وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راهبرد صیانت از سبد سرمایه‌گذاری‌ها، شفافیت و پاسخگویی و توانمندسازی نیروی انسانی از جمله برنامه‌هایی است که در شستا پیگیری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس بالاخره بعد از چند روز به حمایت ها پاسخ داده و امروز یک رشد نسبتا خوب را تجربه کرد.
شاخص کل بورس امروز هم توانسته یک روند متعادل مثبت را داشته باشد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح‌های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز از روند رو به رشد فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
شاخص کل امروز با رشد خوب ۷۱ هزار واحدی جایگاه جدیدی را برای خود ایجاد کرد.
سید احسان خاندوزی گفت: با اتخاذ سیاست های اقتصادی از سوی دولت سیزدهم روند رشد نقدینگی کاهش یافت.
سید احسان خاندوزی گفت: با اتخاذ سیاست های اقتصادی از سوی دولت سیزدهم روند رشد نقدینگی کاهش یافت.
سید احسان خاندوزی گفت: با اتخاذ سیاست های اقتصادی از سوی دولت سیزدهم روند رشد نقدینگی کاهش یافت.
عملکرد ۱۱ ماهه حمل و نقل دریایی نشان از روند رو به رشد این صنعت در بخش های مختلف دارد.
بر اساس یک مطالعه جدید، عوارض شایع بارداری مانند دیابت بارداری و پره اکلامپسی (فشارخون بالا در بارداری) ممکن است رشد نوزاد را در رحم کُند نماید.
محققان به تازگی یک ترکیب فعال که روند رشد عصب‌ها را تقویت می‌کند در قارچی موسوم به یال شیر کشف کردند.
روند رو به رشد صنایع بورسی که از خرداد امسال آغاز شده در آذر به اوج خود رسیده است و در این ماه شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی به بالاترین سطح سال ۱۴۰۱ رسیده است.
درحالی‌که انتظار می‌رود رشد قیمت در سال۲۰۲۳ کاهش یابد، رشد اقتصادی در کنار افزایش نرخ‌های بهره نیز به‌شدت کاهش خواهد یافت. صندوق بین‌المللی پول تخمین زده است که اقتصاد جهانی در سال۲۰۲۳ تنها ۷/ ۲درصد رشد خواهد کرد؛ درحالی‌که در سال۲۰۲۲ این رقم ۲/ ۳درصد بود.
عملکرد ۸ ماهه حمل و نقل دریایی نشان از روند رو به رشد این صنعت در بخش های مختلف دارد.
بورس امروز با رشد بیش از ۱۸ هزار واحدی مواجه شده و توانست به جایگاه
الله‌کرم رضایی‌زاده کارگردان «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به بهانه اکران این مستند با موضوع تاریخچه و هواداران تیم فوتبال ملوان بندر انزلی،‌ به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
همزمان با تداوم روند صعودی بورس در مبادلات دیروز، مدیر صندوق توسعه بازارسرمایه اعلام کرد: اگر بازار سرمایه نیازمند حمایت‌های بیشتری باشد، میزان خریدهای خود را افزایش می‌دهیم.
بررسی آمارهای مقدماتی پولی و اعتباری در پایان مهرماه ۱۴۰۱ حاکی از تداوم روند کاهنده رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در سال جاری می‌باشد.
بررسی آمارهای مقدماتی پولی و اعتباری در پایان مهرماه 1401 حاکی از تداوم روند کاهنده رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در سال جاری می‌باشد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود اینکه بازی با سپاهان را باختیم ملی روند به رو به رشد تیم کاملا مشهود است.
هافبک تیم آلومینیوم اراک اعتقاد دارد روند تیمش روبه جلو است و در آینده بهتر از این هم کار خواهند کرد.
این نماد از ابتدای سال روند قیمتی صعودی شدیدی داشته است و قیمت سهام رشد بیش از ۹۶۶ درصد را در این شش ماهه تجربه کرده است. صورت‌های سود و زیان بهار از رشد ۳۳۸ درصدی سود خالص سه ماهه ابتدایی امسال به نسبت سال قبل خبر می‌دهد.
روند رشد دوازده ماهه پایه پولی با آغاز به کار دولت سیزدهم و متاثر از رویکرد انضباط گرایانه دولت و سیاست‌های پولی و نظارتی فعال بانک مرکزی به طور قابل ملاحظه‌ای کاهشی بوده است.
پل اینس، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو در روند بازسازی این باشگاه اختلال ایجاد می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ