مدیر ارزیابی سلامت بانکی بانک مرکزی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده ۶ بانک در ماه گذشته و تاکنون ۹ بانک و مؤسسه اعتباری، جریمه شدند و سپرده قانونی آنها افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان منچستر یونایتد برای حضور در لورکوزن در تست پزشکی شرکت کرد.
امروز بانک مرکزی فهرست بدهکاران کلان بانکی را منتشر کرد، با این توضیح که تنها ۹ بانک در این لیست حضور دارند و علی رغم تاکید قانون بودجه، سایر بانک‌ها توجهی به این مطالبه قانونی نداشته اند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از متلاشی شدن ۹ باند تهیه و تولید مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در این راستا حدود ۲ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
رئیس پلیس مشهد گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند که ۳ تن از آنان بعد از تحمل ۹ سال زندان آزاد شده بودند، بیش از ۲۵ گرم طلا، ۲۵ سیم کارت، ۲۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی لوازم خانگی، یخچال، تلویزیون‌های ال سی دی، ماشین لباس شویی، تعدادی ضبط و پخش خودرو، ۶ قبضه خنجر و قمه، ۵ قوطی افشانه فلفل و ... کشف شد.
پس از سه سال افزایش مداوم رشد نقدینگی بانک مرکزی با همکاری دولت در سال ۱۴۰۱ توانست رشد نقدینگی را که مهمترین متغیر در کنترل تورم است، در مسیر نیل به میانگین بلندمدت این متغیر قرار دهد.
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سلیمانی از ۹ صبح امروز از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به‌سمت حرم مطهر آغاز شد. آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید بر پیکر آیت‌الله سلیمانی نماز خواند و پیکر آیت الله سلیمانی در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد. آیت‌الله شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری بود و سابقه امامت جمعه زاهدان و نمایندگی، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان را در کارنامه کاری خود داشت. آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در حادثه تیراندازی در بانک ملی بابلسر مورد سوءقصد قرار گرفت و در سن ۷۶ سالگی جان باخت.
جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری باند ۴ نفره از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۱۹۵ گرم انواع مواد روانگردان خبر داد.
بر اساس گزارش بانک مرکزی در خصوص تحولات بخش واقعی اقتصاد ایران در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱، نرخ رشد ارزش افزوده کشاورزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳.۷ واحد درصد افزایش یافته است.
امروز مطالبی همچون تداوم ریزش دلار در بازار،  فردا بورس منفی است یا مثبت؟، زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد، نماد بانک آینده باز می‌شود؟، با ارزش‌ترین نماد بورس و فرابورس، ۹ همت دارایی تحت مدیریت و ۹۵ درصد بازدهی، ۳ دلیل ریزش بورس در پایان سال ۱۴۰۱، خودروی ۵۰۰ میلیونی بازار کدام است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره زورگیری در محدوده شهر ری خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و دو قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد.
هفتمین روز از حراج سکه بورسی درحالی آغاز شده که با درخواست بانک مرکزی دامنه نوسان معاملات ۳۰ درصد شده و متقاضیان خرید ربع سکه بورسی از ساعت ۹ صبح امروز تا ۱۳ برای ثبت سفارش فرصت دارند.
طبق اعلام بانک مرکزی، بازار متشکل معاملات ارزی تا اطلاع ثانوی، همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۹ فعال است.
شرایط واردات طلا به کشور با مصوبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ بانک مرکزی تسهیل شد.
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: روزانه بیش از ۴۰۰ میلیون تراکنش بانکی انجام می‌شود و در ۹ ماه سال جاری ۶۹ میلیارد تراکنش بانکی در شاپرک ثبت شده است.
درحالی روابط عمومی بانک مرکزی از اتصال سامانه حواله های الکترونیک خبر می دهد که مدیرکل خزانه کشور خبر از قطع سامانه حواله الکترونیک از تاریخ ۶ دی تا ۹ دی ماه داده است.
با ورود همتی به ساختمان شیشه‌ای میرداماد، بسیاری امید داشتند که بازار ارز به پایان نوسان خود رسیده و رئیس‌جدید بانک مرکزی به زودی افسار نرخ ارز را خواهد کشید. امید‌ها به همتی برای حفظ ارزش پول ملی، اما تنها چند روز بیشتر دوام نداشت. روند صعودی نرخ ارز با آغاز به کار همتی ادامه یافت تا جایی که نرخ ارز تنها حدود یک ماه پس از آغاز به کار همتی و در میانه همان سال از کانال ۹ هزار تومان به بیش از ۱۵ هزار تومان رسید.
امروز مطالبی همچون ده خبر مهم برای بورس فردا، کدام نماد‌ها سهامداران خود را بیچاره کردند؟، بازدهی ۱،۳۹۰،۰۰۰ درصدی این نماد!، شرط واریز سود سهام عدالت چیست؟، ۹ نماد تعلیق شدند| این نماد‌ها تا چه تاریخی تعلیق خواهند بود؟، خبری مهم برای ۴ نماد پالایشی و یک نماد بانکی، آیا افزایش قیمت طلا هیجانی است؟، خبری مهم برای سهامداران وتجارت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
درحالی‌که تورم مسکن در کل شهر تهران در ماهی که گذشت ۸/ ۶ درصد بوده است، بر اساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت مسکن در پنج منطقه واقع در نیمه شمالی شهر شامل مناطق یک تا پنج در معاملات آبان امسال ۸ درصد بوده است. همچنین در مناطق واقع در نیمه جنوبی شهر تهران شامل مناطق ۹ تا ۲۰ میانگین قیمت در معاملات صورت‌گرفته طی آبان ماه ۵/ ۶ درصد بوده که به تغییرات میانگین شهر نزدیک‌تر است.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد ۲۵ آبان سال گذشته در جلسه شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور به تصویب رسید، اما اجرای آن با گذشت چندین ماه با وقفه مواجه بود تا اینکه حالا در آستانه ورود به نیم سال دوم و سرد سال، ابلاغیه آن به ۹ بانک ارسال شده است.
عینک هوشمند واقعیت افزوده XRAI Glass با تبدیل فوری صدا به نوشته، جامعه ناشنوایان را قادر می‌سازد تا به راحتی در مکالمات روزمره شرکت کنند.
دی ماه ۱۴۰۰ رئیس سازمان بورس وعده به خروج صندوق پالایش یکم از زیان داد حال کمتر از ۴۰ روز تا پایان سال باقی مانده، ولی همچنان این صندوق در زیان است.
با رصد و اشراف اطلاعاتی بر شبکه دلالان غیرمجاز ارزی، معاملات پنهان و مشکوک ارزی و رمزارز کشور، حساب‌های بانکی ۵۴۵ نفر از عوامل غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ