عضو شورای شهر تهران گفت:دشمنان داروها را تحریم کردند اما از کشته‌ها و اغتشاشات حمایت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) گفت:دوری جوانان ما از معارف الهی و بیگانگی با دین پس از ۴۳ سال که منجر به کج‌روی‌ها در نتیجه تحریک دشمنان است جای تأمل و ریشه‌یابی دارد و زودتر باید برای مقابله با آن اقدام شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: جهاد تبیین کاربرد اساسی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در سیاست خارجی هماهنگی وجود دارد، همه چیز در چارچوب نظام و زیر نظر رئیس‌جمهور است و دشمنان بدانند، اختلافی نیست.
رئیس قوه قضائیه گفت: این شکوه حضور، پیام وحدت در داخل دارد و به دشمنان نیز این پیام را مخابره می‌کند که با اقدامات مذبوحانه خود برای جداسازی مردم از انقلاب اسلامی، ره به جایی نمی‎‌برند.
روزنامه دولت نوشت: جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.
سخنگوی دولت افزود: این نمونه سخن خداوند است که می‌فرماید شهدا زنده هستند و ما می‌بینیم که مسیرشان ادامه دارد و نقش‌آفرینی که در دوران حیات‌ مادی‌شان داشتند، امروز همچنان پابرجاست و این به برکت اخلاص در راه خدا است.
فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: اجرای موفق این رزمایش به دشمنان نشان می‌دهد که هر زمان و هر کجا علیه تمامیت ارضی کشور اقدام کنند، جواب پشیمان‌کننده‌ای دریافت خواهند کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من قبول دارم که رسانه‌های خارجی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و فضای مجازی در رابطه با اتفاقات اخیر ایران سنگ تمام گذاشتند و بدون شک به دنبال براندازی هستند، اما ما باید یک نکته را دقت کنیم که ما چه کرده‌ایم که حرف‌های دشمنان روی بخشی از مردم ما اثر می‌گذارد؟ در دوران اوج اپیدمی، معمولا کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، کرونا آن‌ها را از پای در می‌آورد و من معتقد هستم الان در درون کشور هم ما با بیماری زمینه‌ای مواجه هستیم.
فرمانده کل انتظامی گفت: فوت مرحوم مهسا امینی برای دشمنان یک بهانه بود تا بتوانند از این طریق امنیت و آرامش مردم را خدشه دار و نقشه‌های خود را در راستای براندازی نظام پیاده کنند.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: مشکلاتی در جامعه وجود دارد که دشمنان هم برای رسیدن به اهداف خود همانند مگسی بر روی این زخم‌ها می‌نشینند.
ایران در شرایطی نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را به‌دست آورد که در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشار‌های روحی و روانی بود؛ فشار‌هایی که به طرق مختلف از جانب دشمنان تابلودار و همیشگی و مزدوران داخلی و خارجی به تیم وارد می‌شد. با این حال اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به ویژه در دیدار با تیم‌های ولز و آمریکا تمام توان خود را به کار گرفتند و علی‌رغم شایستگی از صعود به دور بعدی بازماندند.
رئیسی گفت: حقد و کینه دشمنان از همین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و عظیم ناشی شده و قطعاً برای آن‌ها پذیرفتنی نیست که کشوری تحت تحریم نه تنها ۹۵ درصد از دارو‌های مورد نیاز مردمش را در داخل تولید کند، بلکه به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.
کدخدایی بر ضرورت تقویت دستگاه‌های امنیتی تاکید کرد و گفت: ایران در معرض دشمنی‌های بسیاری قرار دارد و در هر دوره شاهد بروز غائله‌هایی بودیم، اما آن غائله‌ها با حضور و پشتیبانی مردم پایان یافت. این اغتشاشات نیز با حضور مردم در صحنه به پایان خواهد رسید.
در حالی که دشمنان ایران در تلاش بودند تا راهی برای از بین بردن توان دفاعی آن بیابند، تهران از موشک مافوق صوت خود که مشابه موشک های مافوق صوت کشورهای بزرگ نظامی است، رونمایی کرد.
در حالی که دشمنان ایران در تلاش بودند تا راهی برای از بین بردن توان دفاعی آن بیابند، تهران از موشک مافوق صوت خود که مشابه موشک های مافوق صوت کشورهای بزرگ نظامی است، رونمایی کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهر‌های مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کار‌های خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند، اما جز شکست نصیب شان نشد.
میلیاردر معروف آمریکایی نسبت به فعالیت تارنمای جنجالی که به اصطلاح دشمنان کی‌یف را فهرست‌بندی کرده و نام خود او نیز برای چند ساعت به آن فهرست اضافه شد، ابراز نگرانی کرد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
رضایی با اشاره به اینکه تعدادی از این افراد در سایه همین امنیت که زحمتکشان انتظامی عهده دار آن هستند رشد کرده اند خاطرنشان کرد: باید بگوییم که در ریختن خون شهدایی همچون "کرم پور" افرادی که با تشویش اذهان مردم به آشوب طلبی دامن می زنند، دخیل هستند.
مفتی یمن در کنفرانس سالیانه علمای دینی این کشور تأکید کرد که مقابله با تجاوز و اشغالگری بیگانگان، از جمله وظایف و مسئولیت های اساسی علما است.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره برای شنیدن حرف حق گوش شنوایی دارد، گفت:اجازه نخواهیم داد که عده‌ای با تحریک دشمنان این ملت و نظام، امنیت کشور را به خطر بیاندازند.
آیت الله سعیدی ضمن اظهار تأسّف به خاطر فوت خانمی که در تهران اتفاق افتاد اظهار کرد: در پیش آمد‌های مهم اجتماعی و سیاسی نباید جمهوری اسلامی، پلیس و نهاد‌های قانونی را بی‌دلیل و صرفاً بر پایه شایعات متهم به شکنجه و بی‌کفایتی برای حفظ جان شهروندان کرد و هم نوا با دشمنان در آتش فتنه، تحریک احساسات و جریجه دار کردن افکار عمومی مشارکت کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: دشمنان اسلام بدانند ما ملت امام حسین (ع) هستیم و در جامعه وحدت ملی وجود دارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر این که این تیم دشمنان و رقبای زیادی دارد گفت: مهم این است که تیم ما از همه اینها قویتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ