فرانکی دی‌یونگ و پدری، دو ستاره مصدوم بارسا، بعد از مدتها بازگشته و امشب در دیدار مقابل اتلتیکو در میدان حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز نخست از آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۲۰۰ نفر فرآیند خود را تکمیل کردند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز نخست از آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۲۰۰ نفر فرآیند خود را تکمیل کردند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت 14 روز نخست از آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی 5200 نفر فرآیند خود را تکمیل کردند.
جیمز ترافورد، دروازه‌بان تیم ملی زیر 21 سال انگلیس، با مهار پنالتی در دیدار فینال، تورتمنت رویایی خود را تکمیل کرد.
سرخیو ریکو، دروازه‌بان پی‌اس‌جی، که مدتی پیش از کما بیرون آمده بود امروز با ترخیص از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.
شاگردان حسن رنگرز در پایان روز اول مسابقات بین المللی قرقیزستان، 3 مدال طلا و 2 مدال برنز کسب کردند.
نیوکسل در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-1 برایتون را از پیش رو بردارد.
مرکز توسعه آموزش مجازی، وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان ثبت درخواست رسیدگی به موارد خاص فرهنگیان مشمول رتبه‌بندی جهت ویرایش و تکمیل اعتراض به نتایج رتبه‌بندی در سامانه مربوطه خبر داد.
متقاضیان خرید خودرو از محصولات سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که حائز شرایط هستند از امروز به مدت ۳ روز می‌توانند نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.
در روز تلخ کشتی آزاد ایران در آسیا، علیرضا کریمی هم نتوانست در فینال از پس کشتی گیر قزاقستانی بربیاد.
یک عضو فراکسیون زنان مجلس لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار را تکمیل کننده قانون حمایت از خانواده دانست و گفت: یکی از مطالبات پرتکرار رهبری مساله مقابله با ظلم علیه زنان است. شاید اگر تاکیدات ایشان وجود نداشت هیچگاه چنین لایحه‌ای در دستور قوه قضائییه و دولت قرار نمی‌گرفت و به مجلس نمی‌رسید. امروز هم مجلس به پشتوانه همین نگاه فکری است که به دنبال تصویب این لایحه است.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تا پایان روز چهارم فروردین ماه،۵۵ درصد گنجایش اقامتی آماده‌سازی شده برای میزبانی در این استان تکمیل شده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: باقیمانده بندهای بودجه شهرداری تهران در روز سه شنبه بررسی و تصویب خواهد شد.
پرتاب برف به سوی بازیکنان و شعارهای تند علیه آنها، کابوس امشب یحیی گل‌محمدی را تکمیل کرد.
محمدرضا آزادی با گل تماشایی که وارد دروازه صنعت نفت کرد، یکی از بهترین گل های این فصل را به ثمر رساند.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
اردبیل- بعد از گذشت ۲ دهه از آغاز احداث راه آهن اردبیل- میانه، مسئولان هر روز برای تکمیل این پروژه وعده جدید می‌دهند در حالی که راه‌اندازی آن به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما قول داده بودیم که احکام رتبه بندی را پس از تکمیل مدارک ۴۵ روزه صادر کنیم، اما دیدیم هر چه زودتر برای افرادی که مدارکشان پیچیدگی زیادی ندارد و از یک تا سه سال تنها سنوات دارند رتبه‌بندی‌هایشان را بتوانیم صادر کنیم. برای آن معلمانی که حائز رتبه‌های آموزشیار معلم و استادیار معلم هستند.
طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
کالیدو کولیبالی، مدافع جدید چلسی، در سومین بازی اش در لیگ برتر از زمین اخراج شد.
خبرگزاری رویترز مدعی شد که آژانس اتمی روز چهارشنبه در گزارشی به کشورهای عضو که به رویت این خبرگزاری رسیده اعلام کرده است ایران نصب سه آبشار سانتریفیوژ IR-۶ را در نطنز تکمیل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ