش مقابل یوونتوس در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار فردای تیمش با تروا در لیگ یک فرانسه در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار فردای تیمش با تروا در لیگ یک فرانسه در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
همکاری درخشان روبرت لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.
همکاری درخشان لواندوفسکی و پدری در دیدار دوستانه دیشب بارسلونا مقابل پوماس نوید تشکیل یک زوج رویایی را در بلوگرانا می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ