کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پارس جنوبی را به دلیل برخی تخلفات مقابل استقلال با جریمه روبرو کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
عباس عبدی : مجازات‌های کلان مالی برای پوشش زنان نتیجه ندارد و این کار به نوعی پول درآوردن برای کسری بودجه است که نه قانونی است و نه اخلاقی. به جای آنکه تولید را تقویت کرد، دنبال کاستن از جیب مردم رفته‌اند. می‌دانید چرا؟ چون نمی‌توانید شلاق بزنید و زندان کنید، مردم برای نقض قواعد پوشش تعریف شده؛ چنین مجازات‌هایی را ناپسند می‌دانند، لذا راه میانبر پول درآوردن از طریق جریمه نقدی برگزیده شده است. غافل از اینکه جریمه مربوط به تخلفات و جرایم درجه پایین و عموما بدل از حبس است.
رئیس کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران و مدیران رسانه‌‎ای نکات عجیبی را به زبان آورد.
رئیس کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران و مدیران رسانه‌‎ای نکات عجیبی را به زبان آورد.
باشگاه بارسلونا که در این روز ها اوضاع مالی خوبی ندارد اکنون با یک جریمه هم روبرو شده است و به نظرت می رسد خوان لاپورتا شرایط سختی را در باشگاه دارد.
باشگاه بارسلونا به دلیل اشتباهاتی در گزارش صورتحساب مالی خود در سال 2022 از سوی یوفا 500 هزار یورو جریمه شد.
باشگاه تراکتور با جریمه مالی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.
معاون سابق نظارت بانک مرکزی یکی از عوامل شکل‌گیری ناترازی در نظام بانکی را تسهیلات تکلیفی دانست و گفت: بانک‌ها در سال گذشته بابت عدم پرداخت وام مسکن، مجموعاً بیش از ۹۵ همت جریمه مالی شدند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محرومیت نسبتا سنگینی برای مهاجم گابنی گل‌گهر درنظر گرفت.
دو باشگاه سپاهان و ملوان بخاطر رفتار تماشاگران‌شان تهدید به محرومیت از سوی کمیته انضباطی شدند.
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران و مدافع سپاهان اصفهان با محکومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روبرو شدند.
صبح امروز (شنبه ۶ اسفند ماه) نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۱۰  و با حضور ۲۳۴ نماینده آغاز شد.در این روز نمایندگان مجلس در ۳ شیفت صبح ، عصر و شب جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را در بخش درآمدی تا تبصره ۶ بررسی نمودند.
ممکن است که نامزد زیبای کریستیانو رونالدو در صورت رعایت نکردن قوانین پوشش در عربستان سعودی با جریمه‌های مالی مواجه شود.
اظهارات اخیر مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید احتمالا برای او عواقبی در پی دارد و در فدراسیون فوتبال اسپانیا علیه او پرونده ای تشکیل خواهد شد.
کمیته انضباطی مهدی تارتار را به خاطر اعتراض او به داوری در حاشیه دیدار با هوادار 10 میلیون تومان جریمه کرد.
لالیگا بارسلونا را در قضیه انتقال آندریاس کریستنسن به خاطر نقض فرپلی مالی جریمه مالی کرده بود ولی یوفا امروز این جریمه را باطل کرد.
ورود یک تماشاگر به زمین در جریان بازی شب گذشته بارسلونا و آلمریا برای بارسا تبعات مالی خواهد داشت.
تیم ردبول اتریش با وجود نقض قوانین مالی فرمول یک در دو فصل اخیر عناوین قهرمانی‌اش را از دست نخواهد داد.
یورکن کلوپ، مربی لیورپول، که در بازی برابر منچسترسیتی از داور کارت قرمز گرفته بود، شنبه می تواند تیمش را برابر لیدز همراهی کند.
محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه امام صادق گفت: قانون فعلی جرم انگاری کرده، زندان دارد. مجازات‌ها درست نیستند، نحوه برخورد پلیس با شهروندی که تخلف می کند مشخص نیست. دایره شرعی درست است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم فولاد خوزستان را محکوم به پرداخت جریمه مالی کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس امروز رای انضباطی توماس توخل، سرمربی چلسی و آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ