اولویت سایپا درخصوص محصول کوییک. اس بر اتمام خودرو‌های ناقص کوییک. اس و افزایش تولید این محصول قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماسک در تازه‌ترین ادعای جنجالی خود اعلام کرد فناوری خودران کامل تسلا (موسوم به FSD) همین امسال در محصولات کمپانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام باقری ارومی با انتقاد از مجادله‌ها و بحث‌های بیهوده صورت گرفته بین چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر سر مقایسه خودرو‌های داخلی و خارجی و هزینه کردن از جایگاه والای ولایت و رهبری جهت اثبات نظراتشان تصریح کرد: اینکه خودرو‌های داخلی بی‌کیفیت و بسیار سطح پایین هستند، مساله‌ای بدیهی و غیرقابل دفاع است.
معاون وزیر صمت از ورود خودروهای برقی به حمل و نقل عمومی کشور تا پایان ۱۴۰۲ خبر داد و گفت نمونه‌های اولیه وارداتی خواهد بود؛ اما در میان‌مدت به طراحی و ساخت محصول ورود خواهیم کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پس از طی فرایند تایید لایحه واردات خودروهای کارکرده در شورای نگهبان، احتمالا این لایحه تا پایان تیر ماه برای اجرا به دولت ابلاغ شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پس از طی فرایند تایید لایحه واردات خودروهای کارکرده در شورای نگهبان، احتمالا این لایحه تا پایان تیر ماه برای اجرا به دولت ابلاغ شود.
اولین محموله خودروهای وارداتی گروه خودروسازی سایپا، در جهت تحقق اجرای قوانین و سیاست واردات خودرو كشور، ترخیص شد و قرار است تا پایان سال جاری در راستای تنظیم بازار خودرو و پاسخ مناسب به نیاز متقاضیان 100 هزار دستگاه خودرو چانگان از سوی گروه سایپا وارد شود.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: کیفیت خدمات معاینه فنی و دقت و صحت انجام کار در مراکز معاینه فنی شهر تهران ممتاز و برجسته است.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی ساعت ۲۴ امشب (۱۳ اسفند) پایان می‌یابد.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: اولین عرضه خودروهای وارداتی قبل از عید انجام و به دست مردم هم می رسد.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت با بیان اینکه قیمت خودروهای وارداتی توسط سازمان حمایت تعیین می شود، از تحویل اولین خودروها تا پایان سال خبر داد.
وزارت صمت وعده داده بود که تا پایان سال جاری ۱۰ درصد از خودروهای وارداتی را عرضه خواهد کرد با این حال امروز سوم اسفند ماه است و هنوز سازوکار فروش خودروهای خارجی مشخص نشده است.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: لازم است مالکان خودرو‌های سواری، جهت حصول اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت خود تا آخر سال ۱۴۰۱ حداقل یک بار سوخت گیری انجام دهند تا کارت سوخت آن‌ها باطل نگردد.
وقتی تصمیمی در شرایط اضطراری آلودگی هوا اتخاذ می‌شود، ولی در عمل نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بار آلودگی بگذارد قطعا باید تصمیمات سختگیرانه‌تری گرفته شود. بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن است که در این خصوص استاندار تهران باید هرچه سریعتر دستور برخورد و قطع گاز ادارات و دستگاه‌های دولتی پر مصرف و آن‌هایی که پس از پایان ساعت کاری دستگاه‌های گرمایشی خود را روشن می‌گذارند صادر کند.
واردات لوازم خانگی فعلاً آزاد نمی‌شود، جزئیات قیمت خودروهای اقتصادی، واردات ۱۰۰ هزار خودرو تا پایان سال و ۶ توافق وزارت صمت و بورس کالا از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
تسلا، سازنده خودرو‌های الکتریکی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۳ تولید انبوه سایبرتراک را آغاز کند.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو تا پایان سال اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودروی اقتصادی وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
با پایان یافتن خودروهای ناقص سایت تبریز، گروه صنعتی ایران‌خودرو با معضل خودرو ناقص برای همیشه خداحافظی کرد.
مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال چند محصول جدید در صنعت خودروسازی و اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال چند محصول جدید در صنعت خودروسازی و اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.
تصاویری در فضای مجازی دست به دست می‌شود از وضعیت صندلی‌های پرواز تهران - مشهد. البته نقص فنی هواپیمای شرکت وارش منجر به تاخیر در پرواز شد. پرواز تهران به مشهد ساعت ۱۰:۵۵ صبح هواپیمای وارش، که به علت نقص فنی و جایگزینی با هواپیمای دیگری، ساعت ۱۴ تیک آف کرد.
خلف وعده‌های مکرر خودروسازان برای افزایش کیفیت تا وعده‌های پوچ و بی سرانجام وزارت صمت، همگی از عواملی بودند که موجب شده افکار عمومی نسبت به موضوع بازار خودرو واکنش‌های تندی داشته باشند. متاسفانه بی عملی در این عرصه آنقدر اوج گرفت که حتی رهبر انقلاب در دو سخنرانی از سخنرانی اخیر خود، به این موضوع ورود داشته و گلایه‌های صریح خود را بیان کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ