اردوان منتخب گفت: شاخص کل بورس تهران، میانگین تغییرات قیمت سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران را نشان می‌دهد و بیان‌کننده سطح عمومی قیمت‌ها و سود نقدی سهام پذیرفته شده در بورس تهران است، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که سبد دارایی عموم سهامداران متناسب و هم‌اندازه با صعود شاخص، رشد کند؛ چراکه تعداد زیادی از نمادها در بازار فرابورس و بازار پایه فعال بوده که رشد و نزول آن‌ها در شاخص کل بورس، منعکس نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نگهداری برنج خیس‌شده یا پخته در دمای اتاق می‌تواند هاگ‌های باکتری را فعال کند و باعث شود که شروع به رشد کنند.
اگر برنج مرطوب یا برنج پخته شده در دمای اتاق نگهداری شود می‌تواند هاگ‌های باکتری را فعال کرده و شروع به رشد کنند. سپس این باکتری‌ها سمومی تولید می‌کنند که با پختن یا گرم کردن مجدد غیرفعال نمی‌شوند. این سموم می‌توانند باعث بیماری شدید دستگاه گوارش شوند. بنابراین، مطمئن شوید که برنج شسته یا پخته شده را برای مدت طولانی در دمای اتاق نگه ندارید.
به بهانه وعده‌ی اخیر رییس مجلس درباره کنترل تورم در بازه زمانی ۵ساله، خبرآنلاین به سراغ ابراهیم نکو نماینده سابق و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم رفته است تا نظر او را درباره‌ی وعده‌ی تازه‌ی قالیباف جویا شود.
عزم جدی دولت سیزدهم برای تقویب کارآمدی و حل چالش‌ها به‌ویژه در حوزه مهار تورم و رشد تولید، انتظار برای تغییر وزیر صمت را به‌دلیل بروز برخی ناکارآمدی‌ها به‌ویژه در حوزه خودرو بیش از پیش ایجاد کرده است.
رشد همکاری نظامی- امنیتی میان رژیم صهیونیستی و امارات به تولید مشترک شناور بدون سرنشین یا پهپادهای مبتنی بر هوش مصنوعی خلاصه نمی‌شود، بلکه دو طرف همکاری در منطقه‌ را نیز در دستور کار دارند.
بیوتین نوعی ویتامین است که برای بدن بسیار ضروری است و در جذب مواد مغذی موجود در کربوهیدارت‌ها، پروتئین‌ها و چربی‌ها بسیار موثر است.
با پیشرفت روند جوانه زدن، سیب زمینی چروکیده و کوچک می‌شود، زیرا نشاسته موجود در آن به قند تبدیل شده و فرصت رشد بیشتر جوانه‌ها فراهم شده است. اگر سیب زمینی را در این شرایط مشاهده کردید از مصرف آن خودداری کنید، زیرا طعم خوبی نخواهد داشت. از این قسمت‌های سبز می‌توان برای کاشت و رشد یک سیب زمینی جدید پرورش داد.
گوگل نمی‌تواند با فکر کردن مانند یک مدیر فعلی به رشد خود ادامه دهد و یا حتی زنده بماند. گوگل باید خود را دوباره اختراع کند. گوگل هر چه زودتر متوجه این موضوع شود احتمال زنده ماندن و بقای خود را افزایش خواهد داد.
سرمایه‌های راکد می‌تواند گره‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند و کمک بزرگی به رشد اقتصادی باشد، حال دولت تصمیم به فروش اموال مازاد خوبه گرفته که سازوکار آن همراه با برخی انتقادات بوده است.
شاخص بورس امروز رشد ۰.۳۸ درصدی را به ثبت رساند و در محدوده ۱.۶۸۷ میلیون واحدی قرار گرفت و نزدیک به مقاومت ۱.۷ میلیونی شد. با این وجود آیا می‌توان برای بورس فردا هم انتظار روند صعودی را داشت؟ یا بازار در آخرین روز هفته نزولی می‌شود؟
فهوم سندرم فرزند وسط از این ایده ناشی می‌شود که ترتیب تولد بر نحوه رشد کودکان تأثیر می‌گذارد. اگرچه این امر شهودی است، و برخی از مطالعات قدیمی‌تر پیوندی را نشان می‌دهند، تحقیقات جدیدتر اغلب نمی‌توانند ارتباط قوی بین ترتیب تولد و شخصیت پیدا کنند.
حسین عبده تبریزی اقتصاددان، بازار سرمایه را برای رشد، «بی‌رقیب» ارزیابی کرده و از رکورد در بازار مسکن خبر داد و تاکید کرد با توجه به شرایط موجود، بازار سرمایه از هر زمان دیگری رقیب کمتری برای رشد دارد.
بورس روز شنبه پرتقاضا بود و با رشد ۱۸ هزار ۹۳۹ واحدی، به سطح یک میلیون ۶۰۰ هزار واحد رسید. فردا بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ آیا صعودی است یا نزولی؟
به تازگی بانک‌های دولتی و خصوصی در اطلاعیه‌ای از پایبندی به نرخ سود قانونی خبر دادند، این مساله می تواند در نهایت رشد بورس را تضمین کند، از سوی دیگر رشد بورس در ماه‌های آینده می‌تواند به عنوان یک سپر برای افزایش تورم عمل کند.
بیش از ۳۳میلیون ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش ۳۷هزار و ۸۲۱میلیارد ریال در ۹ماه گذشته در فرابورس دادو ستد شد که نشان از افزایش ۵درصدی حجم و رشد ۷۹درصدی ارزش معاملات این اوراق در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.
شهردار منطقه ۹ گفت: یکی از مطالبات جدی شهروندان انتقال فرودگاه مهرآباد است که این اقدام بسیار سخت و دشواری است، اما با توجه به رشد و پیشرفت شهری، وجود فرودگاه مهرآباد در شهر بواسطه مخاطراتی که می‌تواند در دراز مدت برای مردم داشته باشد، توجیهی ندارد و حتما باید به حاشیه شهر منتقل شود.
تحلیلگر مسائل اقتصادی با انتقاد به صحبت‌های مطرح شده در خصوص اثر مثبت آزادسازی بی‌قید و شرط واردات بر افزایش تولید ناخالص داخلی گفت: رشد اقتصاد ملی در گروی سرمایه‌گذاری است.
افزایش تعداد روباه‌ها در شهر لندن، دانشمندان انگلیسی را به تحقیقات بیشتر درخصوص این گونه واداشته است، طبق تحقیقات انجام شده توسط پروفسور داون اسکات، رئیس اجرایی دانشکده علوم حیوانات، روستایی و محیطی دانشگاه ناتینگهام ترنت، افزایش تعداد روباه‌ها منجر به افزایش تعارضات آن‌ها با گربه‌ها شده است و اکثر مواقع در این رقابت، گربه‌ها برنده می‌شوند.
محمدولی با اشاره به اینکه طلا و سکه تا پایان سال با افزایش مواجه می‌شوند، گفت: این ثبات نسبی قیمت نیز از آن جا نشات می‌گیرد که خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌شود و نه اینکه در اقتصاد کشور اتفاقی رخ داده که باعث ثبات قیمت‌ها شده است، بنابراین به مرور باید منتظر این باشیم که تا شب عید قیمت‌ها با شیب ملایم با رشد قیمت روبرو باشد.
توافق تجارت آزاد بین اسرائیل و چین نشان دهنده رسمی شدن روابط رو به رشد بین دو کشور است. هرچند اسرائیل وارد یک توافق تجاری بدون پاکسازی آن از سوی واشنگتن نخواهد شد.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از بازار دلار، پیش بینی بورس فردا شنبه | سهام مستعد رشد کدامند؟، دامنه نوسان کدام نماد‌ها از دوشنبه ۷ درصدی می‌شود؟، در این صد روز بر بورس چه گذشت؟ | ریسک‌های پیش روی بازار چیست؟ + فیلم، برگزاری مجمع عمومی ۵ نماد شنبه ۵ شهریور | این ۵ نماد کدامند؟،۹۰ بورسی | از تعلیق وسالت تا دزدی ۴۰ میلیارد تومانی از شپترو!، روند کچاد همچنان نزولی است؟، آیا سکه در موقعیت خرید قرار دارد؟، افزایش سرمایه ۴ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آمارهای رسمی در مورد مناطق آزاد همچون سهم ۲ درصدی از صادرات، ۱۴۰۰۰ شرکت ثبتی جعلی، رشد صفر اقتصادی و سهم ۴ درصدی از اشتغال به ما می‌گویند که به اهداف خود در مورد مناطق آزاد نرسیدیم.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۹۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۶۸۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ