درست است یا نادرست: پنیر باعث دیدن خواب های بد و پریشان شده و هضم آدامس هفت سال طول می‌کشد؟! ما توصیه های بهداشتی خوب، بد و دیوانه وار را مورد بررسی قرار می دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندورا با وجود اینکه یکی از کوچک‌ترین کشور‌های جهان است، اما حقایق زیاد و شگفت‌انگیزی درباره آن وجود دارد که هنوز نمیدانید.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
این نوع تفکر در رابطه تان به شما یادآوری می کند که دائماً تغییر خواهید کرد و با افراد مختلف در یک نفر آشنا خواهید شد. همانطور که چیزهای غیرمنتظره را در آغوش می گیرید، هم شما را سرپا نگه می دارد و هم سازگاری را تقویت می کند.
برخی از اثرگذارترین حاکمان در سراسر تاریخ این نکته ساده که «دانش، قدرت است» را تأیید کرده‌اند. پذیرش این حقیقت از سمت آن‌ها به ساخت بنا‌های تاریخی‌ای برای دنبال کردن دانش و حفظ خرد انسانی منجر شد.
اوپنهایمر یک فیزیکدان با خلق‌وخوی شفاهی بود. او برای فهم جهان فقط به ریاضی متکی نبود؛ او به دنبال راهی بود که بتواند جهان را در قالب واژگان توصیف کند. شیوایی بلاغی او و فضائلش در مورد موضوعاتی خارج از علم فیزیک، او را به سخنرانی جذاب تبدیل کرده بود.
یک مجله آمریکایی با انتشار مطلبی، ضمن بررسی وقایع رخ‌داده طی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، به موضوعاتی پرداخته که پس از این حمله، رژیم صهیونیستی را آزار می‌دهد.
برای نادر جهانبانی، جایگاهی فراتر از جایگاه حقیقی دوران خدمتش در ارتش شاهنشاهی ساخته شده است؛ جایگاهی که هدف از تبلیغ آن، امر دیگری به نظر می‌رسد.
عاشق شدن یک مسیر زیبا و غیر قابل پیش بینی است که می تواند هم هیجان انگیز و هم چالش برانگیز باشد.
اما چرا روند ابتلا به آلرژی در حال افزایش است؟ عواملی در این مورد دخیل هستند از جمله: حرکت انبوه مردم به شهر‌ها در طول صنعتی شدن، عدم دسترسی ما به نور در طول روز، تماس با حیوانات، خاک و گیاهان بومی.
جعفر سلمانی می گوید بابت شکست در دربی از هواداران عذرخواهی می کند اما شایعات برخی رسانه های معلوم الحال علیه او صحت ندارد.
بازه زمانی عصر آهن در نقاط مختلف جهان متفاوت است، و دلیل آن متفاوت بودن زمان شروع استفاده از آهن در نقاط مختلف دنیاست. با این‌حال، بریتانیا بین سال‌های ۵۰۰ قبل از میلاد تا ۴۳ پس از میلاد در عصر آهن قرار داشت.
یکی دیگر از شگفتی‌های ژاپن حمام‌های سنتی آن به نام «اوفورو» (Ofuro) است که از چوب ساخته می‌شود. وان‌های حمام اوفورو را می‌توان در هر آپارتمان ژاپنی‌ای یافت و حمام در آن یک مناسک تمام عیار است. فرد ابتدا در آب فرو می‌رود به طوری که آب تا شانه هایش را بپوشاند و سپس دریچه‌ی چوبی وان را روی آن می‌گذارد تا گرمای آب حفظ شود.
منصور حقیقت‌پور گفت: به نظر من طیف وسیعی از اصلاح‌طلبان در انتخابات حاضر می‌شوند و مطالبات خود را از طریق انتخابات دنبال می‌کنند.
با توجه به ظاهر پفی ابر‌ها و معلق بودن شان در آسمان، این تصور رایج وجود دارد که آن‌ها سبک هستند. اما ابر‌های کومولوس یا کومه ای، یعنی همان ابر‌های سفید و پفی که اغلب در تابستان می‌بینیم، وزن بسیار زیادی دارند. با توجه به چگالی ابر و قطرات آب درون آن، علم می‌گوید چنین ابر‌های کومولوسی نزدیک به ۵۰۰ هزار کیلوگرم وزن دارند، یعنی چیزی معادل ۱۰۰ رأس فیل.
زامبی‌ها آخرین چیزی بودند که کارولین الیا انتظار داشت در حیاط خانه اش پیدا کند.
یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویندوز توسط کارآموزی به نام وز چری نوشته شد. چری در اینباره گفته: «این بازی را وقتی کارآموز مایکروسافت بودم، خارج ساعات کاری ام در تابستان سال ۱۹۸۸ برای ویندوز ۲.۱ نوشتم. آن زمان دانشجو بودم و به جای درس خواندن برای امتحانات پایان ترم روی یک کامپیوتر مک پاسور بازی می‌کردم و می‌خواستم یک نسخه از آن را برای خودم روی ویندوز هم داشته باشم.»
از آنجایی که گربه‌ها در سن چهار ماهگی به توانایی باردار شدن دست می‌یابند، چرخه تولد بالاتری دارند. گربه‌ها هر دو تا سه هفته به گرما می‌روند. گربه در هر بارداری به طور متوسط چهار بچه گربه حمل می‌کند. اما برخی از گربه‌ها حتی ممکن است در یک بارداری تا ۱۲ بچه گربه به دنیا بیاورند.
مار‌های بدون فلس از رنگ‌های بسیار روشن گرفته تا پوست صاف و شبیه گل ختمی، حیواناتی با ویژگی‌های منحصر به فرد هستند.
انسان‌هایی که قبل از مردم کلوویس در آمریکا زندگی می‌کرده‌اند، احتمالا مدت‌ها قبل از باز شدن این مسیر بدون یخ به این سرزمین مهاجرت کرده‌اند.
برنامه‌های غذایی، غذاهای متنوعی را ارائه می‌کردند و ما نشان دادیم که یک برنامه غذایی سالم می‌تواند گزینه‌های متنوعی برای افرادی که در تلاش برای تغذیه سالم هستند داشته باشد. علاوه بر این، سیب‌زمینی یک سبزی نسبتاً ارزان برای استفاده در رژیم‌ غذایی است.
در روزهای اخیر فیلمی مبنی بر حمله ماموران یگان ویژه به یک مغازه در فضای مجازی منتشر شد که در این مطلب واقعیت این فیلم بررسی می شود.
دو بازیکن جوان تراکتور این روزها به تمرینات تیم تازه تاسیس مس‌سونگون اضافه شده‌اند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت حقیقت ماجرای ایستادن یک زن روی خودروی پلیس را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ