نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: مشکلاتی در جامعه وجود دارد که دشمنان هم برای رسیدن به اهداف خود همانند مگسی بر روی این زخم‌ها می‌نشینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهر‌های سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشور‌های اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان "ایران" را مانند شهرهای سوریه می‌خواهند، گفت: آنها برای ‌برهم زدن "امنیت"‌ برنامه‌‌ دارند و در این مسیر از تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور در بخشی از مصاحبه با رسانه ونزوئلایی گفت: ایران در تاریخ دشمنان زیادی مانند مغول‌ها، عرب‌ها، ترک‌ها داشته، ولی آن‌ها نتوانسته‌اند فرهنگ و زبان و آداب و رسوم ایران را عوض کنند.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه توطئه دشمنان برای سقوط ۲۱ روزه صنعا مانند بغداد شکست خورد، گفت آمریکا برای توجیه حضور نظامی خود در یمن از القاعده و داعش حمایت می‌کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکرهای شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی گفت: نیروهای مسلح حتما و قطعا مانند گذشته انتقام خون این دو شهید را از دشمنان اسلام و رژیم اشغالگر به سختی خواهند گرفت.
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
سخنگوی سپاه گفت: در جریان مسمویت‌های اخیر دانش آموزان صرف نظر از اینکه عوامل چیست این مساله مطرح است که با عرض شرمندگی بعضی‌ها در داخل بدشان نمی‌آید که بگویند این مسمومیت‌ها کار نظام است که دقیقا مانند حرف حاج قاسم بود. حالا اصحاب رسانه به این مسئله فکر کنید که چه اتفاقی افتاده است؟ برخی از اصحاب رسانه همگام با دشمنان می‌تازند.
کیهان نوشت: اخیراً عناصر متعددی مانند عباس عبدی در اعتماد و عباس آخوندی در شرق تلاش کردند تا کاملاً دشمنان ملت ایران را در ماجرای «مسموم‌سازی مدارس» تبرئه کنند و در عوض بدون کمترین سند و مدرک و دلیل، نیرو‌های مذهبی و نظام را متهم نمایند.
اراک- رئیس قوه قضاییه با اشاره به ناکامی دشمنان در توطئه های اخیر در کشور گفت: باید تلاش کنیم تا از فشار معیشتی مردم کاسته شود.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:حزب اتحاد ملت مانند دشمنان بیگانه ایران، از قبیل آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمی‌خواهد پیام راهپیمایی عظیم مردم ایران را درک کند.
مردم ایران با شعارهایی مانند «منافق وطن سوز/ خائن آتش افروز» پاسخ مناسبی به دشمنان داخلی و خارجی استقلال کشور در چهل و چهارمین جشن استقلال ایران دادند.
فرمانده دانشگاه افسری گفت: دشمنان همواره از فعالیت‌های سپاه و نیروهای اطلاعاتی سپاه ناراحت هستند زیرا پیچیده‌ترین توطئه‌ها مانند جنگ ترکیبی اخیر دشمنان را با شکست مواجه می‌سازد.
قاسم جعفری معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: این حوادث برنامه ریزی شده بود؛ جریان فوت مرحومه مهسا امینی فقط یک نقطه‌ای برای شروع فاز عملیاتی بود. دشمنان به دنبال یک نقطه شروع و زمانی می‌گشتند، اما احساس کردند فوت مهسا امینی همه گسل‌های فعال را دارد و می‌توانند گسل‌های مختلف مانند حوزه‌های آزادی زنان، قومیتی، مذهبی و جوان و ... را ایجاد کنند. پدر مهسا امینی هم در ادامه با کنار گذاشتن اخلاق دینداری گفت دختر من جز بیماری سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه نکرده است که اگر جوانمرد بود می‌گفت دختر من بیماری زمینه‌ای داشت و قضیه می‌توانست بسیار متفاوت باشد.
نوری با اشاره به مطالعه‌ای که در دانشگاه استنفورد با عنوان۲۰۴۰ در حوزه حکمرانی انجام شده است، گفت: این دانشگاه پول گرفته است تا در مطالعات خود اعلام کند که فساد در جمهوری اسلامی سیستماتیک است و دیگر اینکه بگویند پیشرفت‌های جمهوری اسلامی نمایشی است، اما بعد‌ها مشاهده کردند که بسیاری از اقدامات مانند واکسیناسیون حداکثری در ایران نمایشی نبوده است سپس خواستند که با اقدامات نامناسب، مدارس و دانشگاه‌ها را به تعطیلی بکشانند بنابراین باید مراقب باشیم که چنین تفکراتی از سوی بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان القا نشود.
طحان نظیف گفت: البته مردم مانند همیشه خط خودشان را از اغتشاشات جدا کردند و دشمنان را ناکام گذاشتند و گفت: قانون اساسی ما حق برگزاری تجمعات را به رسمیت شناخته است و ما اعتراض را از اغتشاش جدا می‌دانیم، اما باید توجه داشت که دشمن به دنبال سوءاستفاده از اعتراضات و تبدیل آن‌ها به اغتشاشات بود؛ لذا باید مسیری پیش‌بینی شود تا از اعتراض‌ها صیانت شود.
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: آنچه مورد تهدید و هجمه دشمنان قرار گرفته، اصل نظام اسلامی و قدرت روزافزون آن است و موضوعاتی مانند حجاب و بی‌حجابی برای آن‌ها تنها یک بهانه است.
سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو گفت: هر چند تاریخ نشان داده کشور‌هایی مانند فرانسه همواره در صف دشمنان ملت ایران ایستاده‌اند لذا اقدامات اخیر آن‌ها تازگی ندارد؛ به عنوان مثال میراژ‌های فرانسوی که برای بمباران در اختیار صدام قرار داشت یکی از اقدامات ضدایرانی پاریس محسوب می‌شود.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: در اتفاقات اخیر موضوع در حقیقت، فوت یک خانم نبود بلکه علت آن دستاورد‌های ملت ایران به ویژه در حوزه علم و فناوری است، دشمنان اعتراف می‌کنند که اژد‌های ایران بیدار شده و دستیابی ایران به علومی مانند انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز به عنوان یکی از قوی‌ترین و سخت‌ترین رشته‌های دانش را برنمی‌تابند به گونه‌ای که یک مجله علمی آمریکایی اذعان کرده ایران در ۳۰ سال گذشته به اندازه ۳۰۰ سال پیشرفت کرده و همین علت حوادثی، چون اغتشاشات اخیر است.
محمدباقر قالیباف گفت: امیدوارم که ان شاءالله همه ما بتوانیم به سمت ایرانی قوی برای پیاده سازی همین رهنمود‌های حضرت آقا و ایستادن در مقابل دشمنانی که در مقابل انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما سینه سپر کرده اند بایستیم و مانند گذشته نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است: آنچه در روز‌های اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است : آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ