شهردار تهران در حالی وعده ساخت و ایجاد ۱۰۰ میدان و بازارچه میوه و تره بار را تا پایان سال داده است که در پنجمین «شنبه‌های امید و افتخار» صرفاً ۳ افتتاح صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
محققان دریافته‌اند که خوردن تخم‌مرغ به عنوان وعده صبحانه در کودکان، اسید‌های امگا ۳ مورد نیاز را تأمین می‌کند و باعث تقویت انتقال‌دهنده‌های عصبی در مغز کودک می‌شود. هم‌چنین تخم‌مرغ حاوی ویتامین E است که به مبارزه با افسردگی کمک می‌کند. تخم مرغ منبع خوبی از مواد مغذی برای رشد و نمو است و به طور قابل توجهی فرایند رشد را در کودکان خردسال بهبود می‌بخشد.
یورگن کلوپ انتظار دارد که لیورپول قبل از بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل چلسی در ماه آینده، حرکت های بیشتری در بازار نقل و انتقالات انجام دهد.
مصرف میان وعده در اواخر شب، به ویژه، مانع از سوزاندن چربی در بدن می‌شود به این دلیل است که بدن هنوز از کربوهیدرات‌های قابل دسترس استفاده می‌کند که به تازگی خورده شده‌اند با این حال، افرادی که در عصر کمتر غذا می‌خورند، روشی را پیش می‌برند که بدن شروع به سوزاندن چربی می‌کند.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تیم ایران بهترین نتیجه ممکن را در دیدار با آلمان کسب کند.
افزودن بادام به رژیم غذایی نیم ساعت قبل از هر سه وعده غذایی اصلی در روز می‌تواند از پیشرفت دیابت جلوگیری کند. این مطالعه نشان داده که ما می‌توانیم سطح قند خون افراد پیش دیابتی را به کمک این استراتژی به حالت عادی بازگردانیم. در واقع روش مذکور به معکوس سازی پیش دیابت یا عدم تحمل گلوکز یاری می‌رساند.
در واقع به جای ۱.۳۲۰ میلیون شغل وعده داده شده در سال ۱۴۰۱، فقط ۲۶۳ هزار شغل ایجاد شده است. یعنی ۲۰ درصد آنچه وعده داده شده است؛ اگر مبنا را هم یک میلیون شغل وعده داده شده در انتخابات بدانیم فقط ۲۶ درصد آن محقق شده است. این آمار رسمی کشور است و امیدواریم که مسوولان دولتی از تحلیل آن ناراحت نشوند، زیرا وعده داده‌اند ولی عمل نکرده‌اند و اکنون باید توضیح بدهند چرا محقق نشده؟ آیا از ابتدا برآورد درستی نداشتند؟ یا مدیران دولت ضعیف هستند؟ یا برنامه قابل قبولی برای تحقق این وعده ندارند؟
ممکن است مواد پروتئینی، اسموتی میوه‌ای یا ترکیب پنیر و کراکر میان وعده مورد علاقه شما باشد و کمک کند تا برای تمرین ورزشی آماده شوید یا بعد از ورزش ریکاوری کنید.
دیروز رادیو RMC فاش کرد که کیلیان امباپه با اولتراهای PSG دیدار داشته و به آنها وعده فتح لیگ قهرمانان در فصل بعد را داده است. طبق ادعای مارکا، رئال دیگر اهمیتی به امباپه نمی‌دهد.
خانواده «حمید نوری» ایرانی زندانی در سوئد، اطلاعاتی در خصوص آخرین اخبار، حواشی و نیز پرونده وی در دادگاه تجدید نظر را مطرح کردند.
ساری - فصل شالیکاری در دشت‌های مازندران از سر گرفته شد و شالیکاران بی رمق تر از سال‌های قبل به شالیزارها پاگذاشتند چرا که وعده های پارسال امسال سراب بود.
ساری - فصل شالیکاری در دشت‌های مازندران از سر گرفته شد و شالیکاری بی رمق تر از سال‌های قبل به شالیزارها پاگذاشتند چرا که وعده های پارسال امسال سراب بود.
مدیران لیورپول قصد دارند بودجه قابل توجهی برای خرید بازیکن را در تابستان آینده در اختیار یورگن کلوپ قرار دهند.
نیشابور ـ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هموطنان وعده داد تا قبل از سال جدید بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت که برایشان نگران کننده بوده، رفع می‌شود.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل تاکید کرد: آمریکا اکنون توپ را در زمین خود دارد. باید نشان دهد که صادق، قابل اعتماد و قادر به اجرای وعده هایش است. اکنون وقت اقدام است.
همتی نوشت: از وعده نیم و سپس تک رقمی کردن تورم خبری نیست، رشد ۸ و تقویت پول ملی و وصل نکردن سفره مردم به مذاکرات هم پیشکش البته در بوق‌های تبلیغاتیتان در دستاورد سازی موهومی پیشتازید.
مسکن تدریجی در قالب خانه‌های ویلایی با فراهم ساختن ایجاد سکونت‌گاهی امن و ایمن در کوتاه مدت، مانعی در برابر فشار‌های تورمی و تکانه‌های اقتصادی در بازار مسکن خواهد بود.
بازیکنان استقلال در انتظار تحقق وعده مدیرعامل باشگاه برای پرداخت پول قبل از دربی هستند.
کیهان: تجربه حدود ۱۵ ماه گذشته نشان می‌دهد پروژه نهضت ملی مسکن، دست‌کم با چهار کاستی شامل زمین مرغوب و قابل ساخت، تسهیلات بانکی، آورده متقاضیان و اشتباهات در برنامه‌ریزی مواجه بوده است. تورم مصالح ساختمانی نیز دائماً برآورد‌ها از قیمت تمام شده را تغییر داده است.
مسکن یک طبقه ای یا ویلایی به دلیل امکان ساخت تدریجی آن، سرعت ساخت و ساز آن قابل مقایسه با چندطبقه ای نیست و میتواند ضامن تحقق وعده ساخت چهار میلیون مسکن باشد.
مادامی که برای مردم یک فضای امن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری ایجاد نشود، مداوم شاهد خروج سرمایه حقیقی‌ها از بازار خواهیم بود؛ لذا باید هرچه سریع‌تر اقداماتی که در وعده داده شده بود، اجرایی شود
دولت سیزدهم وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی را در مدت 4 سال فعالیتش داده است موضوعی که در صورت تحقق آن می تواند بخشی از چرخ اقتصاد را به گردش دراورد و کمک قابل توجهی به خانه دار شدن مردم کند.
وزیر کشور گفت: در کنار طرح آبرسانی کار دیگری صورت گرفته است که با گرفتن خط لوله دیگری، قبل از راه‌اندازی خط اصلی تالوار، به آبرسانی بهتر همدان کمک می‌شود.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای فراجا در پاسخ به این سوال که کلاهبرداری به روش تیمون۵۵ چگونه است، گفت: این نوع کلاهبرداری نیز به این صورت است که کلاهبرداران وعده دریافت سود دوبرابر به ازای هرماه در قالب رمزارز‌ها را تبلیغ می‌کنند و گا‌ها پرداخت چنین سود‌هایی به مدت چندین ماه صورت می‌گیرد و بعد از تشکیل شبکه‌های هرمی به طور ناگهانی سایت یا پلتفرم مربوطه بارگذاری نمی‌شود و قابل پیگیری نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ