سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه تعداد بازداشتی های ما حداقلی است گفت: ۱۷۰۰ نفر در مرحله تحقیقات آزاد شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درست است یا نادرست: پنیر باعث دیدن خواب های بد و پریشان شده و هضم آدامس هفت سال طول می‌کشد؟! ما توصیه های بهداشتی خوب، بد و دیوانه وار را مورد بررسی قرار می دهیم.
برخلاف ادعای دروغین برخی رسانه ها درخصوص تعداد عفو شدگان بازداشتی های اغتشاشات اخیر کمتر از نیم‌درصد بازداشتی های اخیر مشمول عفو نشدند.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
نماینده تربت جام در پاسخ به این سوال که در این اعتراضات آیا کسی دستگیر شد، اذعان کرد «یک تجمعی جلوی هلال احمر بوده است و مردم نسبت به نحوه توزیع چراغ‌ها اعتراض داشتند و آنجا اگر کسی هم دستگیر شده باشد قطعا با پادر میانی آزادش خواهیم کرد.»
نماینده مردم تبریز در مجلس در مورد پیگیری مجلس برای وضعیت بازداشتی های حوادث اخیر گفت: مشکل این است که ما به جای اینکه واقعیت ها و آن چیزی که هست را ببینیم تصورمان این است کسی که می خواهد آن واقعیت را مطرح کند آشوب به راه می اندازد و عامل خارجی است؛ این همه مردم که نمی توانند عامل خارجی باشند.
ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود و این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.
در دوران شاه معترضین خیلی شکنجه شدند، اما حاضر نشدند کوچکترین توهینی به امام انجام دهند تا آزاد شوند، اما ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر در بازداشتگاه گریه می‌کردند تا آزاد شوند، در زمان ما کسی در زندان گریه نمی‌کرد، مطالعه می‌کردند، روزه مستحبی می‌گرفتند نترس بودند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد
ابوذر نصرالهی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، به برخی از این افراد سودجو که با خانواده بازداشتی‌ها تماس می‌گیرند، اشاره می‌کند می‌گوید: برخی افراد که به ما مراجعه داشتند و جزء بازداشتی‌های اخیر بودند، اذعان کردند که از افرادی با آن‌ها تماس گرفته‌اند و مدعی بوده‌اند می‌توانند ظرف ۴۸ ساعت عزیزانشان را آزاد و پرونده را جمع کنند که در واقع یک باب کلاهبرداری جدید است که با توجه به وضعیت روحی‌ای که خانواده‌ها دارند این کلاهبرداری رایج شده است.
ضرغامی ادامه داد: امروز دختران جوان و دانش آموز ما بدون روسری در خیابان راه می‌روند. چه شد؟ اتفاقی افتاد؟
معاون اول قوه قضاییه گفت: بیش از ۹۰ درصد کسانی که در حوادث اخیر دستگیر شدند بعد از ۲۴ ساعت آزاد شدند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: بیش از ۹۰ درصد کسانی که در حوادث اخیر دستگیر شدند بعد از ۲۴ ساعت آزاد شدند.
نوری گفت: رسانه های خارجی و فضای مجازی که از سوی معاندین هدایت و مدیریت می شوند درباره اغتشاشات جوسازی کرده و تلاش داشتند علیه دانش آموزان کشورمان کارهایی را انجام دهند؛ برای مثال در ماجرای استان اردبیل مشاهده کردید که اتفاقی رخ نداد ولی سعی کردند جوسازی کنند؛ در قضیه استان اردبیل نیروی انتظامی وارد مدرسه نشده است اما آنها بدنبال فضاسازی منفی علیه جمهوری اسلامی هستند.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درخواست از رژیم صهیونیستی را برای آزاد کردن بازداشتی های فلسطینی و توقف روند طولانی مدت بازداشت اداری آنها تکرار کرد.
روایتی قابل تامل از مناطقی که به گفته بازداشتی های اغتشاشات اخیر در اینستاگرام سقوط کرده بود، اما حقیقت چیز دیگری بود.
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه تعداد بازداشتی های ما حداقلی است گفت: ۱۷۰۰ نفر در مرحله تحقیقات آزاد شده اند.
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه تعداد بازداشتی های ما حداقلی است گفت: ۱۷۰۰ نفر در مرحله تحقیقات آزاد شده اند.
در درگیری های شب گذشته دانشگاه شریف، کسی فوت نکرده است اما تعدادی از دانشجویان، اساتید و نیروهای حراست دانشگاه دچار آسیب دیدگی شدند.
توانگر نماینده تهران برخی پشت پرده های پرونده ادمین های بازداشتی تلگرامی را افشا کرد
معاون اول قوه قضاییه از کاهش تعداد کل متهمان بازداشتی در زندان های سراسر کشور خبرداد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خبر شبکه المیادین درباره پیش شرط جدید ریاض برای برقراری ارتباط با عربستان و آزادی همه بازداشتی های این جنبش در زندان های عربستان را از اساس تکذیب کرد.
شناسایی دو انبار احتکار مواد غذایی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ