پدری، ستاره جوان بارسلونا، که به دلیل مصدومیت همسترینگ دیدار دیشب تیمش مقابل رئال را از دست داد به ال‌کلاسیکوهای روز 5 آوریل در کوپا دل‌ری هم نخواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدری تمرینات بدنسازی را جدی‌تر از همیشه گرفته و دیروز در تمرینات به خوبی مشخص بود که از لحاظ بدنی چقدر پیشرفت کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان: پدر سنگدل در سنندج پس از بیهوشی فرزندانش، با سنگ به جمجمه دختر بزرگش زده و دختر کوچکش را نیز با فشردن گلو و انسداد راه تنفسی و خفگی به قتل می‌رساند.
پدری، ستاره جوان بارسا، می‌گوید بلوگرانا دوست داشت فصل گذشته در اروپا موفق‌تر باشد ولی قهرمانی لالیگا به این معنی است که بارسا فصل خوبی را پشت سر گذاشت.
پدری، ستاره بارسلونا، می‌گوید در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و رئال مادرید طرفدار سیتی است.
پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.
پدری و عثمان دمبله بازی برگشت برابر رئال در نیمه نهایی کوپا دل ری را نیز از دست خواهند داد.
فهرست رئال مادرید و بارسلونا برای ال‌کلاسیکو اعلام شد و هر دو تیم برای این بازی بزرگ غایبان مهمی دارند.
بدترین خبر در آستانه ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه برای بارسلونا از راه رسید و باشگاه کاتالان دریافت که پدری نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود.
با وجود تلاش فراوان، پدری نتوانست خود را به بازی برابر بیلبائو برساند و حالا امیدوار است بتواند به بازی 9 روز بعد برابر رئال برسد.
پدری، ستاره جوان بارسلونا، به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را لایق افتخارات اخیر دانست.
پدری هر دو بازی مقابل رئال را از دست داد!
بارسلونا در بازی برگشت برابر منچستریونایتد، پدری و گاوی را در اختیار نخواهد داشت.
پدری، ستاره جوان بارسا، که در دیدار امشب مقابل منچستریونایتد مصدوم شد 3 تا 4 هفته از میادین دور خواهد بود و دیدار برگشت مقابل یونایتد و ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.
مینا به یاد روز آشنایی اش با فرهاد افتاد. خسته بود. پدر جلوی پسر جوانی که به خواستگاری اش آمده بود، بدجوری با او رفتار کرده بود. پدر به خواستگار گفت: مینا خیلی دست و پا چلفتی است. عرضه هیچ کاری را ندارد. اصلاً شعور ندارد. این دختر دایم استراحت می‌کند. او ادامه داد: من دلم نمی‌خواهد پسر مردم را بدبخت کنم. من دلم نمی‌خواهد مردم پشت سرم فحش بدهند.
پدری معتقد است زدن یک گل و سپس عقب‌نشینی برای بارسا خطرناک است و باید یاد بگیرند با زدن چند گل، به حریفان اجازه خودنمایی ندهند.
در ضربات پنالتی لواندوفسکی، کسیه، فاتی و پدری برای بارسلونا و خوسه و مورون برای بتیس گل‌زنی کردند و خوانمی و کاروالیو ضربه پنالتی‌شان را از دست دادند.
با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن مشخص شد لیونل مسی چند هفته بعد از فتح جام جهانی در قطر به خاورمیانه برخواهد گشت و در یک مسابقه مقابل کریستیانو رونالدو قرار خواهد گرفت.
پدری، ستاره بارسلونا، می‌گوید راهنمایی‌های ژاوی دلیل اصلی گلزنی این تیم برابر اتلتیکو مادرید بوده است.
پدری، ستاره تیم ملی اسپانیا، دوست دارد برابر لیونل مسی به میدان برود.
پدری، ستاره تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، می‌گوید انتظار دارد لاروخا به فینال جام جهانی برسد و دوست دارد در فینال با آرژانتین و مسی روبرو شود.
پدرو گونزالس هافبک جوانِ اسپانیایی مدعی شده که اگر بتواند با اسپانیا فاتح جام جهانی شود، موهای خود را از ته می تراشد.
پدری، ستاره بارسلونا، معتقد است که حذف از لیگ قهرمانان حق این تیم بوده است.
مجموع ارزش یازده بازیکن ثابت رئال در ال‌کلاسیکو بیشتر از بارسلوناست. در ال‌کلاسیکوی فردا وینیسیوس و پدری نیز با ارزش‌ترین ها هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ