متهم این پرونده جنایی که فهمید چاره‌ای جز بیان حقیقت ندارد، درباره ماجرای قتل «محمد – س» گفت: «ف – ک» (همسر مقتول) از بستگان من است که با شوهرش اختلاف شدیدی داشت. آن‌ها ۱۵ سال قبل با هم ازدواج کرده بودند و فرزندی هم نداشتند، اما «ف – ک» به دلیل کتک کاری‌های همسرش و سختی‌هایی که در زندگی می‌کشید از من خواست تا شوهر او را در قبال مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون به قتل برسانم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصوریان می‌خواد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، بار دیگر علاقه‌اش به این باشگاه را ابراز کرد.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
مدیرعامل پرسپولیس وعده جدید برای پرداخت پاداش قهرمانی های فصل گذشته اعضای تیم داد.
دبیرکل ملی المپیک وعده واگذاری مسکن به قهرمانان رقابت های آسیایی را داد.
وعده بودجه ۲هزار میلیارد تومانی در کمیته المپیک
وینگر فصل گذشته سپاهان با پستی احساسی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر قدرت افزایی روز افزون سپاه برای پاسداری از انقلاب و صیانت از امنیت ملی و آرامش مردم ایران گفت: سامانه‌ها و توانمندی‌های راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه به زودی رونمایی می‌شود.
وینیسیوس جونیور و رودریگو، دو ستاره برزیلی رئال مادرید، قصد دارند نامشان را در تاریخ این باشگاه جاودانه کنند.
باشگاه استقلال از شروع تمرینات این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر خبر داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه تمام توانش را برای خرید مهاجم به کار خواهد گرفت.
مدیرعامل استقلال توانسته از برخی منابع پولی را تهیه کند و این مبلغ به زودی به حساب باشگاه خواهد نشست.
در حالی که چند روزی است با عبور از بهار به تابستان رسیده ایم، طبق وعده مسئولان وزارت صمت بایستی تا به امروز ۲۰۰ هزار خودروی خارجی وارد کشور می‌شد. وعده‌ای که ۱۰۰ هزارتای آن در سه ماه پایانی سال قبل و ۱۰۰ هزارتای دیگر نیز در سه ماه ابتدایی امسال بایستی محقق می‌شد.
رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، یک وعده استفاده از قلیان را صد برابر مضرتر از استعمال ۱۰۰ نخ سیگار عنوان کرد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت شروع می‌شود که متقاضیان باید ۱۰۰ میلیون تومان در حساب خود به نام سازمان حمایت مسدود کنند.
کوپل، این سرهنگ ارتش اوکراین که نزدیک به ۵۰۰ نفر نیرو تحت امر خود دارد، روایت می‌کند که نیروهایش در فصل زمستان و پس از حمله روسیه به شهر سولدار در ۲۰ کیلومتری شمال غرب باخموت این شهر را تخلیه کردند. او به یاد می‌آورد که چگونه صد‌ها نفر از سربازانش مواضع خود را ترک کردند و با فرار خود باعث سقوط شهر شدند: از میان ۵۰۰ سربازی که در ابتدای جنگ تحت فرمان من بودند، دست‌کم ۱۰۰ نفر کشته و ۴۰۰ نفر زخمی شدند تا کل افراد گروه من تغییر کرده باشند. ۱۰۰ سرباز جدید به من دادند و من حتی فرصت نداشتم آن‌ها را برای رفتن به جنگ آماده کنم.
دیروز ۱۰۰ کارمند سابق توئیتر این شرکت را به نقض قوانین مختلف متهم کردند. ریشه این اتهامات خریدشرکت توسط ایلان ماسک، هدف گرفتن کارمندان زن برای اخراج و عدم پرداخت پاداش های وعده داده شده بود.
مطالعه مؤسسه تحقیقاتی نوآوری تغذیه و سلامت دانشگاه ادیت کوان استرالیا نشان داد زنانی که بیش از ۱۰۰ میکروگرم ویتامین K ۱ مصرف کردند (معادل حدود ۱۲۵ گرم سبزیجات با برگ تیره یا یک تا دو وعده سبزیجات) در مقایسه با شرکت کنندگانی که کمتر از ۶۰ میکروگرم در روز از این ویتامین مصرف می‌کردند، ۳۱ درصد کمتر در معرض خطر شکستگی قرار داشتند. دستورالعمل فعلی مصرف کافی ویتامین K در استرالیا برای زنان ۶۰ میکروگرم در روز است.
زاهدان- رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، در حکمی اجرای ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم را تا سقف ۱۰۰ درصد تا پایان سال جاری به مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان تفویض کرد.
شهردار تهران در حالی وعده ساخت و ایجاد ۱۰۰ میدان و بازارچه میوه و تره بار را تا پایان سال داده است که در پنجمین «شنبه‌های امید و افتخار» صرفاً ۳ افتتاح صورت گرفت.
خادمان موکب "آیلند" به مدت ۱۰ شبانه روز از ۱۴ تا پایان روز ۲۳ شهریور ماه جاری، روزانه ۱۰ هزار وعده غذایی و میان وعده را در سه نوبت و در مجموع ۱۰۰ هزار بسته غذایی را بین زائران اربعین حسینی توزیع می‌کنند.
گوچپن (Qoojpn) و تیمون (Tmon) با وعده سود ۱۰۰ درصدی در ۱۷ تا ۱۸ روز توانستند مردم را فریب دهند. آن‌ها ابتدا اعلام کردند که یک فروشگاه آنلاین کره‌ای هستند. مدعی بودند که اگر هرکس به عنوان مثال ۵۰۰ دلار به شکل تتر در سایت آن‌ها سرمایه‌گذار کند، ۱۸ روز بعد می‌تواند هزار دلار برداشت کند، اما بعد مشخص شد که ادعای آن‌ها دروغین است و آن‌ها هیچ ارتباطی با آنلاین‌شاپ کره‌ای ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ